מנו ספנות מתכוננת לעונת התיירות 2008

מסלולי הפלגה באוניות הפאר "רויאל איריס" ו"איריס" בים התיכון, בים האגאי ובים השחור; הפלגות מיוחדות של 14 לילות עד לברצלונה, קורסיקה או אודסה; 11 לילות לוונציה ודוברובניק; 7 לילות לאתונה והאיים; הפלגת סופשבוע לריביירה הטורקית

חברת התיירות הימית "מנו ספנות", תפתח את עונת ההפלגות 2008 בתחילת חודש אפריל ותסיים אותה בסוף חודש נובמבר. במהלך העונה יעמדו לרשות התייר הישראלי ומשפחתו מבחר של למעלה מ-85 הפלגות בשתי אוניות: "רויאל איריס" (1,000 נוסעים) ו"איריס" (700 נוסעים).

"מנו ספנות" מציעה הפלגות "קרוז סופשבוע" מיום חמישי עד ראשון לריביירה הטורקית או הפלגה של 2 לילות לקפריסין, הפלגות של 4 לילות לרודוס ומרמריס, או 5 לילות לסנטוריני, רודוס, כרתים.
הפלגות של 7 לילות ליעדים מובחרים באיי יוון כמו: אתונה, מיקונוס, אגיוס ניקולאוס, כרתים ומסלולים הכוללים גם את סלוניקי, קושדאסי ועוד. הפלגות של 11 לילות לוונציה, דוברובניק, אולימפיה ועוד.

השנה מתוכננות 12 הפלגות מיוחדות של 14 יום למסלולים כמו: רומא, נאפולי, מרסיי, סיציליה, פירנצה ועוד. מסלול לניס מונטה קרלו, נאפולי, קורסיקה, אולימפיה ועוד. מסלול לברצלונה, פלמה דה מיורקה למלטה ועוד. הפלגה מיוחדת ל-14 לילות לאודסה, ילטה ורנה, איסטנבול, איזמיר ועוד.

בכל ההפלגות מוגשות ארבע ארוחות ביום, הופעת להקת בידור מדי ערב, דיסקוטק, מוסיקה לריקודים, קזינו, בריכות שחייה, סיפוני שיזוף, משחקי חברה, קולנוע, חדר כושר, חנויות "דיוטי פרי" ועוד.
דיל מיוחד בכל ההפלגות: נוסע שלישי ורביעי בחדר, ילד או מבוגר, זכאי להנחה של 50% ממחיר הכרטיס.

ההפלגות הראשונות של העונה:
* ב-11 באפריל – 2 לילות לקפריסין המחיר החל מ-199 דולר לאדם.
* ב-13 באפריל – 4 לילות אלניה ורודוס. המחיר החל מ-399 דולר.
* ב-17 באפריל – 4 לילות (ליל הסדר) לרודוס ומרמריס. המחיר החל מ-499 דולר
* ב-18 באפריל – 7 לילות (ליל הסדר) לאתונה, מיקונוס, אגיוס ניקולאוס, רודוס. ועוד. המחיר החל מ-799 דולר.
(המחירים כוללים את כל המיסים וההיטלים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר