מסעדה יפנית חדשה בנמל תל אביב – Sushi Republic

נמל תל אביב מתחדש עם פתיחתה של מסעדת Sushi Republic המגישה מנות מהמטבח היפני המסורתי לצד עיצוב פופ-ארט יפני מקורי והרבה טעמים חדשים. Sushi Republic מציעה 80 מקומות ישיבה, בר המציע לשלב את הסושי עם לפני או אחרי בילוי, ומעוצבת בסגנון קומיקס יפני

לכל חובבי הסושי: נמל תל אביב מתחדש עם פתיחתה של מסעדת Sushi Republic המגישה מנות מהמטבח היפני המסורתי ועוד. עיצוב פופ-ארט יפני מקורי והרבה טעמים חדשים. Sushi Republic מציעה 80 מקומות ישיבה (בפנים ובחוץ), בר המציע לשלב את הסושי עם לפני או אחרי בילוי, ומעוצבת בסגנון קומיקס יפני, המשלב בין הדפסי אנימציה לתאורה מודולרית ואווירת בילוי צעירה ותוססת אל תוך הלילה.

על העיצוב של המקום הופקד המעצב רועי חמד, ששילב את הפופ-ארט היפני לתוך הווית המסעדה תוך שימוש בגווני אדום-שחור האופייני לעיצוב היפני, ותוספת של רהוט פנים מעץ חמים – כולל שולחנות ישיבה ארוכים וגיבוש חללי אירוח שונים לכל צורך.

על התפריט הופקד השף גיא טולדו, מומחה במטבח היפני ובין מנות הדגל.

התפריט חולק לשלוש רבדים- פתיחים , סושי עשיר ואיכותי בהשפעות אמריקאיות מסן פרנסיסקו ומנות עיקריות אסיאתיות.
את ארוחת השחיתות היפנית תוכלו לפתוח עם פופקורן שרימפס באיולי צ'ילי שום (35 ₪), טונה צרובה במעטפת תבלינים (28 ₪), דים סאם במילוי צמחוני או בשרי (32 ₪) משם נמשיך לסושי שם אפשר או להרכיב רולים בהעדפה אישית או לבחור מהתפריט המיוחדים מנות כמו ספיישל ריפבליק-שרימפס טמפורה, פקאן מסוכר, גזר ומיונז דבש לימון (39 ₪) או להתפנק על קרייזי רול- צלופח מעושן עם אושינקו גבינת שמנת וטוביגו (31 ₪).

לצמחונים מציעים במקום משרום רול עם פטריות שמפיניון בטמפורה, שיטאקה ופורטובלו (25 ₪), ווג'י ריפבליק המורכב מטאמאגו, גזר, פקאן מסוכר ודבש (25 ₪) וספיישל יום כתום של אספרגוס, עירית וזוקיני טמפורה העטופים בבטטה (25 ₪). ולמי שאוהבים ארוחה עם "בשר"… אל תפספסו את ניקו קאצ'ו שניצל בקר בציפוי פנקו בליווי פירה ווסבי ופטריות טמפורה (37 ₪) וטורי טריאקי אסקלופ עוף ברוטב טריאקי ביתי בתוספת אורז יסמין (37 ₪) וסלמון סטייק (42 ₪).

למי שמחפש מקום לעסקיות, ב-Sushi Republic מציעים עסקיות-צהריים לצד אפשרות לקיום אירועים עסקיים, ימי הולדת ומסיבות חברים בהתאמה אישית לכל לקוח.

Sushi Republic
התערוכה 3, נמל תל אביב, טלפון: 03-6044950
פתוח כל יום החל מ 12:00 עד לקוח אחרון

אפשרות ל take away, בקרוב משלוחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר