מסעדת אג'נדה- גריל ישראלי נפתחה בנמל תל אביב

התפריט כולל מאכלים ישראלים שכולם יודעים שאין כמותם. התפריט ב"אג'נדה" מציע, בין השאר, מבחר של 28 סלטים ישראליים טריים תוצרת בית, מבחר סוגי פיתות חמות ומפתות הנאפות על המקום בטאבון ענק המוצב במסעדה ומבחר רחב של בשרים ודגים "על האש" מגריל פחמים לוהט

התפריט כולל מאכלים ישראלים שכולם יודעים שאין כמותם. התפריט ב"אג'נדה" מציע, בין השאר, מבחר של 28 סלטים ישראליים טריים תוצרת בית, מבחר סוגי פיתות חמות ומפתות הנאפות על המקום בטאבון ענק המוצב במסעדה ומבחר רחב של בשרים ודגים "על האש" מגריל פחמים לוהט.

ב"אג'נדה" יודעים שתל-אביב הפכה לבירה קולינארית אמיתית אך מבינים שהחיך הישראלי תמיד יישאר נאמן יותר מכל למטבח הישראלי. לכן, ב"אג'נדה" מאמינים בו ומשדרגים אותו בנגיעה המיוחדת להם. בתפריט ניתן למצוא מנות מיוחדות כגון:
מבחר פיתות הנאפות על המקום בטאבון בטעמים ייחודים: קצח, סומסום וסחוג
חומוס אג'נדה (צנובר וגרגרי חומוס) – (18 שקל)
סטייק חציל – בתוספת בשר טחון וטחינה (מנה בלקנית, 28 שקל)
חציל אג'נדה – סטייק חציל על הגריל עם שווארמה וטחינה ירוקה (28 שקל)
ספיישל אג'נדה- כבד אווז על מצע סטייק פילה (109 שקל)
שיפודי אנטריקוט (52 שקל)

המחירים ב"אג'נדה" גם הם ישראלים לגמרי והם קורצים לכל כיס. יחד עם זאת, הסועדים ב"אג'נדה" נהנים מאווירה איכותית, מוקפדת ומעוצבת. על העיצוב הדקדקני של "אג'נדה" הופקדה המעצבת לאה מלר.

"אג'נדה" היא הגשמת חלום של הבעלים, תומר לוי, איש עסקים צעיר, בן 29. "חלומי היה להקים מסעדה מעוצבת ובה אווירה שיקית וכיפית שבה יוגש האוכל שבתכ'לס הישראלים הכי אוהבים".

לצד חווית האוכל המדהימה, מציעים במסעדה מסך ענק עליו יוקרנו משחקי כדורסל, כדורגל ועוד. במסעדה קיימים 132 מקומות ישיבה; 72 מקומות ישיבה במסעדה, 14 מקומות על הבר ו-32 מקומות בחוץ ו20 מקומות בחדר הפרטי.

החדר הפרטי בקומה העליונה כולל מסך פלסמה 42 אינצ' בו יוקרנו משחקי כדוררגל וכדורסל, אינטרנט אלחוטי, מערכת סראונד. החדר הפרטי הוא מקום מושלם לאירועים פרטיים או עסקיים.

כל המוצרים כשרים במסעדה (פתוח בשישי ושבת). שעות פתיחה, כל יום החל מ: 11:00 ועד 05:00

"אג'נדה" גריל ישראלי התערוכה 3 מתחם נמל תל אביב –
שפך הירקון (מול ה TLV) טל': 03-5444418

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר