מסטיק אורביט מחפש חיוכים ברשת בקמפיין חדש

במסגרת פעילות אינטרנטית המוגדרת כראשונה מסוגה, מעלה ריגלי לפייסבוק אפליקציה אשר תאתר בלחיצת כפתור את תמונות הגולש בהן הוא מתויג מחייך או צוחק, ויינתן ציון על פי "כמה אתה חייכן"

ריגלי, יצרנית מסטיק אורביט, משיקה טכנולוגיה חדשה שתקבע מי האיש החייכן בישראל בהשקעה של 3 מיליון ש"ח, ומעבירה את קמפיין "החיוך של אורביט" לרשת.

במסגרת פעילות אינטרנטית המוגדרת כראשונה מסוגה, מעלה ריגלי לפייסבוק אפליקציה אשר תאתר בלחיצת כפתור את תמונות הגולש בהן הוא מתויג מחייך או צוחק, ויינתן ציון על פי "כמה אתה חייכן". בסופה של הפעילות שיתמשך כחודש יוכרזו עשרת 'החייכנים של ישראל', וכל אחד מהם יקבל פרס שווה במיוחד – קטנוע וספה חדש.

לקידום הפעילות מעלה ריגלי קמפיין בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, וכן פעילות קידום מכירות הכוללת חלוקת דוגמיות וסטיקרים מחוייכים בצמתים מרכזיים, ובאירועי קיץ שונים בשיתוף עם חברת "FRAME ME" במסגרתה יסתובבו דיילים, יצלמו אנשים מחייכים שיקבלו באותו רגע את תמונתם על מגנט ברשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר