מלונות מצודת דוד וממילא ערוכים להאכיל את התייר הסיני

בין המנות ביצה עשויה בסויה ללא נתרן ועם תבלינים ארומטיים, נודלס שומשום חריף, ירקות ירוקים מוקפצים בשום פריך, מרק אורז לבן ומגוון רטבים אסיאתיים. צילום במלון ממילא: אסף רותם
התיירות העסקית והפרטית מסין במגמת עלייה ובמלונות הירושלמיים בוצעו התאמות ועדכונים לכבוד התיירים הסינים

במלון מצודת דוד ובמלון ממילא בירושלים רוצים שהתייר הסיני ירגיש כמו בבית, עד כמה שניתן, ולכן התחדשו ארוחות הבוקר עם פינות סיניות של מאכלי בוקר האהובים על התייר הסיני. בין המנות: ביצה עשויה בסויה ללא נתרן ועם תבלינים ארומטיים, נודלס שומשום חריף, ירקות ירוקים מוקפצים בשום פריך, מרק אורז לבן, ומגוון רטבים אסיאתים.

פינת ארוחת הבוקר הסינית במלון מצודת דוד. צילום שלי ברדוגו
פינת ארוחת הבוקר הסינית במלון מצודת דוד. צילום שלי ברדוגו

במלון מצודת דוד נפתחת פינת ארוחת הבוקר הסינית כאשר יש הזמנות של תיירים סינים. השף אבי תורג'מן אומר: "אני שמח להתאים את עצמי לתיירים. ארוחת הבוקר הסינית מוגשת לצד דלפקי הבופה העשיר שלנו במצודת דוד, והיא רק חלק מהמגוון הקולינרי אותו אנו יוצרים לאירועים, כנסים, ואירוח של תיירים מסין".

ארוחת בוקר סינית במלון ממילא. צילום אסף רותם
ארוחת בוקר סינית במלון ממילא. צילום אסף רותם

במלון ממילא מציג השף קובי בכר במסגרת ארוחת הבוקר פינה המיועדת לתיירים הסינים, עם מגוון ירקות מאודים כמו בוקצ'וי, אספרגוס, זוקיני, ברוקולי ושעועית, סלט אצות עם סויה צ'ילי ולימון, נודלס מוקפץ, ירקות מוקפצים, מרק אורז עם תוספות כמו אורז מטוגן ומחית צ'ילי טרי, ביצים חומות בסויה ותבלינים. בנוסף לפינה הסינית בארוחת הבוקר, יוכל התייר הסיני ליהנות במלון ממילא גם מתפריט שירות חדרים הכולל מנות כמו דג סצ'ואן, אורז מטוגן, מרק וירקות מוקפצים.

השף קובי בכר אומר: "כל אתגר קולינרי שבעקבותיו מגיעים תיירים איכותיים ורבים לישראל הוא ברכה. הפינה הסינית בארוחת הבוקר היא רק חלק מהמכוונות שלנו לתיירות מסין. ההיערכות הקולינרית והמלונאית שלנו בנושא רחבה מזו, ורק מתפתחת".

מלון מצודת דוד רחוב המלך דוד 7 ירושלים, 02-6211111

מלון ממילא רחוב שלמה המלך 11 ירושלים, 02-5482222

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר