מלון "רימונים נפטון" אילת פותח שעריו מחדש

פרויקט השיפוץ של המלון כלל שיפוצם ושדרוגם המאסיבי של 278 חדריו, מתוכם 5 סוויטות נשיאותיות ועוד 23 סוויטות המתאימות למשפחות עם 2 ילדים. בכל החדרים אמבטיה, ובחלקם גם מקלחות רחבות, מסכי LCD ועוד. כל חדרי המלון פונים למפרץ אילת ולים האדום

"מלון "רימונים נפטון" אילת פותח שעריו מחדש. המלון שנסגר למשך 8 חודשים שופץ בהשקעה כוללת של כ-50 מיליון ₪, מהלך שלדברי הרשת הופך אותו לאחד המלונות החדישים והאטרקטיביים ביותר בעיר אילת.

פרויקט השיפוץ של המלון כלל שיפוצם ושדרוגם המאסיבי של 278 חדריו, מתוכם 5 סוויטות נשיאותיות ועוד 23 סוויטות המתאימות למשפחות עם 2 ילדים. בכל החדרים אמבטיה, ובחלקם גם מקלחות רחבות, מסכי LCD ועוד. כל חדרי המלון פונים למפרץ אילת ולים האדום.

במלון בריכה חיצונית חצי אולימפית, בריכת ילדים מחוממות בחורף, ספא חדיש שמוצעים בו מגוון טיפולים, סאונה, וג'קוזי. עוד במלון, חוף רחצה צמוד ונגיש, חדר אוכל, מסעדה נוספת לארוחת בוקר לאורחי VIP, אולם לכינוסים המכיל עד 180 איש בישיבת תיאטרון ו- 100 איש מסביב לשולחנות, לובי בר, 5 מעליות ושירותי שרות חדרים.

בחזית המלון, הפונה לטיילת, שדרה מסחרית חדשה, בה פועלות מגוון חנויות של מותגים מוכרים מתחום האופנה, הספרים, תכשיטים, הנעלה מזכרות ועוד.

רני שיטרית הוא מנכ"ל נפטון אילת, וגיא רודובסקי הוא שף המלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר