מסעדת ארקדיה ושף עזרא קדם מציעים: עסקיות צהריים חדשות

שף עזרא קדם, בנה ארוחה עסקית המותאמת לסוף העונה החמה ומוגשת בגינת התבלינים או בחדרי המסעדה. תפריט הארוחה מבטא חגיגה של טעמים, ריחות וצבעים האופייניים לסוף הקיץ, ועושה שימוש בתוצרת מקומית ייחודית: מלפפוני בר, טלאים, משמשים, פירות בלאדי, עשבי בר, זעפרן טהור, שמני זית מאזור יהודה, גבינות מחלבה ודגים טריים על פי מצב רוחו של הים

שף עזרא קדם, בנה ארוחה עסקית המותאמת לסוף העונה החמה ומוגשת בגינת התבלינים או בחדרי המסעדה. תפריט הארוחה מבטא חגיגה של טעמים, ריחות וצבעים האופייניים לסוף הקיץ, ועושה שימוש בתוצרת מקומית ייחודית: מלפפוני בר, טלאים, משמשים, פירות בלאדי, עשבי בר, זעפרן טהור, שמני זית מאזור יהודה, גבינות מחלבה ודגים טריים על פי מצב רוחו של הים.

ולהלן מספר מנות לדוגמא מהתפריט שיצר שף עזרא קדם:
ראשונות: קלמארי בויניגרט של יוגורט וטחינה ; מרק יוגורט כבשים ומלפפוני בר ; קנלוני טלה על סלט של סלק עלים (+10 שקל) ; טרין של כבדי ברווז מובחרים וצ'טני של מנגו אוריינטלי (+15 ש"ח) ; חציל עם ויניגרט יוגורט עיזים וראשד ; סלט עולש עם גבינת עיזים בויניגרט אגוזים (+10 שקל)

עיקריות: בורי עם פלפלים ורוטב זעפרן ; בס הסלע על מצע מנגולד חם ; תבשיל טלה עם ירקות שורש ועשבי בר ; כבדי ברווז מוקפצים על סלט עדשים חם ; קונפיט של אווז עם תפוחי אדמה צעירים ברוטב יין אדום.

מתוקים: מבחר סורבה מפירות העונה ; מאפה פילו במילוי עוגת שוקולד חמה וגנאש שוקולד ; טארט אפרסקים לבנים עם גלידת תבלינים ; עוגת גבינה "מיכל"

העסקית מוגשת 7 ימים בשבוע בין השעות 12:30-15:30 ועולה 99 שקל, למעט ימי שבת, בהם מחיר העסקית הינו 110 שקל

חובה להזמין מקומות מראש בטלפון – 02-6249138

במשך 10 שנים מפתח שף עזרא קדם, שפה קולינארית ייחודית המובילה את המטבח הישראלי החדש. שפה זו, שהולכת ומשתבחת, מקבלת עומק ואיכויות חדשות, בזכותה נחשבת ארקדיה לאחת המסעדות המובילות בארץ.

עזרא קדם אחראי לרבים מהמושגים והצרופים הקולינאריים שהתפתחו בישראל בעשור האחרון, בזכות התעוזה והכישרון להציב את חומרי הגלם המקומיים במרכז הבמה ולהביאם לדרגה של אוכל עילי. מושגים כדוגמת קרפצ'יו חציל בלאדי, קלמרי ביוגורט וטחינה, שקדי עגל עם קטניות, שמן זעתר ועוד מגוון רחב של מנות ושילובים מקוריים, הם כולם פרי יצירתו של קדם שנולד וגדל בירושלים.

ארקדיה
מסעדת השף עזרא קדם. מטבח ישראלי עילי
אגריפס 10, בסמטה. ירושלים טל: 6249138 02
שעות פתיחה: א'-ה' 15:30-12:30 22:30-19:00, שישי ושבת 22:30-12:30 ברציפות
עסקית: ראשון-שבת 12:30-15:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר