מסעדות בהרצליה: הנאה בקזנקי

הגענו לקזנקי בשעה מוקדמת יחסית, והמסעדה – אליה עוברים דרך חנות היין השווה בכניסה, הייתה רגועה ונעימה; מוכנה לקלוט אותנו לערב טעים ומהנה

היעד המקורי היה מינה טומיי החדשה בהרצליה – קראנו ושמענו, והחלטנו לדגום בשישי בערב, אך שרשרת תקלות הביאה אותנו להמתין לשווא לשולחן ההולם את מידות חבורתנו שמנתה שישה סועדים פוטנציאליים.
תושייתה של הצעירה בחבורה, שבחנה את המצב בקזנקי הסמוכה, הצילה את המצב – ואת הערב.
הגענו לקזנקי בשעה מוקדמת יחסית, והמסעדה – אליה עוברים דרך חנות היין השווה בכניסה, הייתה רגועה ונעימה; מוכנה לקלוט אותנו לערב טעים ומהנה.

מנהל המסעדה רב הקסם, ננד צ'ונקיץ', קיבל אותנו בחביבות והומור רב, התפעל מבקבוק היין שהבאנו איתנו – פלאם קברנה וינטאג' 2003 ריזרב (25 ₪ דמי חליצה), וסיפר לנו שהוא משרת עתה במילואים בקרבת יקב הר אודם, ודוגם בהתמדה את חביות היקב.
על טרטר דגים למנה ראשונה הוא לא המליץ, כי פשוט לא היה, אך נהנינו מאוד ממנות הפתיחה שלנו: קראב קייק, מטיאס בשמנת, חציל בלאדי, מולים ניו זילנדיים, ולביבות של תרד ושרימפס.
את המנות האלה ליוו שתי כיכרות לחם חם וטרי מאפה בית, מוגשות עם חמאה, צ'ימיצ'ורי וחמאת לימון.

הפלאם ריזרב נמזג לכוסות, נלגם בהנאה, ועשה סימנים מדאיגים של בקבוק העומד להסתיים. לקראת המנות העיקריות הזמנו בקבוק נוסף מחנות המסעדה. זה היה בקבוק משנת 2004, בהחלט הבדל בטעם לטובת הוותיק בין השניים, ומחירו 179 ₪, ובנוסף 25 ₪ דמי חליצה – יקר מאוד ביחס לרמת מחירי היין של קזנקי, ומעל ומעבר למחירי המנות במסעדה (סביב 20-15 ₪ לראשונות, 60-35 לעיקריות), אבל הזמנו, שתינו ונהנינו.

המנות העיקריות שלנו היו כולן מוצלחות, החל משרימפס שום וחמאה ושרימפס בחמאת לימון, דרך פילה לוקוס מונח על מצע פירה דשן, ועד טס פירות ים שכלל שרימפס, מולים, קלמרי, ראשי קלמרי וסרטנים – הכל נאכל בשקיקה ובצקצוק שפתיים. טעים מאוד.

את הערב סיימנו עם קינוח בומב קפוצ'ינו אחד אליו נשלחו מספר כפיות, ומכיוון שהיה לנו כאן עניין של יום הולדת שנחשף לאוזניו של מנהל המסעדה, הגיע גם מקפא לבנדר מעוטר בזיקוקים – על חשבון הבית.

היינו שישה ושילמנו עבור הארוחה, כולל שליש בירה ניו קאסל, לימונדה, קולה, מים מינרליים מוגזים ואספרסו קצר סכום של כ- 750 ₪ לפני שירות.
אתם תוכלו לאכול בקזנקי הרצליה הרבה יותר בזול, אם תבחרו ביין טוב במחיר שפוי של סביב 80-40 ₪ שתמצאו בחנות היין (ובתוספת 25 ₪ דמי חליצה), ולא תגזימו עם פלאם ריזרב – יין מצויין, אך יקר אבסולוטית למחירי היינות בקזנקי.

אז זהו, במינה טומיי לא אכלנו. בקזנקי דווקא כן, ונהנינו מאוד. היה מצוין.

קזנקי – Kazanki
שרימפס וקלמרי בר
רח' שנקר 2
הרצליה פיתוח
טל. 09-9586688

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר