מסעדת מורנה בכפר סבא מגישה ארוחות עסקיות

החל מהשבוע, "Morena", הביסטרו הים תיכוני הצעיר והמבטיח של כפר סבא, מאפשר לציבור הכפר-סבאי לטעום מהתפריט המשובח גם בשעות הצהריים. השף עדיאל דומין צופה תנועה כבדה על כביש כפר סבא-רעננה, הודות לאנשי העסקים שישמחו על החידוש המרענן

החל מהשבוע, "Morena", הביסטרו הים תיכוני הצעיר והמבטיח של כפר סבא, מאפשר לציבור הכפר-סבאי לטעום מהתפריט המשובח גם בשעות הצהריים. השף עדיאל דומין צופה תנועה כבדה על כביש כפר סבא-רעננה, הודות לאנשי העסקים שישמחו על החידוש המרענן.

המטבח הים תיכוני של Morena עושה שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים – בשרים משובחים, דגים ופירות ים טריים, שמני זית וגבינות מחלבה. לחומרי הגלם המובחרים מתווספים צמחי תיבול טריים ותבלינים שמושפעים מבישול עדות מגוון, כמו עריסה, בהרת, לימון פרסי ואניס, ושימוש בטכניקות צרפתיות. החיבור בין חומרי הגלם לתבלינים ולשיטות העשייה יוצר מטבח פשוט, מקומי ומקורי.

הצצה לתפריטר
אשונות לבחירה: סלט מלפפונים ואנדיב ברוטב יוגורט ורוקפור; טרטר דג על גספצ'יו עגבניות; קרפציו בקר בחומץ שרי ופרמזן.
עיקריות לבחירה: ניוקי ביתי ברוטב חמאה וירקות צלויים על הגריל; פילה בורי צרוב לצד סלט חיטה; כבדי עוף צרובים עם בצלצלים צלויים ופירה.

ארוחה עסקית כוללת מנה ראשונה ועיקרית, ומחירה 59 שקל ומוגשת בימים א'-ה', בין השעות 12:00 ל-16:00.

Morena הינו תוצאה של מפגש פסגה בין שניים: עדיאל דומין, שבישל עם רפי כהן בשנתיים האחרונות, וחוואן גונזלס, ברמן קובני שכיכב בברים הלוהטים ביותר בהוואנה. השניים בנו תפריט מרגש של אוכל עכשווי שעושה שימוש בחומרי גלם מכאן ועכשיו, בשרים משובחים, פירות ים, שמני זית, וקוקטיילים רוויי רום בהשראה קובנית. כל אלה יחד מוגשים ב-Morena – הביסטרו החדש והאינטימי של כפר סבא.

Morena
הכרמל 18, מדרחוב כפר סבא
שעות פתיחה א' – ו': 19:00-23:00
עסקיות: א'-ה': 12:00-16:00
09-7677888

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר