מסעדת בוחא בשוק הכרמל – קרוב למצרכים

תחשבו על המקום התוסס ביותר, התל אביבי ביותר, הקולינרי ביותר, בו כל שף חולם להתחיל את הבוקר, לגעת, למשש, לבחור – קלעתם בול: שוק הכרמל

תחשבו על המקום התוסס ביותר, התל אביבי ביותר, הקולינרי ביותר, בו כל שף חולם להתחיל את הבוקר, לגעת, למשש, לבחור – קלעתם בול: שוק הכרמל.

השף אלעד הרוש, בן 24, במקור מקריית גת ובהמשך עבד במטבחי המסעדות המובילות בעיר, ביניהן רפאל, גוצ'ה ומסה, חשב על שוק הכרמל, ובעיקר התפלא איך עדיין אף אחד לא פתח שם מקום. חשיבה זו הביאה להקמת בוחא – ביסטרו בר הממוקם בין הדוכנים התוססים וההתרחשות התמידית.

לכאורה מדובר בבועת שקט המנותקת מהשוק, בצבעים ובעיצוב הנקי והחמים, אך למעשה מחוברת אליו בקשר הדוק – החל מהחלון הגדול הצופה אל הנעשה בשוק, ועד, כמובן, למטבח המושפע ישירות מהיצע השוק, מהעונות, והאוכל מורכב מהסחורה הטריה והאיכותית ביותר.

האכילה במקום היא חוויה של אוכל טוב במחירים נעימים, עם צוות מזמין, וצבעוניות בלתי נגמרת של השוק המקיפה את הביסטרו שקירותיו זכוכית שקופה- להגביר את חווית השוק המלהיבה. הנאה גדולה.

בין המנות הראשונות ניתן למצוא מנות כמו : מרק משי – 16 ₪, 5צלוחיות טאפסים אוריינטליים חביבים- 24 ₪, ועוד.
בין המנות העיקריות: תבשיל קציצות כבש גרגירי חומוס וירקות שורש עם תוספת – 31 ₪, מגלובה כבש אישית מעולה – 39 ₪, נקניקיות מרגז חריפות עם פירה ובצל מטוגן – 36 ₪, קציצות דגים ברוטב עגבניות – לכו על זה, ועוד תבשילים וקינוחים.
בימי שישי אפשר לצרף לקניות לסופ"ש גם סיר לחמין להכנה בבית -ב- 77 ₪.

מקום נעים ומומלץ לארוחת שוק כייפית.

בוחא
רחוב רבי מאיר 42, פינת הכרמל ת"א
טל. 077-3232422

פתוח:
ראשון- שני: 09:00-18:00
שלישי-חמישי: 09:00-00:00
שישי: 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר