מנשה נוי יוביל את סדרת הפרסומות החדשה של מחלבת טרה: הכל מתחיל בחלב מצוין

"מחלבת טרה", אשר עברה לאחרונה עיצוב מחדש לאריזות, שינוי לוגו ושפה פרסומית חדשה, בחרה במנשה נוי כפרזנטור שיוביל את קמפיין ההשקה של המחלבה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל עולה היום, 28 ביוני, בהיקף כספי של חצי מיליון דולר.

במסגרת הקמפיין הופקו שלושה סרטונים קומיים, בהם ניתן לראות את מנשה נוי בתפקיד הרפתן, מדבר על הפרות המקיפות אותו בחיבה יוצאת דופן, ומעניק לכל פרה יחס מיוחד.
באחד הסרטונים נוי מתמוגג מהפרה "טרהל'ה" ומכך שהיא "מלכת הרפת". נוי מתאר את יופייה, חכמתה ושפע החלב שמפיקים ממנה. הבעיה, לפי נוי, שהיא לא עושה "מו"…
בסרטון אחר מתאר נוי "עסק משפחתי". פרה אחת מייצרת את הקוטג' והגבינות, ואילו ה"אבא" מייצר את האריזות.

הסרטונים ממשיכים את הקו המנחה את המחלבה, ליצירת זיקה בין הפרות – מקור החלב, לבין החלב ומוצריו שהמחלבה מייצרת.

שלי אברהם, מנהלת שיווק "מחלבת טרה", אומרת: מנשה נוי מזוהה כדמות אמינה ואיכותית, שקל להזדהות איתה. כאשר חיפשנו פרזנטור, חיפשנו שילוב של איכות שמשתלבת עם מומחיות ונשמה. העבודה עם נוי הייתה קולחת ומהנה מאוד".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה