מלון שרתון ת"א חידש את אולמות האירועים ומסעדת הקומקום

צוות בינלאומי של ארכיטקטים, מעצבי פנים ואופנה יצרו פנים חדשות למלון עם חידוש מסעדת האורחים ואולמות האירועים. אפקטים של אור, בדים בסגנון באוהאוס, חלונות גדולים המשקיפים לים, שיש איטלקי, מדים מעוצבים, ותפריט מחודש ומוקפד – כל אלה יקדמו את פני האורחים

אולמות האירועים ומסעדת הקומקום של מלון שרתון תל-אביב נכנסו לפעולה אחרי שעברו חידוש מקיף.
מלון שרתון תל אביב הממוקם על חוף הים, מאפשר אירוח לכל מטרה: קוקטיל קבלת פנים, השקת מוצר, ארוחות צהרים או ערב, מסיבות עסקיות, חגיגות ימי הולדת וחתונות.


אולמות האירועים

צוות בינלאומי של ארכיטקטים, מעצבי פנים ואופנה יצרו פנים חדשות למלון עם חידוש מסעדת האורחים ואולמות האירועים. אפקטים של אור, בדים בסגנון באוהאוס, חלונות גדולים המשקיפים לים, שיש איטלקי, מדים מעוצבים, ותפריט מחודש ומוקפד – כל אלה יקדמו את פני האורחים.
אולמות האירועים החדשים מאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר: מערכת קול ושמע, מקרנים חדשים, תאורה המותאמת לכל אירוע ואפשרות של עד 250 מקומות ישיבה.
אולם היהלום יכול להתחלק לשני תת-אולמות, אולם יהלום ואולם פלורנטין, ובכך לענות על צרכים שונים.
בטרקלין בקומה R מוצבים שני מסכי פלזמה 60 אינץ' המחוברים באמצעות וידאו אל אולם האירועים.

מסעדת הקומקום
מסעדת הקומקום, המסעדה המרכזית של המלון, עוצבה מחדש עם מטבח פתוח, בו אורחים יכולים לצפות בהכנת הארוחה שלהם במהלך ארוחות הבוקר, הצהרים והערב.
בסמוך למטבח הפתוח ניצב מזנון חם וקר. אפקטים של אורות מתחלפים מוסיפים למסעדה אוירה מעוצבת וחדשנית. אפשרות לארוחות פרטיות בחדר המופרד במחיצת זכוכית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר