מסעדת אבו גוש בקמפיין טלוויזיוני בערבית לחומוס של המסעדה הנמכר ברשתות

בפרסומת, שאורכה 30 שניות, מככב כמלצר ראשי שחקן עב מידות ומשופם שהגיע הישר מהתיאטרון הלאומי של כווית. בצילומי הפרסומת השתתפו כניצבים גם ג'וואדת איברהים, אשתו ובנו הקטן. אשתו של איברהים, נור ג'וואדת היא מלכת היופי לשעבר של חבל צ'אנג מיי שבתאילנד

מסעדת אבו גוש העלתה קמפיין פרסום טלוויזיוני לרגל החדרת סדרת סלטים מהמסעדה לשוק הכלל ארצי. הקמפיין מבוצע בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה כוללת של 950,000 $.

הפרסומת הייחודית דוברת ערבית עם תרגום לעברית, ומעבירה בהומור את מסר האותנטיות וחוויית האכילה במסעדת אבו גוש שמתבטא גם באריזה המעוטרת בכתב ערבי ובסלוגן המלווה את הקמפיין: "אבו גוש. ישר מהמסעדה".

במהלך נעשה מאמץ לשקף את ערכי החומוס הערבי, האותנטי, שנתפס בקרב מרבית הישראלים כחומוס המשובח ביותר. בשנים האחרונות ניסו היצרניות המובילות בשוק הסלטים לשוות לחומוס התעשייתי תדמית אותנטית, וסלטי צבר, לדוגמא, מכנה את אחד ממותגי החומוס שלה "חומוס אבו גוש".
כאן מבטיח ג'וואדת איברהים, בעל מסעדת אבו גוש – המפורסם כמי שזכה בפרס גדול בהגרלת לוטו בארה"ב, שאכן מדובר במתכון הסודי שלו, הזהה לזה המוגש במסעדה, רק בגירסה כשרה.

בפרסומת, שאורכה 30 שניות, מככב כמלצר ראשי שחקן עב מידות ומשופם שהגיע הישר מהתיאטרון הלאומי של כווית. בצילומי הפרסומת השתתפו כניצבים גם ג'וואדת איברהים, אשתו ובנו הקטן. אשתו של איברהים, נור ג'וואדת היא מלכת היופי לשעבר של חבל צ'אנג מיי שבתאילנד.

מסעדת "אבו גוש" בבעלותו של ג'אוודת איברהים חברה עם חברת מעדני מיקי למיזם משותף, במסגרתו ישווקו על מדפי הסופרמרקטים גביעי סלטים מבית מסעדת "אבו גוש". סדרת המוצרים כוללת בשלב הראשון חומוס, טחינה וסלט טורקי.

את המהלך מגבה בין השאר מחקר שבדק את עמדת הציבור בישראל למונח "חומוס ערבי". תוצאות המחקר העלו של-86% מהציבור יש אסוציאציה חיובית כלפי המושג "חומוס ערבי" ותפיסה תדמיתית המצביעה על קשר חיובי הדוק בין המושג לאיכויות של טעם, טריות וחוויית אכילה אותנטית. במחקר אף הוכתר הכפר אבו גוש כבירת החומוס של ישראל, המציעה את החומוס הערבי המשובח, הטרי והאיכותי ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר