מלון רימונים גלי כנרת מציע טיפול ב- 8 שמנים בחג החנוכה

מלון רימונים גלי כנרת, מציע לקראת חנוכה טיפול ספא ב– 8 שמנים. הטיפול משלב תערובת של זרעי ענבים, שקדים, מספר טיפות של לוונדר, יסמין, ילנג ילנג, פצ'ולי, אגוז מוסקט וורדים. הטיפול מוצע לבחירה בשילוב אמבט שמנים או במסגרת עיסוי ארומותרפי

מלון רימונים גלי כנרת, מציע לקראת חנוכה טיפול ספא ב– 8 שמנים. הטיפול משלב תערובת של זרעי ענבים, שקדים, מספר טיפות של לוונדר, יסמין, ילנג ילנג, פצ'ולי, אגוז מוסקט וורדים. הטיפול מוצע לבחירה בשילוב אמבט שמנים או במסגרת עיסוי ארומותרפי.
מחיר הטיפולים:
אמבט שמנים ועיסוי גוף למשך 15 דקות לזוג – 550 ש"ח..
ניתן להזמין את אמבט השמנים לזוג למשך 30 דקות – מחירו 175 ש"ח.
עיסוי למשך 45 / 60 דקות לא כולל אמבט 265 / 315 ש"ח.
במהלך החג, יעלה לילה לזוג באמצע שבוע 1200 ובסוף השבוע 1600 ₪ ללילה לזוג.

שמונה השמנים הארומתרפיים המשמשים לטיפולים, מרגיעים ומפנקים לכל אחד משמונת ימי החג:
שמן אורן- אנטי דלקתי, אנטיביוטי, אנטי ויראלי, מטפל בפטריות ומתאים במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות נשימה. כמו כן, שמן האורן מחמם ומרגיע. מומלץ לעיסוי ברקות ולטפטוף.
שמן לוונדר- לטיפול בבעיות במערכת העיכול, לכאבי אוזניים לתינוקות וכאבי שרירים. שמן קלאסי נפוץ מאוד ומשמש בעיקר להקלה על מתח, חרדות, דופק מהיר וחולשה. בניגוד לשמנים אחרים זהו שמן עדין וניתן להשתמש בו ישירות על הגוף ללא ערבוב. מתאים לכל סיגוי הטיפולים: אמבט שמנים, עיסוי וטפטוף וכן לעיסוי הגוף והרקות.
שמן נירולי- מרגיע ומעורר מינית. מתאים במיוחד למטופלים במצבי חרדה ודיכאון ולאחר טראומה, לכאבי שרירים, ולמטופלים בעלי עור רגיש או דלקות בורידים. מומלץ לעיסוי וטפטוף באיזורים המטופלים ובכל חלקי בגוף.
שמן פצ'ולי- מרפא דלקות פנימיות וחיצוניות כיוון שהוא אנטיביוטי. מתאים במיוחד לסובלים מהרפס, פטריות וקשקשים. כמו כן השמן עשיר במיוחד ולכן מתאים גם לסדקים ויובש בכפות הרגליים והידיים ולריכוך שרירים. שמן זה מיועד לשימוש בשילוב עם שמני בסיס נוספים כדוגמת שמן שקדים. מומלץ להשתמש באמבט שמנים.
ילנג ילנג- מתאים במיוחד למבוגרים, נגד מצבי מתח, חרדה ודיכאון, מעורר את החשק המיני. במיוחד להקלה על דלקת במעי הגס, מתח, נדודי שינה ונטיה לדיכאון. מומלץ להשתמש באמבט שמנים.
שמן הלימון – מתאים בעיקר להקלה על בעיות במערכת העיכול, במערכת הנשימה ומאוד מרגיע. מתאים במיוחד לאמבט שמנים ועיסוי בכל איזורי הגוף והרקות.שמן קינמון- טוב לפצעי עור, מייבש ומונע חיידקים. רצוי להשתמש בו בחורף מאחר והוא מחמם. מתאים לדלקות שרירים, נגד עקיצות חרקים ומחזק את אנרגיית החיים. זהו שמן חזק ודומיננטי ולכן הוא אינו מתאים לנשים בהריון או לאנשים בעלי לחץ דם גבוה. מתאים במיוד לעיסוי באיזורים הנחוצים.
שמן תפוז- מרגיע ומשמח. טוב לכאבי שרירים, כאבי ראש, נוגד שפעת ופצעים ומתאים לעור רגיש. מתאים לאמבט שמנים ועיסוי בכל איזורי הגוף.

כל השמנים הינם אנטי דלקתיים וחשוב להתאימם באופן אישי לכל אדם. יש לזכור כי השמנים הינם תמציות מאוד מרוכזות ולכן יש לערבב אותם עם שמן עיסוי רגיל כדוגמת שמן שקדים, שומשום או שמן נייטרלי מריח.

פרטים נוספים ניתן לקבל בטל- 6333* (מכל טלפון) ובאתר www.rimonim.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר