"מלח הארץ" מקבוצת אריסון זכתה באות התאחדות התעשיינים למובילות חברתית וסביבתית בצפון

ועדת השיפוט שבחרה במפעלים הזוכים דרגה את המפעלים המועמדים לפרס על פי קריטריונים שונים, בהם מעורבות ותרומה לקהילה, פעילות למען שמירה על הטבע והסביבה, העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות או עובדים בעלי צרכים מיוחדים, תו נגישות, הטמעת חזון של אחריות חברתית, רכש תוצרת כחול-לבן, קידום חינוך טכנולוגי ופיתוח עובדים

מפעל "מלח הארץ" מקבוצת אריסון, הממוקם בעתלית ומייצר מלח בתהליך אקולוגי אשר אינו פוגע בסביבה, זכה באות התאחדות התעשיינים על תרומתו ומעורבותו הקהילתית. הפרס הוענק ל"מלח הארץ" ולארבעה מפעלים נוספים בצפון הארץ, על ידי צבי אורן – נשיא התאחדות התעשיינים, במעמד יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת – ח"כ פרופסור אבישי ברוורמן.

ועדת השיפוט שבחרה במפעלים הזוכים דרגה את המפעלים המועמדים לפרס על פי קריטריונים שונים, בהם מעורבות ותרומה לקהילה, פעילות למען שמירה על הטבע והסביבה, העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות או עובדים בעלי צרכים מיוחדים, תו נגישות, הטמעת חזון של אחריות חברתית, רכש תוצרת כחול-לבן, קידום חינוך טכנולוגי ופיתוח עובדים.

מנימוקי ועדת הפרס: חברת "מלח הארץ" מקבוצת אריסון , היא היצרנית העיקרית של מלח בישראל מאז 1922 ומעסיקה 113 עובדים. החברה הוקמה ממניעים חברתיים-כלכליים-חלוציים ומימיה הראשונים מיישמת בניהולה חשיבה המתמקדת בקיימות תוך דגש על פעילות למען הסביבה והטבע, דרך יצירת מקומות תעסוקה, תרומה לקהילה וטיפוח ופיתוח שטחי הבריכות. ההשקעה של החברה בקהילה מבוססת על ארבעה ערכי יסוד: התנדבות, נתינה, קיימות וחירות פיננסית שיוצאים מן הכוח אל הפועל באמצעות שיתופי פעולה קהילתיים, הטמעת אחריות חברתית, העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות, פיתוח עובדים, רכש כחול לבן ואימוץ קוד אתי לעסקים.

ארבעת המפעלים האחרים שלהם הוענק האות השנה הם מפעל תרו תעשייה רוקחית ממפרץ חיפה, זוגלובק משלומי ונהרייה, קליל תעשיות מכרמיאל, ומפעל א.ר.י אביזרים להולכת נוזלים מקיבוץ כפר חרוב.

לעמוד "מלח הארץ" בפייסבוק 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר