מנטו – קפה-מסעדה בריאותית במרכז סוזן דלל

בתקופה האחרונה עלתה המודעות בקרב הציבור הישראלי להשפעה של תזונה נכונה על רמת איכות החיים. לאור ההתעניינות והמודעות, גובר הביקוש למנות בריאותיות, ומסעדות ובתי-קפה רבים מיהרו להפיק "תפריט בריאותי". במקרים רבים, פרט לכותרת ולמחיר מופרז, המנות לא באמת מספקות את הערכים התזונתיים המובטחים

מנטו, קפה-מסעדה בריאותית חדשה, נפתחה בחצר התרבותית של תל- אביב, מרכז סוזן דלל. מנטו מציע תפריט בריאותי מגוון, שנבנה בשיתוף פעולה של שפית עם דיאטנית מוסמכת.

במנטו, הממוקם בין אולם החזרות של להקת בת- שבע, להקת ענבל וסטודיו פילאטיס, בחרו לפנות לקהל הרקדנים והמתעמלים המיידי שלהם. המושג "בריאות" אינו מושג ריק עבורם, אלא בעל תוכן עשיר התקף בכל המנות וחומרי הגלם שמהם עשויות המנות.

רונן ארדיטי, מבעלי מסעדת מנטו, אומר: "המקום הוקם בכדי לענות על צורך של ציבור רחב. במנטו לא עיגלנו פינות. תזונאית מוסמכת עבדה עם השפית על התפריט. מהמרכיבים, לשילובים השונים ולדגש על מנות המתאימות יותר לאכול לפני או אחרי אימון, בכל פרט הושקעה מחשבה ומיקוד במטרה".

התפריט של מנטו מציע חלופה בריאה למנות מוכרות. הטעם והריח מגרים כמו של מאכל אסור, אך הערכים התזונתיים והקלוריים מעידים על השגחה בריאה. לצד המנות המופיעות בתפריט יש פירוט תזונאי וקלורי של כל מנה, והמלצרים מצוידים בהמלצות וטיפים עבור הסועדים בבחירת המנה הנכונה עבורם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר