מלון רימונים נפטון אילת החדש מציע 3 לילות + 2 קונצרטים במסגרת "קלאסי בים האדום"

במסגרת הפסטיבל מוצעים מגוון קונצרטים של מלחינים כגון רימסקי-קורסקוב, ברליוז וורדי. כמו כן מוצעים הרכבים קאמריים של מלחינים כדוגמת מוצרט, רחמנינוב, הנדל, פגניני, היידן, בטהובן, ויוולדי ועוד

פסטיבל "קלאסי בים האדום" יתקיים בסוף השבוע הראשון של ינואר (4-7 בינואר 2007).
במסגרת הפסטיבל מוצעים מגוון קונצרטים של מלחינים כגון רימסקי-קורסקוב, ברליוז וורדי. כמו כן מוצעים הרכבים קאמריים של מלחינים כדוגמת מוצרט, רחמנינוב, הנדל, פגניני, היידן, בטהובן, ויוולדי ועוד.

מלון רימונים נפטון אילת החדש מציע לשוחרי המוסיקה הקלאסית סוף שבוע "נופש קלאסי" הכולל: טיסה הלוך ושוב משדה דב או נתב"ג, 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, הסעות לקונצרטים וחזרה, כרטיסים ל- 2 קונצרטים ברמת מחיר א' והרצאות קדם קונצרט, במחיר של 2,368 ₪ לאדם בחדר זוגי.

לפרטים והזמנות חבילת "נופש קלאסי": טל. 03-5169121, 03-5169137

רימונים נפטון אילת החדש פתח שעריו מחדש לאחר שהושלם בו שיפוץ מאסיבי וכולל שהושקעו בו למעלה מ- 50 מיליון שקלים. המלון שוכן על הטיילת הצפונית של העיר אילת, בלב אזור התיירות והבילויים ובצמוד לחוף הים, מדורג ב- 5 כוכבים ונחשב כיום לאחד המלונות המובילים והאטרקטיביים בעיר אילת.
מבנהו החיצוני והמדורג של רימונים נפטון אילת היה כזכור הראשון בעיר אילת ובמסגרת השיפוץ בחרו לשמרו. כל השטחים הפנימיים והחיצוניים חודשו מן היסוד. העיצוב החדש נעשה בקווים נקיים, בסגנון מודרני, נקי, מרווח ומתקדם. השיפוץ כלל כמובן את 278 חדרי המלון ובהם גם 2 חדרי דה לוקס, 23 סוויטות משפחתיות ועוד 3 סוויטות נשיאותיות. בנוסף הותאמו ואובזרו 4 חדרים חדשים לצרכי נכים. כל החדרים במלון החדש משקיפים אל נוף מרהיב של הים והרי אדום "המסמיקים" לקראת שקיעה.

פרטים נוספים: טל. 1202- 22- 1800 או 6333* (מכל טלפון)
www.rimonim.com



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר