מסעדת בליני מציעה פסטה דלת קלוריות מחיטה מלאה

הפסטות בבליני הן בעלות ערך קלורי של 143 קלוריות ל– 100 גרם. הסועדים יוכלו להזמין את הפסטות מקמח מלא במקום כל סוגי הפסטות הקיימות במסעדה. בנוסף, מדי יום יוצע רוטב דיאטטי מתחלף שיוריד עוד יותר את הערך הקלורי של המנה

מסעדת "בליני" האיטלקית, הפועלת מזה 13 שנים במרכז סוזן דלל בנווה צדק בת"א, מגישה כמובן מבחר פסטות בטעם ובניחוח איטלקי ובהשראת המחוזות הצפוניים של ארץ המגף.
לאחרונה החליטו במסעדה לשלב מרכיבים בריאותיים בחוויה הקולינרית, ולהכניס לתפריט שלה פסטות – פטוצ'יני וטאליאטלה, בריאות ודלות קלוריות מקמח מלא.

הפסטות בבליני הן בעלות ערך קלורי של 143 קלוריות ל– 100 גרם. הסועדים יוכלו להזמין את הפסטות מקמח מלא במקום כל סוגי הפסטות הקיימות במסעדה. בנוסף, מדי יום יוצע רוטב דיאטטי מתחלף שיוריד עוד יותר את הערך הקלורי של המנה.

פסטה רגילה מקמח לבן מכילה חלבונים ופחמימות מורכבות שגוף האדם זקוק להם והיא מזון אידיאלי לספורטאים, כיוון שהיא מספקת מקור נהדר של אנרגיה, אך היא חסרת סיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים שהלכו לאיבוד כאשר הקמח ממנו היא עשויה עבר את תהליכי הניקוי. לעומת זאת, פסטה מקמח מלא היא בריאה יותר מאחר והיא מכילה את כל הרכיבים התזונתיים החשובים.


בליני
רח' יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל אביב
טל. 03-5178486

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר