מלח הארץ בקמפיין לקידום מלח מועשר ביוד

הקמפיין הינו חלק ממהלך שנועד להעלות את המודעות לחשיבות ולצורך בהעשרת התזונה היומית. ציור במלח אילנה יהב
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR בליווי סרטון שהופק על ידי HD interactive ויובל הולנדר בשיתוף אמנית החול אילנה יהב

"מלח הארץ" עולה בקמפיין התומך במלח מועשר ביוד שהושק לאחרונה בצנצנת סגולה חדשה. לפי החברה, הקמפיין הינו חלק ממהלך עמוק ורחב היקף שלה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות ולצורך בהעשרת התזונה היומית.

ציור במלח אילנה יהב
ציור במלח אילנה יהב

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום FOUR, יעלה ברדיו ארצי ואזורי, בדיגיטל ובמדיה החברתית, וילווה בסרטון שהופק על ידי HD interactive ויובל הולנדר, בשיתוף עם אמנית החול אילנה יהב שבסרטון זה ציירה באמצעות מלח. היקף הקמפיין נמסר במעורפל ומדווח כמאות אלפי שקלים, והוא מתבצע תחת הסלוגן "עוברים למלח המועשר ביוד, באריזה הסגולה של מלח הארץ".

קרדיטים: מנהל לקוחות – תומר נייס, תקציבאית – מורן כהן, קופירייטר – תומר אברמוביץ', קריינות – אמיר אשר ובן שביט.  סרטון ציור במלח: קריאייטיב ובימוי יובל הולנדר, עריכת הסרטון: דורית עגבות, אמנית חול: אילנה יהב. יח"צ – יוניק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר