מסמך: המשבר הכלכלי כהזדמנות להגדלת מכירות היין

לא בכל יום מגיע אלינו מסמך המציג את נקודת המבט של משווק יין: איך הוא רואה אותנו הצרכנים, איך הוא מציע לאנשיו לגרום לנו לצרוך יותר יין. קראו את דבריו של אורי בונה, מנהל מחלקת הכשרה בחברת בורדו ישראל

לא בכל יום מגיע אלינו מסמך המציג את נקודת המבט של משווק יין: איך הוא רואה אותנו הצרכנים, איך הוא מציע לאנשיו לגרום לנו לצרוך יותר יין. קראו את דבריו של אורי בונה, מנהל מחלקת הכשרה בחברת בורדו ישראל:

בתקופה זו של חוסר ודאות כלכלית, וחשש מפני מיתון עולמי, תפקידנו כמטעימי יין מקצועיים בא לידי ביטוי אף יותר מהרגיל. דווקא בזמן של קושי כלכלי–פסיכולוגי צריכת היין בישראל צריכה לעלות, וזאת על רקע של ירידה בהוצאות הבילוי. יש ביכולתנו לעזור להגברת הצריכה ולגידול במכירת היין באם נדע להפנים את הכתוב בשורות אלו, ולהעביר הלאה אל הצרכנים ואל הבעלים ומנהלי נקודות המכירה.

בוודאי כבר קרה ועוד יקרה, שאנשים יציינו בפניכם בזמן טעימת היין על כך שהם מעדיפים בתקופה הזו לא לקנות מוצרים שהינם "מותרות", ולכן מעדיפים לא לקנות יין או לכל הפחות להוציא סכומים קטנים יותר מבעבר.
היותנו אנשי שירות ואנשי קידום מכירות מחייב אותנו להבין, ומתוך כך להעביר מסר: שתיית בקבוק יין הינה הבילוי הזול ביותר.

בעוד שכל בילוי יעלה יותר מ- 100 ₪, ולא חשוב אם מדובר ביציאה לקולנוע, ארוחה במסעדה, הצגה, הופעה, מסיבה, הרי שבאותו הסכום ניתן לקנות בקבוק יין איכותי, שיספיק לזוג לבילוי ושיחה של שעות. קנייה של זוג בקבוקי יין במבצע גם יכולה להספיק לאירוח של עד שישה אנשים באותו המחיר ממש.

בקבוק יין הוא הדבר שישדרג כל ארוחת שישי, ויהפוך אותה למפגש משפחתי עם הרבה יותר שמחה. בימות החורף, אין כמו יין כדי לחמם את הלב ולנסוך אושר, כי הרי ידוע: "יין ישמח לבב אנוש".

ייתכן ואנשים יירתעו מקניית יינות במחירים מסוימים, אך דווקא היותנו אנשי שירות ומטעימי יין מקצועיים תאפשר לנו להציג ולקדם מגוון רחב של יינות ואף יינות יוקרתיים, שכן: שתיית בקבוק יין הינה הבילוי הזול ביותר.

בכל עת, אך במיוחד בתקופה זו עלינו להיות חדים בעת זיהוי הצרכים של הלקוחות, לאתר את החוויה אותה ימלא היין לאותו האדם, ולהתאים ולהטעים לכל לקוח את היין שמתאים לטעמו ולכיסו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר