מסעדת אלבאבור: עכשיו הקייטרינג בניצוחו של חוסאם עבאס

המטבח הערבי הגלילי מחובר לסביבתו הטבעית ולכן עושה שימוש רב בעשבי בר, חומרי גלם עונתיים, עשבי תיבול מסורתיים ושאר גידולים מקומיים

מסעדת "אלבאבור" חונכת שירות קייטרינג, בעקבות הדרישה הגדולה של קהל הלקוחות המסור, ליהנות משפע המטבח הערבי גלילי גם באירועים פרטיים.

מסעדת "אלבאבור" הוקמה בשנת 1998 ע"י חוסאם עבאס, ונחשבת יחד עם מסעדת דיאנא בנצרת כמסעדה הערבית הטובה ביותר בארץ. מבקרי מסעדות רבים מסכימים שהיא גם אחת מעשר המסעדות הטובות ביותר בארץ.

קייטרינג אלבאבור בניצוחם של האחים חוסאם ונשאת עבאס, מציג חוויה קולינרית המחברת דרך מסע בין טעמים, ניחוחות וצבעים מאזורנו.
המטבח הערבי הגלילי מחובר לסביבתו הטבעית ולכן עושה שימוש רב בעשבי בר, חומרי גלם עונתיים, עשבי תיבול מסורתיים ושאר גידולים מקומיים.

בנוסף למנות האותנטיות של המטבח הערבי-גלילי, הקייטרינג מסתייע בנשים האופות מבחר מאפים ופיתות במקום, מיץ רימונים טרי נסחט, ועוד מגוון מנות הנעשות תוך שמירה על מסורת ארוכת שנים של משפחת עבאס.

מתוך תפריט הקייטרינג:
מבחר סלטים עשיר כדוגמת חומוס עם גרגרים וצנובר, חצילים בטחינה, חציל עם עגבניות וחציל טבעי, כרובית בטחינה לבנה עם חרדל ברף טחינה ירוקה, סלט תורכי.

מגוון סלטים חמים וירקות בר, כמו חובזה – עולש בר, תרד בר, עכוב, גרגיר הנחלים, בייבי סלט, חסה ערבית, טאבולה.

מבין העיקריות: צלעות טלה בתוספת מג'דרה, שישליק טלה בתוספת פריקה, קבב על שיפוד מקל קינמון

קינוחים: כנאפה הנעשית במקום, מגוון מאפים מסורתיים, קפה, תה צמחים.


אלבאבור
אום אל פאחם, צומת עין איברהים, כביש ואדי ערה
טל. 04-6114141

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר