מסעדת הקונספט של ברגר קינג בטיימס-סקוור בניו יורק אימצה את פתרונות קידום המכירות בקופות של YCD

כדי לחזק את חויית הלקוח, פנתה ברגר קינג ל-YCD הישראלית (לה יש סניף בניו-יורק), שסיפקה לרשת את פתרון ה- YCD|AdScreen, הכולל מסכי קופה בנקודות המכירה – על תכניהם

רשת ההמבורגרים ברגר קינג, שילבה את פתרונות השילוט הדיגיטאלי של YCD מולטימדיה הישראלית, במסעדת הקונספט החדשה אותה חנכה לא מכבר בטיימס סקוור בניו-יורק. המסעדה, הנושאת את השם Whopper Bar, היא המבורגריית פרימיום, המעוצבת כבר עכשווי והמציעה למבקרים להרכיב את ההמבורגר בהתאם לרצונם.

כדי לחזק את חויית הלקוח, פנתה ברגר קינג ל-YCD הישראלית (לה יש סניף בניו-יורק), שסיפקה לרשת את פתרון ה- YCD|AdScreen, הכולל מסכי קופה בנקודות המכירה – על תכניהם. הללו מעוררים מודעות למוצרים חדשים הנמכרים במקום, מציגים מבצעים נקודתיים ומחזקים את החוויה הכוללת בהצגה של מסרים תדמיתיים. הצוות הקריאטיבי של YCD, בשיתוף משרד הפרסום ומערך השיווק של ברגר קינג, אף בנו שורה של קמפיינים המתאימים לאווירה המינימליסטית והעכשווית במקום.

במערכת משולב פתרון ה- YCD|RAMP – פלטפורמה מבוססת רשת, המאפשרת לפשט, ליצור באופן אוטומטי ולנהל בזמן אמת, מסעות פרסום ושיווק המתבצעים על מסכים דיגיטאליים בתוך סניפי רשתות קמעונאיות. הפתרון נותן למנהל הסניף בטיימס סקוור חופש פעולה לבצע את הפרסום באופן עצמאי ולהתאימו למשתנים כמו מזג האוויר מחוץ לסניף או השעה ביום.

ההישג האחרון של YCD מצטרף לקודמים לו, לאחר שפתרונותיה שולבו בסניפים הניו-יורקים של מקס ברנר, בלומינגדיילס, קרוקס, ארומה ורבים אחרים. 

www.ycdmultimedia.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר