מסטיק אורביט אקווה בקמפיין חוצות המציג שלטים נוזלים

הפוסטרים מציגים בדרך חדשנית ומקורית את המילוי שבמסטיק, אשר "פורץ" את גבולות השלט הסטנדרטי ונוזל על עמוד המכוון, ובתחנות האוטובוס המילוי נוזל מהמסטיק ויוצר שלולית על רצפת התחנה

מסטיק אורביט עלה בקמפיין שילוט חוצות מיוחד על גבי פוסטרים בתחנות אוטובוס ומכוונים באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.  היקף הקמפיין כ- 1.5 מיליון ש"ח.

הפוסטרים מציגים בדרך חדשנית ומקורית את המילוי שבמסטיק, אשר "פורץ" את גבולות השלט הסטנדרטי ונוזל על עמוד המכוון, ובתחנות האוטובוס המילוי נוזל מהמסטיק ויוצר שלולית על רצפת התחנה.

הקמפיין מלווה את השקת טעמי הפירות בסדרת מסטיקים אורביט אקווה ללא סוכר: תות-אפרסק ותפוז-מנגו, ומתבצע באמצעות חברות השילוט ג'סי דקו ומקסי מדיה.

קרדיטים:
משרד פרסום: גיתם BBDO
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר
מנהל קריאייטיב: ערן בר יוחאי
קופי: יוחאי אשר
ארט: הדס ליבר
הפקה: נגה שגיא ודניאל אשל
תקציבאית: יעל מלצר
פלנינג: רונית כספי
מדיה: דפנה גורן, שרית חבר וטל לוכוביצקי
איור: OMG

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר