מנות חדשות בתפריט קייצי בחדר האוכל של עומר מילר

התפריט החדש עשיר במגוון טעמים מיוחדים המשלבים תרבויות בישול שונות של ארצנו, ומבוסס על השורשים של המטבח הישראלי עם נגיעות אישיות של השף עומר מילר

מסעדת "חדר האוכל" הכינה לקיץ 2010 תפריט ארץ-ישראלי קייצי לוהט, כאשר שף עומר מילר, המנצח על מגוון המנות המקוריות, שומר על הקו המוקפד המאפיין אותו. 
פסטה של עומר מילר
התפריט החדש עשיר במגוון טעמים מיוחדים המשלבים תרבויות בישול שונות של ארצנו, ומבוסס על השורשים של המטבח הישראלי עם נגיעות אישיות של השף עומר מילר.

בין מנות הקיץ החדשות:
פסטה לבנה צאן עגבניות מרוסקות, ממרח אורגנו, קצח (46 ₪), שרימפס וקלמרי קרם ריחן ונענע, עגבניות שרי, פטה (82 ₪), בקלאווה פילה באס בצק פילו, פיסטוק מקורמל, דבש מתובל, טימין (58 ₪), דניס בפיתה סלק צלוי, לבנה צאן, עגבניות, בצל קצוץ (24 ₪).

לתפריט הילדים התווספו מנות חדשות כמו שניצל עוף או קציצות בשר עם תוספות לבחירה:  פירה תפוח אדמה, צ'יפס, אורז, פתיתים (32 ₪); או פסטה ברוטב עגבניות (18 ₪), תירס חם (9 ₪).

המסעדה ממשיכה להציע את התפריט העסקי "הפסקת אוכל", המוגש בימים א'- ה' בין השעות 16:00 – , 12:00, במחיר התחלתי של 49 ₪, אשר משתנה לפי בחירתה של המנה העיקרית. הארוחה כוללת מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית, לחם חדר האוכל ולימונדה.

חדר האוכל
שדרות שאול המלך 23, תל אביב (מתחם המשכן לאומנויות הבמה).
טל. 03-6966188
ראשון עד חמישי 12:00-24:00, שישי מ- 10:00, שבת מ- 11:30
חניה בתשלום בחניון שמתחת למסעדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר