ממלכת השוקולד של נטע סופר

בממלכת המתוקים מציעים שוקולד המיוצר בעבודת-יד וסדנאות שוקולד. במקום ניתן למצוא פרלינים במילויים שונים של פירות טריים, ליקרים משובחים, מרציפן ואפילו צ'ילי, טרפלס נשיקות במרקם קטיפתי בטעמים איכותיים ומופלאים, ליקרים מעולים בטעמים ייחודיים וטבלאות שוקולד ייחודיות בתוספת תבלינים, שברי עוגיות, קוקוס ועוד

ממלכת השוקולד של נטע סופר במושב נחלים, נפתחה באוקטובר 2006 ועוצבה בסגנון פריזאי-אירופאי. שביל המתפתל בין העצים ולצידו מפל מים מוביל את המבקרים אל החנות  בפינת חמד פסטורלית שלא נראתה כמותה. בימי שישי נערכת במרכז המבקרים שבמקום חשיפה של מוצרי החנות, וכן מתקיימות בה טעימות של ליקרים ומשקאות חדשים.
בממלכת המתוקים מציעים שוקולד המיוצר בעבודת-יד וסדנאות שוקולד. במקום ניתן למצוא פרלינים במילויים שונים של פירות טריים, ליקרים משובחים, מרציפן ואפילו צ'ילי, טרפלס נשיקות במרקם קטיפתי בטעמים איכותיים ומופלאים, ליקרים מעולים בטעמים ייחודיים וטבלאות שוקולד ייחודיות בתוספת תבלינים, שברי עוגיות, קוקוס ועוד.
השוקולדים של נטע מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים.

נטע גם עורכת סדנאות שוקולד חווייתיות ומעשיות הכוללות לימוד רזי הכנת השוקולד, הפרלינים והטראפלס, כמו גם טיפים לשימוש בשוקולד בהכנת משקאות שוקולד וקינוחים ביתיים. המשתתפים ילמדו על ההיסטוריה של השוקולד, יאזינו לסיפורים מתוקים וכמובן יתנסו בהכנה מעשית של שוקולד בעבודת יד. הסדנאות נערכות בקבוצות קטנות באווירה פסטורלית כפרית ונעימה. כמו כן, ישנן סדנאות בהזמנה לבודדים כשעורים פרטיים, זוגות, מסיבות רווקות, גיבוש חברתי ולכל מי שרוצה לעבור משלב הטעימות לשלב המעשי.
לחברות וארגונים נטע מקיימת סדנאות שוקולד המותאמות אישית ומשלבות חוויה קבוצתית לימי גיבוש והנאה.

סדנא חווייתית לאוהבי שוקולד
נלמד על סוגי השוקולד הקיימים, שיטות הייצור הקיימות בהכנת השוקולד, הפרלינים והטראפלס, כמו גם טיפים לשימוש בשוקולד בהכנת משקאות שוקולד וקינוחים ביתיים, עוגת צ'וקולטו ,טעימות של ליקרים, פונדו שוקולד, נכין טרפלס ומשקאות שוקולד. המשתתפים יתנסו בהכנה מעשית של שוקולד בעבודת יד. בסיום כל משתתף יצא עם מגוון טראפלס שהכין במו ידיו ומתכונים להכנה במטבח הפרטי.
משך הסדנה כשלוש שעות מתוקות (320 ₪ לאדם, 600 ₪ לזוג).

סדנא מעשית להכנת פרלינים ועוד…
סדנת התנסות מעשית בהכנת פרלינים וטראפלס, לימוד הטמפרינג והכנת פרלינים בשיטות מסורתיות, יציקה זילוף, פרקטיקה והתנסות אישית.
נלמד על סוגי השוקולד הקיימים, שיטות הייצור הקיימות בהכנת השוקולד, טיפים לשימוש בשוקולד בהכנת משקאות שוקולד וקינוחים ביתיים, טעימות של ליקרים ומשקאות שוקולד. המשתתפים ילמדו על ההיסטוריה של השוקולד, יאזינו לסיפורים מתוקים וכמובן יתנסו בהכנה מעשית של שוקולד בעבודת יד. בסיום כל משתתף יצא עם מגוון טראפלס ופרלינים שהכין במו ידיו ועם מתכונים ייחודיים להכנה במטבח הפרטי.
משך הסדנה כחמש שעות מתוקות (350 ₪ לאדם, 650 ₪ לזוג).

הסדנאות מועברות בקבוצות קטנות 4-6 משתתפים ומועברות על ידי נטע סופר באופן אישי.

אתר: www.chocolata.co.il
מושב נחלים, משק 59
טל. 03-9362350

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר