מסעדת הצומת – מסעדה שהמקומיים בנצרת אוכלים בה, ובזול

מסעדת הצומת בנצרת, הממוקמת מול צומת קניון לב העיר ליד תחנת כיבוי האש, היא מוסד מקומי בו המקומיים ואורחיהם ייהנו מארוחה דשנה ובמחיר שפוי

כשמנכ"ל חברת השמירה הגדולה בצפון הארץ ובנו המשנה למנכ"ל, מבקשים לארח אותך לצהרים במסעדה בנצרת, אתה לא יכול להרשות לעצמך לסרב.
יש בנכונות להזמנה משום כבוד למארח, וכן פתח לסעוד בחברת אנשים נעימים ונחמדים שחצי מהעיר אומרת לה שלום, בכדי להרגיש חשוב, מוכר ומקובל לא פחות מהם.

בחירת המסעדה לארוחת הצהרים, לפיכך, לא הייתה מקרית. בכל מדריך טיולים תמצא שעל התייר לחפש את המסעדות בהן אוכלים המקומיים, שכן שאר המסעדות יהוו בעבורו מלכודות פתאים לתיירים.

מסעדת הצומת בנצרת, הממוקמת מול צומת קניון לב העיר ליד תחנת כיבוי האש, היא מוסד מקומי בו המקומיים ואורחיהם ייהנו מארוחה דשנה ובמחיר שפוי.

גולת הכותרת של המסעדה היא טריות מנות הבשר המוגשות לשולחן, שדקות אחדות קודם לכן יכולתם לבחון אותן טריות ומבהיקות בתוך מקרר הבשר השקוף המהווה דלפק בכניסה למסעדה. גולת הכותרת המשנית תהיה המחיר בסוף הארוחה, שישאיר אתכם שבעים ובלי חור עמוק בכיס.

פתחנו במבחר מנות סלטים שמילאו את השולחן, על טהרת ההגשה של המסעדות המזרחיות: חומוס, טחינה, חצילים בטחינה, זיתים דפוקים, חצילים מטוגנים, עגבניות עם פטרוזיליה, פטריות בתחמיץ, סלט טורקי, מלפפונים חמוצים, פיתות טריות חמות ישר מהטאבון. לא משהו יוצא דופן, אבל טרי טעים ומדויק. 30 ₪. לשלושה אנשים.

מהבשרים תוכלו לבחור בין נקניקיות חריפות, שיפודי פרגיות, לבבות או כליות כבש, סטייק אנטריקוט, קבב כבש, סינטה, צלעות כבש, פילה כבש, כבד עוף. בכדי שנוכל לבחון הכל, הלכנו על מקצה המכונה מיקס גריל מעורב.
במיקס היו שיפודי פרגיות, שיפודי כבד עוף, ושיפודי קבב – 150 ₪ לשלושה אנשים. צלחת עמוסת צ'יפס חם וטרי הגיעה לשולחן, ומנות סלטי הפתיחה שבו והתמלאו. הזמנו 3 פחיות שתייה – 15 ₪. לשלושה אנשים.
ביקשנו עכשיו שוב בשר, והפעם הלכנו על מיקס גריל משודרג. המיקס כלל 3 צלעות כבש רכות ונימוחות בפה – 45 ש"ח. לשלושה אנשים, 3 פיסות סטייק סינטה רך ובשרני ועשוי במידת צלייה נכונה – 35 ₪ לשלושה אנשים, 3 נקניקיות מרגז חריפות – 15 ₪ לשלושה אנשים. סלט חסה רענן וקצוץ דק דק מעוטר ברוטב חמצמץ של לימון נוסף על השולחן, 3 גבינות עיזים מלוחות מטוגנות בשמן עמוק הוגשו על מצע עלי חסה טרייה. צלוחית עם כמה חתיכות בצל טרי הוגשה לשולחן.

כשאנו משחררים כפתור במכנסיים, נאנחים ונשענים לאחור, הוגשו קפה ערבי עם הל, תה עם נענע, ושלושה קינוחים מתוקים של המטבח הערבי המסורתי.

והכל, אבל הכל ביחד, עלה לשלושה אנשים 275 ₪, שזה 92 ₪ לאדם – וזו השפיות הטהורה.

מסעדת הצומת בהנהלת ח'אלד חאמד וח'אלד ג'אוזי
רחוב 4040/58 השכונה המזרחית – כ-50 מטר מצומת קניון לב העיר נצרת
פתוח 7 ימים בשבוע
טל. 046564316, 050-5471871

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר