מנהלת הפרסום לשעבר של מותג ספרייט בצפון אמריקה תציג את הקמפיין שהחזיר את ספרייט למסלול ההצלחה

ג'ובנה בלקסטון, מי שהיתה עד לפני כשנתיים מנהלת הפרסום של המותגים ספרייט ודיאט קוקה-קולה לאזור צפון אמריקה במטה קוקה-קולה באטלנטה, ג'ורג'יה, תציג בפני אורחי המפגש המקצועי למנהלי תקשורת שיווקית (מרקום) כיצד הצליח המותג ספרייט להתאושש ולחזור לנתיב ההצלחה.

ג'ובנה בלקסטון, מומחית בינלאומית למיתוג ופרסום ושותפה בכירה בחברת בוסטר- אנרגיה שיווקית לעסקים, המתמחה בניהול ותפעול מערכי שיווק לחברות, תדבר בהרצאתה על הבעיות מהן סבל המותג ספרייט, וכיצד הצליח קמפיין מיתוג להחזיר את הערכים המקוריים למותג, להביא לשינוי ולפריחה מחדש במכירות המותג. בלקסטון תנהל דיון גם על הפרדוקס של ניהול מוצר – ניהול שיווק, במסגרתו תרחיב אודות הנטייה של מנהלי המוצר להתמקד במוצר ולא במערך הצרכים של הלקוח.

מפגש Eat, Meet and Learn המיועד למנהלי תקשורת שיווקית וקובעי מדיניות בתחום השיווק, נועד להעברת ידע מעולם התקשורת השיווקית לצד יצירת קשרים ונטוורקינג. המפגש, שיכלול ארוחת בוקר עשירה, נוף והרבה אויר פתוח, ייערך ב- 16 לינואר בשעה 9:00 בבוקר במסעדת מיכאלי, מושב רשפון.


הכנס נועד למנהלי שיווק בכלל ומנהלי תקשורת שיווקית בפרט ואינו פתוח לקהל הרחב.
במסגרת הכנס ירצה אורן בסון מנכ"ל הפורטל Allmarketing.co.il ואולמדיה – ייעוץ תקשורתי שיווקי, על הדרכים להשגת אפקטיביות מקסימלית על מנת להופיע בתקשורת.

פרטים נוספים אודות הכנס ניתן לקבל בטלפון 03-9235383 או 03-5668000 או בכתובת האינטרנט






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה