מסיבת תות שדה

כ – 7-10 מנותהחומרים לקרם פטיסייר מעודן2.5 כוסות חלב3 חלמונים30 גר' קורנפלור100 גר' סוכרחצי מכל ונילאופן ההכנהמכינים בלילה בקערה. מערבבים 1/2 כוס חלב, קורנפלור וחלמונים. מרתיחים את יתרת החלב, הסוכר והווניל. לאחר הרתיחה מסירים את הווניל ומוסיפים תוך ערבוב את הבלילה. מערבבים עד לרתיחה נוספת.החומרים לתות שיכור250 גר' תות שדה1/2 כוס ליקר קורסאו.אופן ההכנהמנקים וחותכים את תות השדה לרבעים. משרים על הליקר למשך כחצי שעה.החומרים לשוקולד טופינג250 גרם שוקולד חלב שבור לחתיכות250 גרם שמנת מתוקה (1 מיכל)אופן ההכנהמרתיחים את השמנת. מסירים מהלהבה ומוסיפים את השוקולד. מערבבים היטב להמסתו ולקבלת מרקם אחיד.לעיטור: שמנת מתוקה מוקצפת עם מעט סוכר.אופן ההגשה:מסדרים בתחתית כל כוס רבעי תות שיכור, יוצקים מעל את קרם הפטיסייר החם, מניחים שיכבה שנייה של רבעי תות שיכור, יוצקים מעל את השוקולד טופינג, מצננים במקרר. לקראת ההגשה מעטרים בקצפת.

כ – 7-10 מנות

החומרים לקרם פטיסייר מעודן
2.5 כוסות חלב
3 חלמונים
30 גר' קורנפלור
100 גר' סוכר
חצי מכל וניל

אופן ההכנה
מכינים בלילה בקערה. מערבבים 1/2 כוס חלב, קורנפלור וחלמונים. מרתיחים את יתרת החלב, הסוכר והווניל. לאחר הרתיחה מסירים את הווניל ומוסיפים תוך ערבוב את הבלילה. מערבבים עד לרתיחה נוספת.

החומרים לתות שיכור
250 גר' תות שדה
1/2 כוס ליקר קורסאו.

אופן ההכנה
מנקים וחותכים את תות השדה לרבעים. משרים על הליקר למשך כחצי שעה.

החומרים לשוקולד טופינג
250 גרם שוקולד חלב שבור לחתיכות
250 גרם שמנת מתוקה (1 מיכל)

אופן ההכנה
מרתיחים את השמנת. מסירים מהלהבה ומוסיפים את השוקולד. מערבבים היטב להמסתו ולקבלת מרקם אחיד.

לעיטור: שמנת מתוקה מוקצפת עם מעט סוכר.

אופן ההגשה:
מסדרים בתחתית כל כוס רבעי תות שיכור, יוצקים מעל את קרם הפטיסייר החם, מניחים שיכבה שנייה של רבעי תות שיכור, יוצקים מעל את השוקולד טופינג, מצננים במקרר. לקראת ההגשה מעטרים בקצפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר