"מלח הארץ" עולה בקמפיין התומך במלח מועשר ביוד שהושק לאחרונה בצנצנת סגולה חדשה. לפי החברה, הקמפיין הינו חלק ממהלך עמוק ורחב היקף שלה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות ולצורך בהעשרת התזונה היומית.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום FOUR, יעלה ברדיו ארצי ואזורי, בדיגיטל ובמדיה החברתית, וילווה בסרטון שהופק על ידי HD interactive ויובל הולנדר, בשיתוף עם אמנית החול אילנה יהב שבסרטון זה ציירה באמצעות מלח. היקף הקמפיין נמסר במעורפל ומדווח כמאות אלפי שקלים, והוא מתבצע תחת הסלוגן "עוברים למלח המועשר ביוד, באריזה הסגולה של מלח הארץ".
קרדיטים: מנהל לקוחות – תומר נייס, תקציבאית – מורן כהן, קופירייטר – תומר אברמוביץ', קריינות – אמיר אשר ובן שביט. סרטון ציור במלח: קריאייטיב ובימוי יובל הולנדר, עריכת הסרטון: דורית עגבות, אמנית חול: אילנה יהב. יח"צ – יוניק.