מסעדות בשבועות: גבינות ויין

המסעדות יוצאות עם מנות מיוחדות וארוחות ברוח חג השבועות. גבינות ויין לצד שבעת המינים, דגים וניוקי ושרימפס ברוטב גבינה כחולה

ניר צוק חוגג את חג הביכורים וברוח החג ירקח ארוחת שבע מנות/מינים. המסעדה כולה תקושט בירק חי ופרחים כזכר למתן תורה על הר סיני כל באי המקום ילבשו לבן. התפריטים יהיו כתובים על גבי מגילת קלף כזכר לכך שאת מגילת רות יש לקרוא על גבי קלף. דגוסטסיון שבעת מינים: שעורה- לחמניות שעורה,
פתיח: חיטה- לודות חיטה ולוקוס, מרק, רימון- מרק חצילים עם גרגירי רימון, ראשונה: תאנה- פטה כבדים עם דבלים ברום, סורבה
עיקרית: זית- פילה בקר באמולסיה של שמן זית ולימון גפן- צלחת גבינת עיזים וענבים קינוח: תמר- תמרים לחים בטופי
מחיר הארוחה:180 שקל


כרמלה בנחלה תעטה לבן וכך גם צוות מלצריה אשר יקבלו את פני האורחים עם קוקטייל שמפניה לפתיחה "בלאן דה בלאן 99" מתנת השף. תפריט ארוחת טעימות הקיץ העשיר (שמושק בימים אלו במסעדה) כולל שלל מנות המתאימות לרוח החג כדוגמת: אספרגוס צרוב בגריל ברוטב צזיקי, סקלופ ושרימפס ברוטב שמנת, זעפרן ופסטיס מדליוני פילה בקר במחבת ברזל ברוטב שמנת פלפל או רוטב בצל מעושן ומנות צמחוניות כגבינת עיזים מותכת בקימל וסומסום שחור ברוטב דבש, משמש וצנוברים. לצד הארוחה העשירה יוצעו גם מנות ספיישל מיוחדות לחג השבועות על טהרת גבינות וביכורים כיאה לשלישי ברגלים.
כרמלה בנחלה, מטבח טרי עונתי מהשוק, רחוב התבור 46, פינת רמב"ם 14 מדרחוב נחלה בנימין תל אביב טלפון 5161417-03

7 Gram Food Café בית הקפה ברעננה מגישים לכבוד חג השבועות, בין ה 1-3 ביוני, תפריט טעימות ים תיכוני שמצדיע לגבינות המעולות של האזור. המסע עובר בין יוון, בולגריה, צרפת ואפילו ישראל, עם מנות כמו פוקאצ'ה מתובלת, גבינת עיזים עשירה, קישואים ופלפלים קלויים (39 שקל), קלצונה איטליאנה עם גבינת קצ'וטה, חציל ופלפלים קלויים, ארוגולה ופסטו (26 שקל) או מוס גבינה לייט – מוס גבינה 5 אחוז שומן ופסיפלורה על מצע בצק פריך (28 שקל).
קניון רננים המלאכה 2 רעננה, טל' 09-7466288


Humanature, בית הקפה האורגני הראשון בישראל, מציעים לקראת שבועות חגיגת גבינות עיזים אורגניות עם מנת ספיישל: פלטת גבינות ישראליות עשירה בתוספת סלט (75 שקל). בנוסף ניתן לרכוש את מבחר הגבינות של נאות סמדר וחוות רום, בינהן: מוצרלה, לבנה, פטה, צאלה- דמויות קשקוואל, גבינת מור וקממבר. עוד מציע בית הקפה החלבי מבחר עשיר של סלטים יצירתיים, פסטות ופיצה מקמח מלא עם רוטב עגבניות, בזיליקום, שום וגבינות צאלה ובולגרית (37 שקל).
בן יהודה 69 ת"א,טל' 03-5290262



אסטלה – בית הספר המקצועי בארץ לקונדיטוריה, מציעים לקראת החג סדנת עוגות גבינה חד פעמית, מעשית ומהנה. במהלך הסדנה, שאורכה 3 שעות, המשתתפים ילמדו להכין ארבעה סוגים שונים של עוגות גבינה, אותן גם יקחו בסיום הסדנה הביתה. הסדנה, בהנחיית אסטלה עצמה, תתקיים ביום רביעי 31/5 בשעה 17:00. מספר המקומות מוגבל, עלות הסדנה – 400 שקל.
בן גוריון 11א' גבעת שמואל, טל' 03-5329381


אנדרסן הביסטרו החדש, חוגגים שבועות ישראלי ומציעים תפריט ים תיכוני וקליל מאת השף אלי מזרחי (לשעבר כתית). הסועדים מוזמנים לצלחת מפנקת וזוגית של גבינות מחלבה ישראליות מיושנות על חשבון הבית. הגבינות יוגשו לפני הקינוח, למזמינים ארוחה זוגית (ראשונה, עיקרית וקינוח) במהלך החג.
ברנר 2, תל אביב, טל' 03-5251140


מסעדת ברקרולה מציעה בחג השבועות חגיגה לבנה ומתוקה עם תפריט הקינוחים החדש שבנה השף קונדיטור החדש של המסעדה: עומר זרניצקי (לשעבר מול ים). בין המנות המושקעות יגיש זרניצקי: קדאיף נקטרינות עם מסקרפונה אוורירית ובשומת הדרים (37 שקל) וטארט בצל וגבינת עזים עם קונסרב עגבניות (40 שקל). כמו כן יגיש השף נעם דקרס את המנה המיתולוגית והמוצלחת: גבינת שחת רכה עם סלק צלוי ואגוזי מלך ( 38 שקל). את המנות מומלץ ללוות בקוקטייל שנרקח במיוחד לכבוד החג: קרים רויאל (34 שקל) עם ירדן בלאן דה בלאן וקציפת קסיס.
עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא , טל' 09-7669606


ביכורי יין בלילית – לילית הכשרה בבית אסיה תציין את חג שבועות בימים רביעי וחמישי 24-25/5 עם יין ביכורים מסדרת "תבור אדמה" 2006. למי שחוגג ב"לבן" תוצע טעימה של קברנה פראנק, חרסית 2005 – יין רוזה בגוון ורוד אפרסקי, שמשתלב נהדר עם תפריט הקיץ החדש של עומר בן גל- שף לילית. בין המנות בתפריט הקיץ: מרק מינסטרונה קייצי עם חמציץ, אספרגוס ונענע (28 שקל), סלט קטן של סרדינים כבושים, חומוס ראשד ולימונים (38 שקל), ניוקי עם במיה אספרגוס ועגבניות (58 שקל) ועוד.
דפנה 3 (בית אסיה), טל' 6091331


טעימות יין ב'לחם יין' – היקבים המובילים יתארחו ב'לחם יין', הביסטרו של יהוד לקראת חג השבועות בתאריכים 30/5/06-1/6/06, ויציעו טעימות ממגוון יינות ישראליים מובילים. נציגי היקבים ילוו את הטעימה בהסברים על היינות של קיץ 2006. בנוסף, יוצעו לטעימה גבינות מחלבה משובחות. להשלמת החווייה של החג, ניתן יהיה לרכוש בקבוקי יין במחירים מיוחדים. בין היינות שישתתפו בטעימה: : ירדן גוורצטרמינר, טפרברג שנין בלאן, פטיט קסטל ועוד.
דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד ,טל' 03-6321793/4


מסעדת על המים הותיקה בהרצליה מזמינה בצהרי יום שישי של החג (2/6) בין השעות 14:00-16:00 להופעת ג'אז ממש מול הגלים עם אווירה נפלאה ,דגים, פירות ים ומנות חלביות לפתיחת הקיץ. בתפריט: סלט גבינת עיזים חמה ואגסים בגריל (39 שקל), לבנה עם עגבניות מיובשות (25 שקל), חצילים ביין לבן בליווי גבינת פטה (44 שקל), קוקי סן ז'ק ברוטב יין לבן ושמנת (55 שקל), פילה בס ברוטב לימון, שמנת וצלפים (89 שקל).
הרצליה פיתוח, חוף השרון (חוף הקשתות), טל' 09-9501767


בביסטרו פסטיס משיקים בשבועות טארט קרם יוגורט ושקדים עם קליפות הדרים מסוכרות (30 שקל), המצטרף לתפריט ומלווה מנות חלביות ומהנות כמו לינגוויני פירות ים ברוטב שמנת, פרמז'ן וברנדי 58 שקל, פילה דניס אפוי יוגורט, זעתר, סומאק וצנוברים 79 שקל, קפוצ'ינו סרטנים בשמנת וברנדי 18 שקל ועוד. מומלץ להתענג על המנות מול השדרה הקייצית על דק העץ החדש בו מתהדר המקום.
שד' רוטשילד 73, תל אביב טל' 03-5250773, 03-6290964


קלואליס מציינים את חג שבועות בחגיגה לבנה: שף ויקטור גלוגר יצר מנות מיוחדות המבוססות על גבינות מחלבה, דגים ופירות ים. ביניהן אפשר למצוא : ג'מבו אספרגוס חלוטים ומוקרמים בגבינת גורגונזולה (69 שקל), פלאם קיש בנוסח אלזאס- סלמון מעושן, בייבי שרימפס, בצל מאודה וקרם פרש (98 שקל) ועוגת הגבינה הכי מצוינת שיש, מבית היוצר של גלוגר בסגנון ניו יורק (38 ש"ח) (מצורף מתכון). את המנות מומלץ ללוות במגוון יינות לבנים מתפריט היין העשיר של קלואליס.
דרך אבא הילל 16 ר"ג, טל' 5759060


קמליה – הפנינה הקולינרית במזרח השרון עורכת חגיגת ביכורים מלאת טעמים וצלילים. ביום שישי, ה-2 ביוני, החל מ– 20:00, קמליה תשיק בופה מפנק ועשיר שיכלול דגים טריים, פסטות מתוצרת בית, אנטיפסטי, חציל בלאדי עם יוגורט וצנובר, סלט סזאן עם נבטים ופירות העונה, סנגריה חופשית, שתייה קלה וקינוחים (98 ₪). הזמרת עליזה אביב ואנסמבל "אלגרה", יופיעו וישלימו את החוויה.
הצד המזרחי של קיבוץ ניר אליהו, טל' 09-7990028


רוסטיקו, בר האוכל האיטלקי בשדרות רוטשילד, מציעים במהלך החג חגיגת מנות איטלקיות קלילות וחלביות, שאותן ניתן ללוות ביינות איטלקיים לבנים. בין המנות: אינבולטיני חצילים ממולאים בפסטה ביתית עם מוצרלה באפלו, בשמל ורוטב עגבניות 18 שקל, פנה ארבע גבינות עם שמנת, גורגונזולה, פרמז'ן ואסיאגו 35 שקל, קרפצ'יו ליבת חציל ברוטב בלסמי ביתי עם פרמז'ן ופוקצ'ה 18 שקל. בין היינות: פרוסקו של קאסה ביאנקה, פינו גריריו של סט. אנטוניו ועוד.
שדרות רוטשילד 15, תל אביב, טל' 03-5100039


"קפה טאטי" חוגג את חג השבועות עם מאכלי גבינות ודגים לצד יינות רמת הגולן, כאשר לכל מנה מוגש, היין המותאם לה.
בין המנות המוצעות:
פטריות במילוי 4 גבינות, מיונז וואסבי, גלילות חציל במילוי גבינת ריקוטה,אפויות ביוגורט ונענע, בליווי ירדן גוורצטרמינר: יין לבן חצי יבש מענבי גוורצטרמינר (צפון רמת הגולן) ניחוחות תפוז, ליצ'י ופרחוניות רעננה, עם ארומה של דבש ועשבי תיבול.
פורל אפוי עם מוצרלה מעושנת, בליווי ירדן ויונייה: יין לבן יבש, מענבי ויונייה (כרם אודם, צפון רמת הגולן). ניחוחות אפרסק בשל, משמש, רמז ללימון טרי ופרחוניות. יין ארומטי ובעל גוף מלא.
קנלוני תרד ברוטב מסקרפונה ועגבניות, בליווי ירדן סירה: יין אדום יבש, מענבי סירה (מרכז רמת גולן), ניחוחות קסיס, תותי בר, פטל,ריבת אוכמניות, טבק, עץ אלון, תבלינים ושוקולד, מלווים ברמז של ריח אדמה.
"טאטי", ביסטרו, קפה ומאפיה, דרך השלום 53,גבעתיים, טלפון: 03-7315880


מסעדת בית תאילנדי תציע בשבועות מנות תאיות על בסיס חלב קוקוס לצד שייק פירות ענק ומרענן עם חלב קוקוס במחיר חגיגי בין המנות (בין 52 – 65 שקל) ניתן יהיה להזמין תבשילים כמו:
גנג נומאי נאה– תבשיל חלב קוקוס עם פרוסות בקר, נצרי במבוק, פטריות, לוביה (בעונה), בזיליקום ועלי ליים מתובל בקארי אדום חריף.
גנג קייאו וון גאיגונג– תבשיל חלב קוקוס עם נתחוני עוףשרימפס חצילים ועלי בזיליקום. מתובל בקארי ירוק חריף.
גנג מסמאן גאי- תבשיל חלב קוקוס עם עוף, תפו"א, בוטנים, עליי ליים ובזיליקום מתובל בקארי מסמאן חריף ניתן להזמין עם טופו.
טום קא גאיטלה– תבשיל חלב קוקוס עם נתחוני עוףפירות ים, פטריות, בצל, כוסברה, מתובל בשורשי תיבול תאיים(חמצמץ). ניתן להזמין עם טופו.
קאנום צ'ין נאם קתי– תבשיל על חלב קוקוס, דג קצוץ, שורשי תיבול וקארי אדום חריף, עם כדורי דג, בזיליקום וירקות טריים, על גבי אטריות "קאנום צ'ין".
בית תאילנדי, בוגרשוב 8, תל-אביב, טלפון: 03-5178568.


מסעדת המיטבר, הידועה לרוב כמוסד קרניבורי נטו, ישבור ממנהגו הקבוע ויציע פתיח זוגי מפנק וחלבי מיוחד ברוח החג.
בתפריט: ראשונה זוגית לבחירה: קרפצ'יו מוסר ים טרי קלאסי, גלילות חציל במילוי גבינת פטה עזים, פלטת אנטיפסטי חלבית עם פלפלים, זוקיני, סלק, בטטה וגבינת לבנה לצד: לחם הבית עם חמאה
ו- 2 כוסות יין טפרברג אמרלד ריזלינג
מחיר לזוג: 83 שקל
MEAT BAR, שדרות חן 52. תל-אביב. 03-6956276


מסעדת ה- Times Square שנפתחה לא מכבר במונטיפיורי תציע ארוחה איטלקית חלבית זוגית במחיר חגיגי. הארוחה תכלול
פתיחה: סלט עלים ירוקים בויניגרט איטלקי, מנת ביניים: איטלקיה אפויה- פיצה פומדורו בצק דק בתיבול בזיל ואורגנו על תערובת גבינת מוצרלה וסקנדינבית מנה עיקרית: פנה או ספגטי בהכנה על מחבתות בשילוב רטבים לבחירה: חמאת שום/ יין לבן ושמנת/ פסטו שמנת/ קוקטייל(רוזה)/ אלפרדו/ שמנת שום/ שמנת דיז'ון. עם תוספות לבחירה בהתאמה אישית: בטטה, חצילים קלויים, פלפלים טריקולור קלויים, בצל, פטריות, פרוסות שום, עשבי תיבול. לסיום: קינוח זוגי של אבטיח עם גבינה בולגרית
לצד שתי כוסות שמפניה
מחיר ארוחה הזוגית 129 שקל
Times Square"" –מסעדה אקלקטית, מונטיפיורי 29 תל אביב.
03-6206418


מסעדת סטפן בראון באלנבי 99 תציע לקהל הרחב ברוח החג טעימה ראשונית מיינות מובחרים וחדשים לצד גבינות בוטיק ישראליות
המסעדה תציע טעימות משלושה סוגי יינות כרם ויתקין:
ויתקין קלאסי 2004- ענבי סירה, קריניאן וקברנה.
חדש- השקה ראשונית- ויתקין לבן 2005- עשוי מויוניה, גווירצטרימינר ופרנצ' קולומבר חדש- השקה ראשונית- ויתקין 2004- עשוי מ- 100% קריניאן.
טעימות היינות יחלו בשעות הצהריים של יום שישי (2/6) חג שבועות במחירי עלות לכוס.
סטפן בראון, אלנבי 99- 03-5604725


צ'ויה האסיאתית מקרמיניצקי מציעה קוקטיילים מיוחדים וקומבינציית סושי שתשב בדיוק לצד הדרינק. הסועדים יוכלו ליהנות מקומבינציית סושי מיוחדת שתורכב: מ 8 יחידות מאקי רול לבחירה: סלמון ואבוקדו, טאמאגו וגזר, אושינקו וגזר, מלפפון ואבוקדו. 4 יחידות ספיישל רול לבחירה: סלמון סקין, אבוקדו, מלפפון ומיונז חריף. טאמגו, גזר, מלפפון ואבוקדו. דג טמפורה, מלפפון, אבוקדו וגזר. 2 ניגירי לבחירה: סאקה (סלמון), מאגורו (טונה), היראמסה (יילוטייל), טאמאגו (חביתה מתוקה) ועוד…..
לצד קוקטייל לבחירה: פלאוורס שמפיין – פליימות, תמצית פרחים, מיץ תפוחים ויין מבעבע. ג'ינג'ר מרטיני – אבסולוט, מרטיני ביאנקו, ג'ינג'ר יפני.
במחיר של: 85 שקל לסועד
צ'ויה האסיאתית, קרימניצקי 2 (פינת רחוב יגאל אלון), תל אביב טלפון: 03-5626665


הננה בר מרחוב אחד העם 1, יציע בראנץ' רומנטי לאורך סופ"ש החג תאריכים 02/06-03-06 החל מהשעה 10 בבוקר.
בתפריט החג:
ביצים עלומות– על לחם קלוי עם סלמון מעושן ותרד ברוטב מורניי (רוטב בשמל עם גבינות עיזים), לצד סלסלת לחמים, סלט ירקות, גבינת פטה, גבינת שמנת וגאודה, חמאה וריבת הבית, זיתים, קפה/תה, מיץ תפוזים טבעי ( 44 ₪ ).
פתות– בצק עלים מטוגן עם ביצים, גבינה בולגרית וגאודה בתוספת זעתר- הארוחה מגיעה עם סלסלת מאפים ולחם, סלט ירקות, גבינת פטה, גבינת שמנת וגאודה, חמאה וריבת הבית, זיתים, קפה/תה, מיץ תפוזים טבעי (42 ₪).
פנקייק– עם סלמון כבוש, מלפפון טרי וקרם פרש. הארוחה מגיע עם קפה/תה ומיץ תפוזים טבעי (36 ₪).
פנקייק עם אגס בסירופ וניל עם רוטב שוקולד. הארוחה מגיע עם קפה/תה ומיץ תפוזים טבעי (36 ₪).
דייסת דלעת ואורז עם קינמון וניל. הארוחה מגיעה עם סלסלת מאפים ולחם, סלט ירקות, גבינת פטה, גבינת שמנת וגאודה, חמאה וריבת הבית, זיתים, קפה/תה ומיץ תפוזים טבעי (39 ₪).
בוקר קלאסי עם בחירה של ביצים: אומלט, מקושקשת, עין ועין הפוכה. מגיע עם סלסלת מאפים ולחם, סלט ירקות, גבינת פטה, גבינת שמנת וגאודה, חמאה וריבת הבית, זיתים, קפה/תה ומיץ תפוזים טבעי (42 שקל).
סלט פירות עם גרנולה ביתית, יוגורט ודבש. הארוחה מגיעה עם קפה/תה, מיץ תפוזים טבעי (45 ₪)
תוספות לארוחת בוקר (5 שקל): אספרגוס, בצל, תרד, עגבניות, לבבות ארטישוק.
ננה בר- בית אוכל ומשקאות אחד העם 1 ת"א. 03-5161915


כנאפה בשדרות חן 59 מפנקים עם כנאפה על כל הזמנת מנה עיקרית. כנאפה- אטריות קדאיף וגבינת עיזים ובקר. מוגש עם סירופ ופיסטוק. בין מנות התפריט ניתן ליהנות ממנות כמו:
קבב טלה- מוגש עם צ'יפס וסלט ערבי (48 שקל)
כמונייה- כבדי עוף ברוטב אדום, בצל וכמון (46 שקל)
פרגיות ברוטב תמרהינדי- ג'ינג'ר- מוגש עם אורז לבן וסלט עלים ירוק (52 שקל)
מנסף בקר- אורז עם נתחי בקר בשומן כבש, פול ירוק, גזר ובצל ירוק (43 שקל)
מנסף צימחוני- אורז עם קוביות חציל מטוגן, עגבניות, פלפלים ירוקים, שום, כוסברה, חומוס (35 שקל)
בין המנות העקריות ניתן ליהנות משלל מנות ראשונות כמו: סוגי חומוס שונים- חומוס צנובר/חומוס כבדי עוף/מסבחה/משוואשה (18-29 שקל), סלטים- סלט פאטוש/סלט זעתר/סלט עלה ג'ג'ה (25-44 שקל
כנאפה, פרישמן 90 ת"א (פינת שד' חן), טלפון- 03-5274020

הנונה קפה בר, יציע מנות מיוחדות ברוח החג. בכל הזמנה של מנת ספיישל יקבלו הסועדים כוס יין לבן.
בין מנות הספיישל ניתן ליהנות מ: מאפה גבינות (קיש) – רוקפור, פרמז'ן, גבינות עזים ועוד… מוגש עם סלט ירוק ויוגורט (53 שקל)
פטנט אגס כחול- גבינת רוקפור מותכת עם פרוסות אגס דקות עם לחם קלוי (32 שקל)
גבינת עיזים חמה- מצופה ברוזמרין, טימין ופירורי לחם עם סירופ רימונים על טוסטונים (34 שקל)
סלט קפרזה- עלי בייבי, מוצרלה מחלב בופאלו, עגבניות מיובשות, עגבניות שרי, בזיליקום ובלסמי (48 שקל)
נונה- קפה בר אבן-גבירול 44, תל-אביב. 03-6966365


מונטי וופל פלוס מרחוב קינג ג'ורג' 74, יציע ברוח החג מנת וופל ספיישל מבוסס גבינות . הוופל יגיע עם שלוש סוגי גבינות (ברי, פטה עיזים וגבינה לבנה קלאסית) לצד סלט שוק קטן ברוטב בלסמי וכוס יין לבן במחיר: 34 שקל.
בנוסף, יגיש המונטי פלטת גבינות עשירה: גבינת ברי, פטה עיזים, גבינה לבנה קלאסית וגבינת רוקפור, בתוספת לחם הבית וכוס יין לבן במחיר: 34 שקל.
"מונטי- וופל פלוס", קינג ג'ורג' 74 תל-אביב. 03-6201918


וירג'יניה על השדרה, תציע בוקר בריאות חלבי במחיר מיוחד, 9:00 בבוקר עד שעות אחה"צ. בתפריט הבוקר החלבי: קפה או לה
שייק בריאות עם יוגורט, בננה, גרנולה ותמרים סנדוויץ' גבינות עזים עם פלפלים קלויים, עלי בייבי, ירקות אנטיפסטי וגבינת סנט מור וסלט בריאות ירוק קטן
מחיר ארוחת הבוקר: 38 שקל בלבד
וירג'יניה בשדרה, פלורנטין 28 (פינת שדרות וושינגטון), ת"א


מסעדת אלבטרוס הסמוכה למגרשי הגולף בגעש, תציע מנות ספיישל משולבות גבינות עזים איכותיות ברוח החג. לצד תפריט האוכל החדש שהשיקה המסעדה, ניתן יהיה ליהנות ממנות כמו:
מנסף- תבשיל אורז ערבי קלאסי עם צלעות טלה ויוגורט עיזים- 82 שקל
פילה דניס- אפוי עם גבינת סנט מור, רוקט ועגבניות- 79 שקל
כנאפה- מתוק עם גבינת עיזים- 27 שקל
סחלב חם- 19 שקל
אלבטרוס, סמוך למגרשי הגולף בגעש, טלפון: 09-9510325


מסעדת אינדירה בשאול המלך 4 תציע תפריט טעימות המבוסס על גבינת פניר. פניר היא גבינת עיזים הודית מסורתית. במסעדת אינדירה היא מיוצרת ע"י הצוות ההודי מדי יום, באותן שיטות עתיקות כפי שנעשו בהודו מימים ימימה. הגבינה אינה מכילה מלח ויש בה 0 אחוז שומן.
התפריט יוצע לאורך החג (1-3/6/2006)
מחיר לזוג: 149 ₪
"אינדירה"- שדרות שאול המלך 4 ת"א. 7 ימים בשבוע, 12:00- 24:00. 03-6954437.


הבאגסי ביסטרו בר מפלורנטין יציע בראנץ' שבועות חלבי ומפנק במחיר מיוחד, שיוגש החל משעות הבוקר ועד 16:00 אחה"צ.
בתפריט הבראנץ': קפה או לה, 2 ביצי עין על תערובת גבינות צאן
לצד סלט רוקפור עם אגוזים מקורמלים, אגסים ובלסמי, אצבעות בטטה פריכות עם מטבל רוקפור, לחם הבית, וקוקטייל "קיץ ישראלי" קפוא עם וודקה, ליקר אבטיח, קוביות אבטיח וקוביית גבינה בולגרית על קיסם לקישוט
מחיר הבראנץ' 79 שקל לסועד. בתוספת של 20 ₪ ניתן יהיה להזמין גם קינוח: צ'יז קרים קייק ניו יורקי קלאסי


מסעדת טרין מציעה ארוחות מיוחדות לשבועות. מנות ראשונות לבחירה: טרין גבינות וטפנד, סלט ירוק בויניגרט אגוזים הדרים ורוקפור, סלט עלים עם גבינת חלומי מוקפצת
מנות עקריות לבחירה: פילה בס ברוטב גבינות וקימל, שרימפס ברוטב תפוזים ורוקפור, סטייק אנטריקוט ברוטב יין אדום וגבינה מעושנת
קינוחים לבחירה: עוגת יוגורט באפולו ברוטב פסיפלורה, טרין חלווה ברוטב וניל ופיסטוק
התפריט מוצע בהחל מיום חמישי בערב ובמשך כל סופ"ש של חג השבועות במחיר 85 שקל לאורח.
מסעדת טרין, שדרות ירושלים 1,יבנה, 08-9420974


סבסטיאן, הרסטו בר הטרנדי שבהרצליה פיתוח, מזמין אתכם לחגוג את חג השבועות, ימים חמישי, שישי, שבת ה- 1-3 ביוני, בתפריט ים, יבשה וחלב, שכולו חגיגה של מנות ראשונות.
ולהלן התפריט המיוחד של סבסטיאן לשבועות:
שושקה ביורק-פלפל קלוי פריך במילוי גבינות ברוטב פלפלים ויוגורט (32 שקל), קציצות קוקי סאן ז'אק עם גבינת צאן, רוטב עגבניות וסלט פיקנטי (46 שקל) שייטל עגל חלב במילוי ריקוטה, פטה פרמזן ופירות יבשים (44 שקל), קלמארי צרוב בגריל במילוי גבינת סנט מור וסטרקינו (42 שקל) ניוקי ושרימפס ברוטב גבינה כחולה (42 שקל)
תבור רוזה 21 שקל
ריזלינג אוקניימהר בציר מאוחר 36 שקל
ירדן ויוניה 32 שקל
ירדן hightswine 120שקל
סבסטיאן רסטו בר, משכית 33, הרצליה, טלפון: 09-9513939


מסעדת "באבאי" מנצלים את סוף השבוע הארוך, ומתכננים לחגוג בענק!! מסיבת חג שתתקיים ביום שישי ה- 2/6/06 בין השעות: 16:00 ועד 20:00. בתפריט: ריקודים, בריזה מהים, נוף, רוח קלילה ולבנה תוצרת הבית, זה בדיוק מה שצריך בעיצומם של ארוחות חג משפחתיות.
מסעדת באבאי חנכה לאחרונה "בר על הים" בחצר המסעדה. הבר כולל משקאות, מטבלים וקינוחים, ובנוסף יוגשו בבר מאכלי גבינה מיוחדים לחג כגון:
פטריות ממולאות בגבינת עיזים: פטריות שמפיניון אפויות במילוי גבינת עזים חמה, שום ושמיר, מצופות בפירורי לחם, על מצע רוטב פלפל מתוק
סלט יווני: עגבניות, מלפפונים, חסה, פלפלים, קוביות בולגרית, זיתים שחורים וטבעות בצל בתיבול שמן זית ולימון
מטבלים: לבנה תוצרת הבית עם קוביות עגבניות טרייה, זעתר ושמן זית
ציזיקי, יוגורט עם מלפפונים, שום, שמן זית ותבלינים
הבר פתוח כל יום, ללא קשר לחג בשעות הערב ובסופי שבוע מ- 10:00 בבוקר.
כתובת: רח' 153/1, גבעת עליה, יפו. טל- 03-6593999




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר