מסעדות ראש השנה – טרטר טונה וגזר מרוקאי

אומנם הסמלים הרשמיים של ראש השנה הם תפוח ודבש או מקסימום רימון, אבל המסעדות לוקחות את הסמליות צעד אחד קדימה עם וריאציות פיוז'ן על סמלי החג המסורתים

ספיישל קינוח של תפוח ודבש של השף רונן דברת בלוך
השף רונן דברת בלוך יגיש בקומפלקס המסעדות שלו באילת ספיישל קרמבל תפוחים בלווי גלידת דבש מתוצרת עצמית (50 ₪).
מסעדת לורנס, מסעדת ג'ולסון, פטיסרי גארבו, מתחם ארמונות הרודס, טיילת צפונית אילת
מסעדת לורנס, טלפון: 08-6380115

OM סביצ'ה בורי מסורתי
במסעדת OM חוגגים את השנה החדשה עם מנות ספיישל חגיגיות, על טהרת סמלי החג המסורתיים, שיצרה השפית איילת אור במיוחד לכבוד החג. מנות הספיישל יתווספו לתפריט העונתי והעשיר של OM. על מנות הספיישל ניתן יהיה להתענג כבר מיום 20.9. בין מנות הספיישל תמצאו: מנות ראשונות: סביצ'ה בורי עם נענע טריה, צ'ילי אדום, בצל ירוק ועלי כוסברה בוינגרט רימונים וגרגרי רימון (49 ₪); מנות עיקריות: צלע לבנה במרינדה של אורגנו טרי ושום מעושנת קלות וצלויה בגריל עם תפוח עץ אפוי על ארטישוק ירושלמי צלוי (78 ₪); פילה מוסר אורגני צרוב בגריל בתערובת עשבים ושמן זית על מחית שורשים גסה עם חבושים בגריל במרינדת דבש לימון ורוזמרין (92 ₪). להשלמת האווירה רקחו עבורכם מגוון קוקטיילים מיוחדים לחג: מיצפה רימון- קוקטייל רום תפוחים עם סורבה רימונים (35 ₪); Om גויאבה- ג'ין גויאבה עם סירופ קרמבולה (39 ₪); ג'ינג'ר רוג'רס- צ'ילי מוחיטו עם ג'ינג'ר אייל וג'ינג'ר מתוק מסוכר (35 ₪).
שעות פתיחה: ערב חג- 22.9- 8:00-14:00, שבת- 23.9- סגור, ראשון- 24.9- 10:00-18:00, 19:00-24:00.
ביתר הימים: א-ה 08:00-17:00, 18:00-24:00.
מסעדת OM, רח' בני ברית 4 הוד השרון 09-7405853


מתוקי הדבש של "אידלסון 10"
השנה מציעים באידלסון 10 מבחר מתוקי םהמבוססים על דבש בנוסף למוצרים הקבועים: עוגת דבש קלאסית- בתבנית איגליש במחיר של 38 ₪; עוגת דבש ותפוחים- בתבנית קוגלהוף במחיר של 45 ₪; פיננסייה דבש- 16 ₪ ל- 100 גרם; טארט דבש וצנוברים 90 ₪; מקרון דבש- מקרון קלאסי עם מילוי של קרם חמאה דבש 16 ₪ ל-100; מתפוצצות דבש- עוגיות שוקולד מתפוצצות, עטופות בקרסט של סוכר, ממולאות בשוקולד מריר ודבש. 16 ₪ למאה גרם.
ניתן לבצע הזמנות T.A של מתוקי החג ושל שאר המוצרים בטלפון- 03-5444154 (לאיסוף מבן יהודה 252 ), מומלץ להתקשר יומיים מראש.

גלידריית אייסברג – טעמים חדשים
ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת לחגיגות ולחידושים ולכן משיקים בגלידריית אייסברג טעמי גלידה חדשים ומקוריים במיוחד וקינוחים מיוחדים.בתחום טעמי הגלידה, מציעים באייסברג לקראת החגים סורבה רימון ותפוז המתבסס על פרי הרימון ומיץ תפוזים טבעי, גלידת תפוחים עם פרי ודבש אמיתי וגם צימוקים ורום, סורבה אגסים ביין אדום, גלידת בננה ודבש וגלידת תמרים בוויסקי. ניתן לרכוש את הגלידות המיוחדות גם לפי משקל במחיר של 75 ₪ לק"ג או במנות אישיות – רגילה (17 ₪) או גדולה (22 ₪). בגזרת המתוקים, מציעים לכבוד החג באייסברג פאי תפוחים מפנק ברוטב וניל המוגש עם כדור גלידה (31 ₪), קסטה של גלידת שמנת מצופה בקראנץ' קדאיף ופיסטוק עם מרקחת פירות יבשים ביין (32₪) וגם את ספיישל החג המסורתי, קינוח מפתיע המתבסס על גלידה, רימונים, תאנים ועוד (32 ₪).
גלידריית אייסברג, רח' בן יהודה 108, תל אביב
03-5225025, www.rest.co.il/iceberg



ארבינקא – מולים כחולים בארוחת חג משפחתית
ארבינקא – Spanish bar, מסעדת הטאפס בר התל-אביבית, בחרה להעניק לארוחת ראש השנה המסורתית בחיק המשפחה, את הכבוד הראוי לה, והיא פותחת את שעריה החל מהשעה 22:30. בברכת שנה טובה מזמינה אתכם ארבינקא להרמת כוסית מאוחרת, לכבודה רקחה קוקטייל מיוחד ברוח החג, שכולו תפוח, דבש ורימונים (35 ש"ח). את הילולת ראש השנה המאוחרת תלווה מוסיקה ספרדית קצבית ונוגעת ושלל פינוקים וריגושים נוספים שיוצעו במהלך הלילה לחוגגים.
מי שיחפוץ בארוחת חג מאוחרת יוכל להנות ממנות טאפס שיוצעו לבחירה מתוך התפריט העשיר והמגוון של ארבינקא: בין המנות: כדורי תרד וגבינת פטה, מוגשים עם סלסה עגבניות ; קבב טלה על מקלות קינמון ברוטב יוגורט ונענע קר ; קלמארי פלנצ'ה ברוטב עגבניות פיקנטי ; פירות ים מבושלים עם אורז פאייה בזעפרן ופפריקה ; נקניקיות מרגז חריפות מוגשות עם סלט עגבניות, בצל וכוסברה ; קסדייה של פלפלים, שעועית שחורה ואורגנו מוגשת חמה עם מטבל גוואקמולי ; מולים כחולים ברוטב עגבניות ושום פרובנסאל. מומלץ להזמין מקום מראש!
שעות פתיחה: 19:30- לקוח אחרון, ערב ראש השנה: 22:30 עד לקוח אחרון.
ארבינקא, רח' יהודה הלוי 87, תל אביב 077-3455511



ארנולד משדרג מנות מסורתיות
יש חגים שחוגגים רק עם משפחה – וזו סיבה נהדרת לקפוץ לארנולד, המסעדה הכי משפחתית שיש. לכבוד ראש השנה, עורך המוסד התל אביבי שבהדר יוסף ארוחת חג מיוחדת, באווירה ביתית ונעימה, שמבטיחה פתיחת שנה נהדרת. את הארוחה הרכיב השף אלון ראובן פור, על ידי שדרוג מנות חג מסורתיות, ששומרות ומעדכנות את הטעם של פעם ורוח החג. הארוחה תוגש במוצ"ש ובראשון (23-24 בספטמבר), בנוסף לתפריט הקבוע. מנה ראשונה בסטיל – קציצות תפוחי אדמה ולוקוס; מנה עיקרית תבשיל בשר עם פירות יבשים וחבושים. קינוח פאי תפוחים. מחיר הארוחה ליחיד-89 ₪. בנוסף, יוגשו קוקטיילים בהשראת החג במחיר של 24 ש"ח בלבד.
ארנולד, שיטרית 6, תל אביב, 03-6484911


סוכת השלום של ארקדיה
שף עזרא קדם ומסעדת ארקדיה מזמינים אתכם לשבוע שכולו סוכות בלדי. השף עזרא קדם יארח בסוכה האותנטית שתבנה בחצר הקסומה של המסעדה את השפים המקומיים פאוזי חליל ונאזיה גינדי. לתפריט שירכיב השף קדם ממיטב חומרי הגלם העונתיים והמסורתיים יצטרפו השף חליל, שמתמחה בממולאים צבעוניים, סלטים מסורתיים כמו פתוש ובאבא גנוש והשף נאזיה גינדי ( לשעבר אוקיינוס) שמכיר את המטבח הערבי המקומי על בוריו ויכין נזידי דגים ריחניים, תבשילי ירקות מסורתיים וקדירות מהבילות של כבש.
השבוע יפתח בארוחת גאלה חגיגית בעלות של 180 ₪ לאדם שתכלול ראשונה, עיקרית וקינוח.
בשאר ימי החג יוגש תפריט בלדי מיוחד:
69 ₪ בעסקית צהריים ו 139 ₪ בשעות הערב.
שעות פתיחה: א'-ה' 15.00-12.30 22.30-19.00, שישי ושבת 22.30-12.30 ברציפות
ארקדיה, מסעדת השף עזרא קדם. מטבח ישראלי עילי.
אגריפס 10, בסמטה. ירושלים טל: 6249138 02



חודש חגיגי בלה סנטרל
בביסטרו לה סנטרל מבטיחים חודש שכולו חגיגה. לאורך כל תקופת החגים, יוגשו במרפסת הפסטורלית ביותר בתל אביב מנות חגיגיות, שהשף מארק טוב יצר במיוחד לכבוד החג. המנות המיוחדות יתווספו לתפריט הקייצי המרענן, וביניהן תמצאו: סלט רימונים (36 ₪); שרימפס בתפוח בדבש (72 ₪). להשלמת אווירת החג, לה סנטרל ביסטרו יציע פינוק מיוחד: קוקטייל "תפוח בדבש" על בסיס סמירנוף, במחיר של 34 ₪ בלבד. חג שמח!
לה סנטרל – שד' רוטשילד 29, פינת אלנבי, תל אביב, 03-5667822


אלכוהול בנגיעות דבש ב-Barolo
Barolo בר מסעדה הראשון בפתח תקווה, פותח את השנה החדשה בתפריט קוקטיילים מיוחד לתקופת החגים עם נגיעות של דבש, תפוחי עץ ורימונים. בנוסף לאלכוהול שירומם את הטמפרטורות ויחמם את הלב, מציעים תפריט חג זוגי ומפנק שכולל שתי מנות ראשונות למרכז השולחן, מנה עיקרית לבחירה וכוס יין במחיר 160 ₪. מנות ראשונות: אנטיפסטי, קרפצ'יו סינטה. עיקריות: כבדי עוף בדבש תמרים; סקלופיני מרסלה, חזה עוף ביין מרסלה שום הל וקינמון; פילה דג ים בתערובת של חמישה תבלינים עם חציל, סלט טאבולה וצ'ימיצ'ורי לימונים. הצצה לקוקטיילים שיעשו את החג: תפוח בדבש, ייגר דבש עם אפל מרטיני (30 ₪); אפל בי, שנאפס תפוח, ברנדי וקרנברי (25 ₪); ברולו גרנייד, גרגירי רימון מיושנים עם וודקה וסוכר (20 ₪).
Barolo, השחם 21 פתח תקווה, 03-9222499


תפריט חגים יצירתי בברקרולה
ברקרולה מקדמת את השנה העברית החדשה בתפריט חגים יצירתי, שרקחו השף נעם דקרס והשף קונדיטור עמר זרניצקי. התפריט, משלב מנות בטעמי חג מסורתיים, על טהרת טעמי תפוח ודבש, תאנים ורימונים, אשר יוגשו לאורך חודש החגים, לצד תפריט המסעדה הקבוע. בין המנות: סקלופ סאן ז'אק עם טרטר תפוחי עץ וחמאת סרטנים (49 ₪); קלמרי צרובים במרק קטן של תפוח וג'וניפר (38 ₪); קינוח "תפוח בדבש"- קוביות של תפוח עץ, זביון מוסקט וגלידת דבש וטימין (38 ₪) וקינוח תאנים קלויות בפורט ורימונים עם סורבה גבינת עיזים (39 ₪).
ברקרולה, עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא 09-7669606


1.2 קילו בשר בבשר
Basar החדש במפגש הרחובות מונטיפיורי יבנה, פותח את התיאבון ואת השנה העברית החדשה בקרנבל שחיתות משפחתי. במהלך חודש תשרי, החל מה- 22 לספטמבר ועד ל- 14 באוקטובר יוגש במסעדה בוצ'ר שעליו יונחו נתחי בשר במשקל קילו מאתיים בליווי מגוון מנות ראשונות במרכז השולחן – הארוחה מיועדת לארבעה סועדים, במחיר 70 ₪ לסועד.
Basar, מונטיפיורי 29 פינת יבנה, 03-5252569


מסיבה כפולה בבנג'מין סיגל
ב- בנג'מין סיגל חוגגים את השנה החדשה במסיבה כפולה שתציין את פתיחת השנה והפתיחה רשמית של המקום. המסיבה תתקיים ב- 25 בספטמבר, יום שני בשעה 22:00 ותהיה כולה בסגנון הנוצץ של לאס וגאס, מלאת אווירה ברוח העיר, אוכל ואלכוהול בהתאם. המסיבה פתוחה לקהל הרחב. כמו כן מציע השף אלרן גולדשטיין מנות ברוח החג דוגמת: לחיים של מיקס דגי ים המוגשים על סלט קינואה וקוסקוס כרובית; כתף עגל צלוי במיץ רימונים וענבי מוסקט מוגש עם מח עצם (84), פירה וירוקים ועם חטיפי גבינת סטרקינו וגבינת עיזים עם אורגולה ורוטב בלסמי בוטנים.
Benjamin Siegel, אלנבי 1 , מגדל האופרה, טיילת תל אביב, שעות פתיחה: מ-9:00 עד אחרון הלקוחות , 5166224 03


ארוחת חג חגיגית בגרניטה
גרניטה חוגגת את ראש השנה בסעודת חג מיוחדת, שהרכיב השף יוני גלי ותוגש במהלך ימי החג (שישי- ראשון, 22-24 בספטמבר), בנוסף לתפריט. אפריטיף: שמפניה וגרנדין/ שתייה קלה; מנת ביניים: פוקצ'ה ומתבלים; ראשונות לבחירה: תאנים מיובשות במילוי גבינת צאן ואגוזים, על פרוסות תפוח צלויות בגריל ברוטב רימונים; כבדי עוף ופטריות ברוטב יין; שמנת וסילאן על פולנטה ירקות קלויים; עיקריות לבחירה: קציצות דג ים ברוטב עגבניות ועשבי תיבול על אורז לבן, שקדים וצימוקים; קישוא במילוי גבינות וירקות קלויים, חציל במילוי דבש וצנוברים, פלפל במילוי אורז ופירות יבשים; חצי עוף מושרה בסויה וסילאן עשוי בגריל ברוטב הדרים וקלוואדוס; קינוח: תפוח אפוי בתנור במילוי מסקרפונה ואגוזים; שתייה חמה. מחיר הארוחה לזוג – 240 ₪. יש להזמין מקום מראש.
כביש ת"א חיפה הישן – כניסה דרומית לחדרה תחנת תדלוק סונול, חדרה, 04-6222222


ראש השנה מרוקאי בראש השנה
מסעדת דארנא הירושלמית, שמציעה בכל ימות השנה מטבח מרוקני, תגיש לכבוד ראש השנה מנה חגיגית של טג'ין טלה עם דבש, חבושים ורימונים. (125 ש"ח). לסיום מושלם מציע השף והבעלים אילן סיבוני קינוחים נוטפי דבש עם חגיגת עוגיות מרוקניות- תמרים ממולאים במרציפן, סהרונים, דובשניות שבקיה, פסטלים וסיגרים ממולאים במרציפן ודבש, כדורי שקדים ופסטיה מתוקה עם מי פריחת הדרים, לצד תה ירוק מסורתי .
שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-15:30, 18:00-22:30 מוצ"ש- חצי שעה לאחר מועד צאת
דארנא, יוחנן הורקנוס 3 ירושלים 6245406-02


נמל 24 – גורמה חגיגי
ראש השנה מתקרב ובא, ובנמל 24, מסעדת השף החדשה בחיפה, יצרו במיוחד בשבילכם ערב מפנק שימשך לאורך כל החג (22-24.9). המסעדה מציעה את החדר הזוגי, המפואר והאינטימי לזריזים שביניכם שימהרו להזמין את מקומם לערב השנה החדשה. סועדי המסעדה יזכו לערב קסום. המסעדה יוצאת עם תפריט זוגי (300 ₪) שמורכב ממנות מלאות מתיקות. בתפריט: אפריטיף בליני לפתיחת הערב לחם וממרחים,סלמון בכבישת מלח ים עם שום וקציפת חזרת, מקיאטו מרק אספרגוס וציר בקר, גבעולי אספרגוס עטופים בפנצ'טה וזביון כמהין, קלמארי מהפלנצ'ה עם רביולי ארטישוק ירושלמי וזעפרן, על ריבת פלפל ועגבניה, פרפה קרמל על סבלה שקדים, בננה ברולה ורוטב טופי חם ופינוקים נוספים.
הנמל 24 העיר התחתית, חיפה. שני עד שבת12:00 – 24:00, טלפון : 04-8628899


ראש השנה בלי כימיקלים
ב- Humanature מציעים להתחיל את השנה בלי כימיקלים עם ארוחת חג בריאה בטעמים אמיתיים ומנות דוגמת: טופו תפוח עץ באצות נורי ברוטב מוסקט, מוגש על מצע של אורז פרא (47); סלט ירוק ופלחי רימון ברוטב דבש לימון (33); תפוחים ביין עם גלידת מנגו, דבש ואצות היזיקי (19). המנות יוגשו לכל אורך תקופת החגים. כמו כן תוגש עוגת דבש אורגנית כמובן לצד קפה מצויין ושוקולד אורגני להמתקת ראשיתה של השנה החדשה.
Humanature- בית קפה אורגני , בן יהודה 69 ת"א 03-5290262


חבילות שי חגיגיות בטוליפ
יקב Tulip מציג חבילות שי חגיגיות לחגים, ובהן מגוון יינות היקב, לצד מגוון עשיר ואיכותי של מוצרים טבעיים מעמק יזרעאל: ריבות, שמנים, חומצים וכד', והכל בהרכבה אישית, במחירים מיוחדים לראש השנה וסוכות, ובמארזים מגוונים ומעוצבים. את המארזים ניתן לרכוש מיקב Tulip בהזמנה טלפונית (דמי המשלוח עבור הזמנה של 400 ₪ ומעלה הינו ללא תשלום), או להרכיב ביקב עצמו, ובאותה הזדמנות אף ליהנות מסיור מודרך וטעימות יין במרכז המבקרים של היקב.
בין היינות המוצעים למכירה: Just מרלו 2004 (52 ₪); Mostly מרלו 2004 (57 ₪); Mostly סוביניון בלאן 2004 (יין לבן) (57 ₪); Just קברנה סוביניון 2005 (52 ₪); סירה Reserve 2004 (68 ₪); קברנה סוביניון Reserve 2004 (68 ₪).
מרכז המבקרים ביקב פתוח בימי שישי 10:00-13:00 ושבת 11:00-16:00
יקב Tulip, כפר תקוה, קרית טבעון 04-9830573. www.tulip-winery.co.il


חבילות שי בעמק האלה
לרגל החגים הבאים עלינו לטובה, מציעים יקבי עמק האלה חבילות שי מהודרות מתוך מגוון מוצרי היקב, בהרכבה אישית ובמחירים מיוחדים לראש השנה וסוכות. את חבילות השי ניתן להרכיב כאריזת שי בודדת, זוגית או רביעייה, וקיימת אפשרות לשלב במארזים גם את קולקציית שמן הזית "כתית מעולה" של יקבי עמק האלה.את המארזים ניתן לרכוש ולהרכיב ביקב, ובאותה הזדמנות ליהנות מסיור מודרך וטעימות יין, או להזמין משלוח בטלפון (מעל קנייה של שישה בקבוקי יין, המשלוח ללא תשלום). להן הצצה לקטלוג היינות של יקבי עמק האלה: אוורד 2003 (75 ₪); קברנה סוביניון 2003 (95 ₪ ); מרלו 2003 (95 ₪ ); שרדונה 2004 ( 75 ₪ ); מוסקט 2003 (65 ₪ ).
יקבי עמק האלה, טלפון: 02-9994885 פקס: 02-9994876, קיבוץ נתיב הל"ה, 99855, www.ellavalley.com


טרטר טונה עם גזר מרוקאי
מסעדת לילית, מפנקת את סועדיה במנות מסורתיות ומפתיעות ברוח השנה החדשה. במהלך כל חודש חגי תשרי ( 22 בספטמבר – 14 באוקטובר) , יוגשו במסעדה שני קוקטיילים לפתיחה על בסיס דבש ורימונים , במחיר של 18 ₪ בלבד כל אחד. את המנות החגיגיות הרכיב השף עומר בן גל: גפילטע פיש של לילית – טרטר טונה עם גזר מרוקאי וחזרת אדומה (46 ₪); כבד עוף חמוץ מתוק מזוגג על הגריל עם סלסה של תמרים ורימונים (38 ₪); כתף טלה צלויה ממולאת בעגבניות, זיתים וצנוברים (96 ש"ח). לקינוח מציעה לילית מילפיי מפורק של עלי פילו עם צ'אטני, תפוחים ותמרים ב- 34 ₪.
דפנה 2 (בית אסיה), 03-6091331


מתוקים לחג מבית "La Lyonnaise"
אין יום או תקופה ראויה יותר מהחגים להראות לאנשים שאתם אוהבים כמה אתם אוהבים ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מחטאים מתוקים. ב " La Lyonnaise" אפשר להגשים את שתי ההבטחות הללו ולרכוש את מיטב התוצרת המתוקה: מאפים צרפתיים, עוגות אישיות, עוגות מוס ועוד שלל הפתעות מהקולציה העשירה של " La Lyonnai
וגם כמיטב המסורת מתוק על בסיס דבש: עוגת מוס דבש, פלחי תפוח וקינמון על ספוג שוקולד וארבעה תבלינים, מצופת בזיגוג דבש (18 ₪ לפרוסה, 140₪ לעוגה שלמה); עוגה בחושה- דבש אניס ותפוחי גראנד סמית' (תבנית אינגליש 35 ₪/ מאפיין) .
ז'בוטינסקי 47 מתחם סטאר סנטר, אשדוד, 08-8566767 רח' הבונים 4, אשדוד, -08-8569878
קניון הסיטי, אשדוד, 08-8644505 א – ה 07:30 – 00:00, ו 07:30 – עד כניסת שבת, שבת מוצ"ש – 00:00


סוכות משפחתי ב"מטרו"
"מטרו", מסעדת הביסטרו הכפר סבאית, מזמינה אתכם לקחת את כל המשפחה בחג הסוכות, ללכת בעקבות הריח הנפלא ולהכיר את תפריט הארוחות המשפחתיות החדש. בואו להתרווח וליהנות משולחן משפחתי שמציע ארוחה שלמה וביתית שתחילתה במרק עוף עשיר עם איטריות, המשכה במנות פתיחה משובחות שיונחו במרכז השולחן ותבשילי קדירות מהבילים כמו גולש עסיסי עם בצקניות טריות ונזיד אמיתי של חומוס, עדשים וכדורי בשר.הארוחה תוגש במהלך כל תקופת חג הסוכות והיא בעלות של החל מ- 49 ₪ לאדם (מינימום 3 אנשים).
"מטרו"רחוב וייצמן 24, כפר סבא 09-7457461


אלכוהול ומוסיקה עברית ב-MUZE
המגה בר הממוקם בעמק חפר מצא את הדרך האולטימטיבית לפתוח את השנה החדשה – ערב רווי אלכוהול ומוזיקה עברית.
את הערב תוכלו לפתוח בתפוח ודבש סטייל ה-MUZE: צ'ייסר ייגר דבש וצ'ייסר שנאפס תפוח ב- 25 ₪. המשקאות המבוססים על תפוח ודבש יימכרו במהלך הערב במחירים מיוחדים: דרמבוי (25 ₪), ייגר דבש (28 ₪), שנאפס תפוח (10 ₪), סמירנוף תפוח (25 ₪), קלבאדוס (36 ₪) ועוד . הרקדנים יוכלו ליהנות מליין עברי חדש שיושק ב-MUZE בערב השנה החדשה.DJ איתן מילמן יקפיץ בשירים עבריים מכל הדורות, במיקסים אטרקטיביים וחידושים שונים ומרעננים.
Muze, אזה"ת עמק חפר, שלישי-שבת, 21:30 על"א טלפון: 054-6699051/2.


קרנבל שוקולד במרתה
Martha חוגגת את סוכות בקרנבל שוקולד להורים ולילדים. במשך כל שבעת ימי החג אורחי המסעדה יחגגו שוקולד, עם תפריט מתוק במיוחד, בשיתוף פעולה עם אבנר אנג'ל. Martha מארחת בחג זה את הילדים להפעלות שוקולד מתוקות, היא תציע למכירה סוגים שונים של פרלינים, ותקשט את חלל המסעדה בתצוגה מרהיבה של מטילי שוקולד גדולים וכלים מקצועיים לעשיית שוקולד.בנוסף מבטיחה למבקרים ים אטרקציות סביב המתוק המושלם הזה.
קרנבל השוקולד יחל בערב חג סוכות יום שישי ה- 6/10/06 ויימשך עד ה- 12/10/06.
Martha, אבן גבירול 26, 03-6966843


אין סושי וסמבה בערב ראש השנה
SUSHISAMBA.TLV סגורים בערב ראש השנה וכל שאר החג פתוחים כרגיל. השף ניצן רז מכין לכבוד ראש השנה, מגוון מנות ספיישל יומיות ומפתיעות בשילוב פירות ומטעמי החג כגון" דבש, רימונים ותפוחים. שיהיה חג שמח!
Sushisamba.tlv רח' הברזל 27, רמת החייל טל' 03-6444345


ספגטים סניף מקסים
בסניף הדגל של ספגטים במתחם קולנוע מקסים בתל אביב מציעים במהלך החג ערבים של מוזיקה חיה, הופעות, תאטרון רחוב והפעלות לילדים. בימים רביעי וחמישי מהשעה 21:30 יתקיימו הופעות ג'אז של הרכבים צעירים, בימי שישי מהשעה 13:30 יתקיימו הופעות תאטרון רחוב ברחבת הכניסה למסעדה, ובשבתות – הפעלות לילדים הכוללות משחקים, הפעלות וסרטים המוקרנים על מסך גדול בפטיו הממוקם בקומה התחתונה של המסעדה, במקביל לתפריט ילדים כיפי הכניסה לכל האירועים – ללא תשלום.
ספגטים סניף מקסים רח' קינג ג'ורג' 48, תל אביב, 03-6207666,www.spagetim.co.il


הפנינג שנה חדשה ב-Pier23
בימי חמישי ה- 21.9 וה- 28.9 פותחים את סוף השבוע של החג עם ליין השקיעה Cool Thursday. מהשעה 18:00 ברחבה שמול pier23 החדש בנמל יתקיים מיני הפנינג הכולל עמדת DJ עם מוזיקת צ'ילאאוט מלטפת, מנות כיפיות כמו טורטיות, קלמארי ושרימפס, אלכוהול וקוקטיילים קרירים, פינוקים קפואים של גלידריית אייסברג, מסאג'ים מול הים, בריזה בניחוח שקיעה וגלים ועוד הפתעות קפואות.
Pier 23, האנגר 23, נמל תל אביב (מול מסעדת 'מול ים'), טל' 03-5469937


תשליך בצידון
בהתאם למסורת, מסעדת צידון אשר בחוף השרון בהרצליה, מזמינה את עם ישראל לפתוח את השנה החדשה נקיים מחטאים ועוונות, על מפתן הים הכחול.
במהלך השבוע שלפני החג (מה-15.9), יוכלו סועדי המקום להסיר אבן מליבם ולמרק את המצפון: כל אחד יוזמן לכתוב את חטאיו מהשנה החולפת, ולהכניסם עמוק לתוך תיבה שתיעלם במצולות הים. על-פי המנהג הקדום, מסעדת צידון מבטיחה להשליך את כל החטאים לים הגדול במהלך החג, ובכך לאפשר לכולם לפתוח דף חדש לשנה החדשה.
צידון חוף השרון, הרצליה פיתוח, טל':09-9500926 שעות פתיחה: 10:00-24:00


יריד אמנים בקמליה
קמליה, חגיגות תשרי יימשכו עם יריד אמנים ואוכל, בו יוכלו הלקוחות ליהנות מהמטעמים הקבועים שמגישים בקמליה וגם לרכוש מתנות ליקיריהם לכבוד החג. ברחבה החיצונית יוקמו מספר עמדות, בהן יוצעו לקהל מארזים של עוגיות ביתיות, ריבות בעשייה ביתית, יינות בוטיק, תכשיטים של אמנית מקומית ונרות מעוטרים. היריד יתקיים שבוע לפני ראש השנה (15 בספטמבר בין השעות 9:00-14:00).
קמליה, הצד המזרחי של קיבוץ ניר אליהו, 09-7990028.


חגי תשרי ב- Tike
במהלך חגי תשרי יגישו ב- Tike מבחר מנות המבוססות על רימונים ביניהן בצלי שאלוט ברימונים- בצלי שאלוט ושום, קלויים על הגריל, מוגשים עם רכז רימונים- 17 ₪, גוורדה'-סלט עגבניות ברכז רימונים 14 ₪; קוקטייל רימונים- 38 ₪, וכן מנות בשר טלה ברימונים.
בערב ראש השנה 22/9 המסעדה תעבוד עד 16:00, בערב יום כיפור 1/10עד השעה 16:00 בצאת כיפור 2/10 החל מ- 20:00 ובסוכות המסעדה תהיה פתוחה כרגיל.
שנקר 11, הרצליה פיתוח, טלפון: 9728191- 09


"לה בוהם" בר מסעדה חדשה במתחם גני יהושע בניצוחו של השף מורן לידור מציעה ספיישלים לכבוד החג שכולם על טהרת מאפייני החג ;
מנה ראשונה: סלט עשבי תיבול וגרעיני רימונים – 32 ₪ .
מנה עיקרית: פילה בס על פירה תפוחים בזיגוג קרמל דבש ויין לבן-68 ₪
מנה אחרונה: תפוח עץ מקורמל במילוי שמנת חמוצה ודבש תמרים-28 ₪
ובשביל שהאוכל ירד חלק מציעים
קוקטייל מיוחד ; מרטיני קלבדוס – מרטיני ביאנקו עם ברנדי תפוחים ותפוחים חתוכים . 32 ₪ .
המסעדה סגורה בערב החג (22.9) ונפתחת למחרת כרגיל (23.9)
"לה בוהם", מתחם פארק גני יהושע (מול גני התערוכה) 03-6417725


מסעדת פסיפיק – כל יום ספיישל מתוק אחר
השף רונן כהן ממסעדת פסיפיק יוצא בספיישלים מיוחדים לקראת החגים ; בכל יום מנה אחרת עם אווירה של חג ;
מנות ראשונות ; תמר מגו'ל במילוי בשר טלה ברוטב סילן ונענע – 48 ₪ . סביצ'יו בורי ודניס בתחמיץ רימונים בתרד על גרניטת לימון- 48 ₪
מנות עיקריות ; תבשיל עגל וחבושים בעשבי תיבול – 90 ₪ .
פילה דניס על רוביה וסילקה מוקפצים בקלבדוס וכוסברה- 90 ₪
קינוח ; טארטאטן חבושים בקרמל רימונים בליווי גלידת תמרים – 40 ₪ .
בערב ראש השנה המסעדה תהיה סגורה (22.9) ותיפתח ביום שני(23.9)
יום כיפור היא תהיה סגורה (1-2.10)
הירקון 145 תל אביב (במלון קראון פלאזה) טל' 5201169 – 03


אג'נדה בנמל תל אביב – עושים חיים קלים לבשלנים
למי שמחפש חיים קלים בהכנת ארוחת החג מוזמן להגיע לאג'נדה ולקנות את מבחר הסלטים העשיר שהמסעדה מציעה או פשוט להזמין הכל ב- TA ; חציל מטוגן , סלט ערבי קצוץ , חומוס צנובר או חומוס "אג'נדה" , חציל פיקנטי , פטריות חמות , סלט אבוקדו, סלט תירס במיונז,חציל רומני,חציל טבעי וחציל במיונז, סלסה, עגבניות שרי עם שום וכוסברה,סלט ביצים, סלט פיטריות, קולסלאו, גזר
המסעדה תהיה סגורה בערב ראש השנה(22.9) ותפתח בשבת כרגיל (23.9)
טלפון למשלוחים : 1700-700-607
"אג'נדה" התערוכה 3 מתחם נמל תל אביב – שפך הירקון טל': 03-5444418


אוקינאווה – סושי לראש השנה
רשת Okinawa, מתמחה בטעמי המטבח היפני ומציעה תפריט סושי איכותי לצד מנות ראשונות אסיאתיות ומנות נודלס מוקפצות. לקראת החגים אוקינאווה יוצאת במגוון קוקטיילים מיוחדים עם טעמי החג ; נקטר יפני- צ'ויה וסיידר תפוח- 32 ₪, מרטיני אפרסק ותפוחים-32 ₪ , סאקה סאוור – "קנה ובנה"-35 ₪ , תה ירוק ערב אסיאתי קר, תפוז יוז'ו ודבש ועוד .
בערב ראש השנה שני הסניפים יהיו סגורים(22.9) .
במוצ"ש –סניף הרצליה פיתוח יהיה פתוח מ 12 בצהרים והמסעדה בנווה צדק מהערב. (23.9)
ביום ראשון , שתי המסעדות תהינה פתוחות מ 12 בצהרים (24.9)
בערב יום כיפור המסעדות יהיו סגורות(1.10) ותפתחנה במוצאי החג (2.10) .
אוקינאווה-המנופים 8,מתחם "בית אופק" הרצליה פיתוח 09-9513030
שבזי 46, שכונת נווה צדק, תל אביב 03-5101099




מסעדת meat&wine בהרצליה פיתוח – מנות תפוחים ודבש
לכבוד החגים הרכיב השף אילן ניב ארוחת גורמה על טהרת התפוח בדבש ;
מנה ראשונה : עלים ירוקים , פרוסות תפוח ירוק מקורמל , עגבניות שרי ומלפפונים ברוטב חרדל – 32 ₪ .
מנה עיקרית : עופיון בגריל – עופיון צעיר במרינדה של סויה דבש ורוזמרין עשוי בגריל , מוגש בתוספת ציפס – 75 ₪ .
קינוח : טארט טאטן של תפוחים בקרמל תפוזים על בצק עלים , מוגש עם גלידת וניל – 35 ₪ .
וגם הילדים נהנים ; המבורגר/ שניצל וציפס – 30 ₪ . פסטה ברוטב נפוליטנה-30 ₪
THE MEAT & WINE CO. רחוב שנקר 16, הרצליה פיתוח – 09-9567006


מסעדת עגול – מתגלגלת במתיקות לחגים
המסעדה פתוחה בערב ראש השנה מ-21:00 למי שרוצה לבלות אחרי הארוחה. טאפסים מיוחדים כמו ; פצ'ו דה גאנסו – חזה אווז מעושן בנגיעות תפוחי עץ בסירופ דבש-14 ₪ , שיפודי מוצרלה בסירופ רימונים על מצע סלט בטטה ורימונים- 14 ₪ . מנות עקריות בניחוח החג; פרגית במרינדת דבש על מצע פירה קטיפתי-49 ₪ , פילה דניס בניחוחות מרווה ונגיעות יין לבן-79 ₪. ולקבל את השנה החדשה במתיקות ; מוס שוקולד לבן וקפוצינו במילוי קרם וערמונים-28 ₪. בעגול מבטיחים עוד ספיישלים מתוקים במהלך החגים .
ערב ראש השנה- פתוח רגיל. ניתן לתאם ארוחות מיוחדות לחג (22.9)
"Agol" – טאפאס בר – משה בקר 16 א.ת ראשל"צ 03-9507085/96


מסעדות ערביקה מקבלות את השנה החדשה במתיקות
מסעדות ערביקה מציעות מנות באווירת החג ; מנה ראשונה – עלי חסה טריים בשלוב עלי בייבי , עגבניות שרי , זו'ליין גזר ותפוחי עץ גרנד בוינגרט – 26 ₪ .
מנה עיקרית – שיפודי אנטריקוט ופרגיות , שפודוני יקיטורי אנטריקוט ופרגיות ברוטב תאנים ויין . – 76 ₪ .
קוקטייל אפל מרטיני – ורמוט לבן יבש וארטיק תפוח – 33 ₪ .
ארוחת ילדים לכבוד החגים ; המבורגר/חזה עוף/כנפיים + ציפס + שתיה – 36 ₪ .
סניף באר שבע : הרצל 12, באר שבע טלפון: 08-6277801
סניף אשדוד : האורגים 16, אשדוד טלפון: 08-8566079



מסעדת BP (מרשת ערביקה) בחיפה ממתיקה את הצפונייםמסעדת BP מציעה מנות מיוחדות לחגים; מנה ראשונה – עלי חסה טריים בשלוב עלי בייבי , עגבניות שרי , זו'ליין גזר ותפוחי עץ גרנד בוינגרט – 26 ₪ .
מנה עיקרית – שיפודי אנטריקוט ופרגיות , שפודוני יקיטורי אנטריקוט ופרגיות ברוטב תאנים ויין . – 76 ₪ .
קוקטייל אפל מרטיני – ורמוט לבן יבש וארטיק תפוח – 33 ₪ .
BP – שד' ההסתדרות 157, מפרץ חיפה, חיפה טל': 04-8721988


המרכז הקולינרי "לגעת באוכל" – מארזי חג ממיטב תוצרת הצפון
החגים עומדים בפתח, ותושבי אזור הצפון עובדים במרץ להשתקם: רשת המרכזים הקולינריים "לגעת באוכל" בראשון לציון וברעננה החליטה להירתם לטובת ישובי הצפון, ומציעה מארזים ייחודיים לקראת החג, המביאים לנו את הטעמים הטבעיים והאיכותיים של האזור. ניתן לרכוש את הפריטים גם בנפרד.
במארז ; ממרח שוקולד דבש אינדיאני, מ"שדמות דבורה" -49 ₪ , יין רימונים (פורט) מרמת הגולן – 120 ₪ , יין שיכר סברס, מבית "יקב מורד" – 49 ₪ , חטיפי מרציפן, מ"כפר תבור" – 6.5 ₪ ליחידה , שמן זית סורי מכפרי הגליל – 16 ₪ .
מחיר כולל למארז – 247 ₪ .
בערב ראש השנה הסניפים יהיו פתוחים עד 2 בצהרים. (22.9)
רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טלפון: 09-7404474.
רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טלפון: 03-9520390.



אהבה אסייתית לראש השנה במסעדת "דים-סאם"
מסעדת דים-סאם הותיקה תגיש ורסייה של דים-סאם קינוח לחג היהודי.
פירוש המילים דים-סאם הינו "קרוב ללב" ולכן מוגש הקינוח באהבה:
מנת כדורי בצק אורז מטוגנים במילוי תפוחים ודבש מצופים בשומשום (21 ₪)
מסעדת דים-סאם, רחוב אלנבי 120 (פינת רוטשילד), ת"א, טלפון: 03-5604341


חגיגת רימונים, דבש, קינמון ושאר סממני חג ב"קימל"
השף שאול בן-אדרת חוגג כהרגלו והפעם שבוע של מנות ספיישל לראש השנה עם סממני החג המוכרים:
ארטיק מרענן מתפוזים רימונים ואננס (29 ₪)
פילה סלמון בציפוי פצפוצי שום ברוטב דבש ונענע (79 ₪)
פילה פורל ברוזטה שקדים, דבש ורימונים (88 ₪)
מסעדת קימל, רחוב השחר 6, נווה צדק, ת"א, טלפון: 03-5105204


מסעדת "בליני" – שילוב של טעמי חג בנגיעה איטלקית
השף יוגב ירוס שנכנס לפני כשנה לתפקידו כשף של בליני, מגיש ארוחת חג במחיר – 139 ₪ לסועד:
מנה ראשונה
חציל בלדי קלוי עם גרגירי רימונים וגבינת עיזים מתובלת
מנה עיקרית
עופיון במרינדת דבש על מצע של עוגת פולנטה, בליווי תפוח עץ צלוי
קינוח
רביולי תפוחים ודבש בזביון פרג
קוקטיל ע"ח הבית
קוקטיל הבית: נקטר אפרסקים עם שמפנייה, רום ויין אדום מסולסל
מחיר: 139 ₪
הערה: יש לתאם את הארוחה מראש טלפונית
מסעדת בליני, רחוב יחיאלי 6, נווה צדק, מרכז סוזן דלל, ת"א, טלפון: 03-5178486


NG חורגים מהבשר לרגל ראש השנה
במסעדת הבשרים הקסומה שבשכונת נווה צדק הכניסו מנות ספיישל חגיגיות (ובאופן חריג גם לא בשריות):
מנות:
סלט NG קרנץ' עם רימונים (38 ₪)
פאי תפוחי עץ ודבש בקרם וניל אפוי (32 ₪)
פאי ריקוטה, צנוברים ורימונים (32 ₪)
קוקטלים:
"בריאות ואושר" – מכיל קלבדוס, דרמבוי.
מוגש בכוס אולד-פאשן על קוביית קרח
מחיר: 48 ₪
"ראש טוב" – מכיל רום, שנאפס תפוח, גראפה דבש.
מוגש בכוס מרטיני, מעוטר בפלחי תפוח ודש גרנדין.
מחיר: 38 ₪
"שקט נפשי" – מכיל גראפה דבש, דרמבוי, לימון.
מוגש בכוס מרטיני, מעוטר בפלחי תפוח וטוויסט קליפת תפוח.
מחיר: 38 ₪
מנות הספיישל מוגשות בנוסף לתפריט הרגיל של המסעדה
מסעדת NG, רחוב אחד העם 6, נווה צדק, ת"א, טלפון: 03-5167888


חג ראש השנה בדיניץ
השף אופיר וידבסקי רקח שתי מנות חג כדי לתת הרגשת חג לקהל של המסעדה הותיקה וצעירי השכונה המבלים במקום.
קוקטיל יערת הדבש (35 ₪)
סקלופ מזוגגים בדבש ארומטי על מצע של פירה תפוחים ורימונים עם פנציטה פריכה (49 ₪)
מסעדת דיניץ, רחוב גרוזנברג 20, נחלת בינימין, ת"א, טלפון: 03-5161271


Black Bar 'n' Burger יוצא בספיישל קינוח לחג
השף יועץ צחי בוקששתר יוצא בספיישל קינוח לחג של קרמבל עם כדור גלידת וניל מתוצרת עצמית (32 ₪ )
הקינוח יוגש החל משבוע לפני החג ועד לסוף עונת החגים.
Black סינמה סיטי – מתחם סינמה סיטי גלילות, טלפון: 03-6991100
Black רחובות – קריית המדע, רחוב המדע 6, טלפון: 08-9361230



אלכוהול חגיגי בטמפל בר
בבר האירי, טמפל בר, אשר בסינמה סיטי בגלילות, יוגשו בנוסף לתפריט אלכוהול ובירות הענקי גם:
בירה ברבר (בירה דבש) (1/2 ליטר – 28 ₪ / 1 ליטר – 50 ₪)
סטרונגבוו (סיידר אלכוהולי תפוחים (250 מיל' 26 ₪)
טמפל בר – הבר האירי, סינמה סיטי, גלילות. טלפון: 03-6995536

מאפה וקפה לחג ב-7 גרם
בבית הקפה שבקניון רננים ברעננה יגישו מבצע קפה ומאפה לחג עם מאפים של ארטיזנל של קוראסון שקדים וקוראסון תפוחים.
כמו כן למזנון ארוחת הבוקר יוסיפו עוגת דבש ועוגת תפוחים להנאת הסועדים
7 גרם, קניון רננים, רעננה. טלפון: 09-7466288


ארוחת חג של דגים ופירות ים בקזנקי
השפית יולי מזרחי בנתה ארוחת חג של ממש לכבוד ראש השנה המשולבת בין אלמנטים של חומרי גלם של החג לדגים ופירות ים.
ניתן להזמין כל מנה בנפרד
מנה 1
כדורי ריזוטו ובייבי שרימפס מצופים בשבבי תפוח. מוגש על צ'אטני תפוחים. – 25 ₪
מנה 2
שיפודי דגים במעטפת תפוחים, ברוטב קרמל סיידר, ג'ינג'ר ובזיליקום.
מוגש על אורז עם קראנץ' תפוחים – 55 ₪
מנה 3
זביון קלבדוס עם שטרוייזל קינמון – 28 ₪
קזנקי הרצליה, שנקר 2, הרצליה פיתוח. טלפון: 09-9586688

קוקטיילים לחג בפויקה
בפויקה, אשר במתחם נגה, יגישו בנוסף לתפריט החדש ובנוסף לתפריט הקוקטלים האפריקאי החדש, שלושה קוקטלים באורינטצית חג.
חוויה מומלצת לצעירים, חובבי קולינריה, אוהבי ריגושים וכאלו שרוצים לפגוש משהו חדש.
קוקטילי החג הם:
מרטיני רימונים בדבש וקלבדוס – 35 ₪
בננה בוניל ורום אפריקאי – 35 ₪
דאווה לימון ורימונים כתושים – 35 ₪
פויקה, רחוב תרצה 14, מתחם נגה, יפו, טלפון: 03-6814622


הבית תאילנדי: קינוח על חשבון הבית
לכבוד ראש השנה מסעדת "בית תאילנדי", מבוגרשוב 8, תפנק את קהל הסועדים בקינוח מתוק-מתוק שתהיה שנה מתוקה על חשבון הבית, בהזמנת ארוחה מלאה.
בין מנות המסעדה:
מנות התחלה (23 ₪ -28 ₪)
סלט פאפיה- רצועות פאפיה אורגנית ירוקה, עגבניות שרי, לוביה בוטנים כתושים, שום ולימון סחוט מתובל בסגנון בנגקוק מסורתי, מו יאנג- ברוסט מושרה ברטבים, צלוי ופרוס, מוגש לצד רוטב פלפלים פיקנטי חמצמץ, ים נאה- שייטל צרוב פרוס דק, ומעל רוטב פלפלים, נענע וכוסברה ועוד…

עיקריות
מו פאד תואה- פרוסות בשר לבן בקארי תאי אדום, לוביה עלי ריחן ועלי ליים (48 ₪), נאם טוק מו/נאה- פרוסות בשר לבן/בקר (סינטה) צלויות למחצה. עם נענע בצל סגול, כוסברה, פלפלים חריפים מיובשים ומעט לימון סחוט בתיבול "איסן" מסורתי (59 ₪), תבשיל גנג מסמאן גאי- תבשיל חלב קוקוס עם עוף, תפו"א, בוטנים, עלי ליים ובזיליקום מתובל בקארי מסמאן חריף (52 ₪), תלה פאד הואלפה- שרימפס, מולים, קלאמרי, פטריות ועלי בזיליקום ברוטב צדפות (65 ₪), פאד סיאייו- אטריות אורז רחבות מושחמות מוקפצות עם ביצה טרופה, נתחוני עוף חסה, נבטים ובצל ירוק (36 ₪) ועוד.
בית תאילנדי – תל אביב, בוגרשוב 8. טלפון: 03-5178568. א – ש 12:00 – 24:00

פותחים את השנה בסימן יינות במיטבר
לכבוד ראש השנה מסעדת מיטבר משד' חן 52, החליטה לפנק את אורחיה בטעימות יינות Yellow Tail, סדרת היינות האוסטרליים שכבשה את השוק האמריקאי, בזכות שילובים קלאסיים המאפיינים את היבשת ותמורה מושלמת לכספו של הצרכן.
לאורך החג, והחודש שאחריו, ניתן יהיה לטעום מיינות שלרוב נמכרים רק בבקבוק במחירים מפתיעים במיוחד. בתפריט טעימות היין החגיגי:

יינות אדומים
שיראז- יין בעל ארומה של גרגרי יער בשלים ותבלינים עזי טעם. הגוף המלא ניחן במיצוי רב של פרי בשל ומתקתק, עם נימות אדמתיות. אחד היינות האוסטרליים הנמכרים ביותר בארה"ב כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

שיראז – קברנה סוביניון- ליין עושר ארומטי של גרגרי יער בשלים, הבא לביטוי גם בחך, שם נחשף גוף מלא ועשיר. מלווה נפלא למאכלי בשר צלוי כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

שיראז- גרנאש- יין צעיר ומרענן עם טעמים וניחוחות של דובדבנים שחורים, פטל ותבלינים. יין אידיאלי לליווי מאכלי בשר מתובל כגון המבורגר, נקניקיות ומאכלי טלה כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

קברנה סוביניון- יין עשיר ששולטים בו ניחוחות של פטל שחור ושוקולד עם רמזים לווניל ומנתה זרעית. "יין אוכל" מובהק, שילווה מגוון מאכלים רחב במיוחד כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

מרלו- קברנה סוביניון- יין צעיר וקל הניחן בניחוחות רעננים של פטל ואוכמניות עם נימות של אלון צרפתי. "יין אוכל" נפלא כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

יין לבן: שרדונה- ליין צבע זהוב- קש, ניחן בארומות וטעמים מפתים של אפרסקים בשלים ומלונים. ייטיב לוות מיגון רחב של מנות ראשונות קרות ובשר לבן כוס 26 ₪ בקבוק 93 ₪

MEAT BAR, שדרות חן 52, תל-אביב. 03-6956276. כל יום מ- 12:00 ועד חצות


ארוחת שף בבנג'מין סיגל
לכבוד ראש שנה מסעדת בנג'מין סיגל מאלנבי 1, השף אלרן גולדשטיין מציע ארוחת שף אקלקטית מיוחדת ברוח ברכות שולחן החג. בתפריט יוצעו מנות מיוחדות כגון:
לחיים של מיקס דגי ים (בסימן "שנהיה לראש ולא לזנב") על הגריל
מוגשים עם סלט קינואה וקוסקוס כרובית- 82 ₪
מרק עגבניות שרי ורביולי דלעת ("קרע"- שיקרעו מעלינו אויבנו)
עם נקניקיות מרגז וסלמי מעושנים עם נענע- 34 ₪
כתף עגל צלוי במיץ רימונים ("שירבו זכויותינו כרימון")
וענבי מוסקט מוגש עם מח עצם, פירה וירוקים- 82 ₪
ו- חטיפי גבינת סטרקינו וגבינת עיזים עם ארוגולה ורוטב בלסמי בוטנים- 38 ₪
לצד תפריט האוכל יציעו תפריט קוקטיילים מיוחד (42 ₪):
ראש השנה בכפר- תאנים, מחית גויאבות, פיג'לינג, אבסולוט וניל וסאוור מיקס.
מרטיני תפוח ודבש- סמירנוף תפוח, סאוור מיקס, ברנייגר, ג'ינג'ר אייל, וקישוט חלת דבש.
שנה פורחת- סירופ סיגליות, ג'ינג'ר כתוש, שנאפס אפרסק, יין ריזלינג לבן.
מרטיני רימונים- מיץ רימון, מיץ תפוזים, ליקר Y אדום, אבסולוט מנדרין.
ומהדורה מוגבלת של שרי תוצרת בית מדובדבני וישניאק שיוגש כקוקטייל קינוח עם גלידת וניל, דובדבנים מהשרי ושוקולד (54 ₪).

המסעדה פתוחה בערב החג מהשעה- 09:00-16:00.
בשבת וראשון המסעדה פתוחה רגיל.
Benjamin Siegel ביסטרו ובר אקלקטי אלנבי 1 ת"א, 03-5166224, 7 ימים בשבוע מ- 09:30 עד אחרון הלקוחות


בראנץ' ראש השנה (כמעט מסורתי) בבאגסי ביסטרו-בר
בסופ"ש החג (החל מה- 22/09/06) הבאגסי ביסטרו בר יפתח את השנה עם בראנץ' עשיר במיוחד בסימן ברכות החג של ראש השנה:
ביצים עלומות על מצע של עלי סלק ("שיסתלקו אויבינו") מאודים ברוטב הולנדז על ברוסקטה.
לצד סלט ירוק עם ויניגרט תפוחים, גרגירי רימון ("שירבו זכויותינו כרימון") ופתיתי גבינת רוקפור.
צ'יפס פלחי בטטה פריכים עם מטבל רוקפור
ו- קוקטייל אפל מרטיני ודבש (שהשנה תהיה מתוקה כתפוח בדבש).
מחיר: 68 ₪ לסועד.
הבראנץ' יוגש לאורך החג מהבוקר ועד השעה 15:00 בצהריים.
עם רדת החשיכה יוגשו קוקטיילים מיוחדים לחג (42 ₪):
תפוח בדבש- סמירנוף תפוח, סירופ דבש, מיץ תפוחים, מיץ לימון, מקל קינמון ופלח תפוח.
קפיריניה רימונים- גריגרי רימון כתושים, קסאשה, סוכר חום, מיץ לימון, ומיץ רימונים.
תירוש באגסי- קוקטיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר