מסעדת מיקה משיקה תפריט חדש

תפריט הקיץ החדש של מסעדת מיקה מציג את המיטב של "מיקה" במשך קרוב לעשור של מובילות קולינארית וקונספטואלית – חומרי גלם הכי טריים, שילובים קלילים ורעננים של מזרח ומערב, טכניקות בישול מאסיה ומאירופה, ומנות הכי טעימות והכי מתאימות לאקלים האורבני התל אביבי

תפריט הקיץ החדש של מסעדת מיקה מציג את המיטב של "מיקה" במשך קרוב לעשור של מובילות קולינארית וקונספטואלית – חומרי גלם הכי טריים, שילובים קלילים ורעננים של מזרח ומערב, טכניקות בישול מאסיה ומאירופה, ומנות הכי טעימות והכי מתאימות לאקלים האורבני התל אביבי.

המנות של מיקה שרון, שמובילה כבר עשור את המטבח הישראלי, ממשיכות להוביל פיוז'ן קולינארי, שהפך בעשור האחרון לחלק מההווייה התרבותית התל אביבית – שפה של אוכל, שמשתלבת בשפה של אופנה, מוסיקה, ספרות, תקשורת ואמנות. כל אלה שואבים את המיטב ממה שקורה עכשיו ברחבי עולם קוסמופוליטי ונגיש, ויוצרים אינטגרציה מקומית שהיא התרבות הישראלית האורבנית והעכשווית.

ולהלן הצצה בתפריט הקיץ החדש
מנות ראשונות: עוגת סרטנים עם סלסה של תירס ופלפלים (36 שקל), טונה צרובה עם איטריות סומן ופיטריות שיטאקי, ויניגרט סויה, מירין ושומשום (46 שקל), טארט קונפי עגבניות עם ריבת בצל וגבינת עיזים (39 שקל), סשימי דג ים עם חצילים בקרמל, סלט עשבי תיבול וינגרט סויה חמוץ מתוק (39 שקל), נגימיאקי-גלילת פילה בקר בבצל ירוק חלוט (42 שקל).
עיקריות: בויראבז מיקה-פילה דג ים צלוי ארומטי ופירות ים (105 שקל), ספייריבס בברביקיו הויסין (89 שקל), ריזוטו פירות ים (105 שקל), פילה בקר עם פירה חצילים וקרם שאלוטס ברוטב יין אדום (98 שקל) קינוחים: טארט פסיפלורה (34 שקל), טמפורה גלידת קוקוס ושקדים, רוטב שוקולד חם, רוטב קרמל קוקוס (33 שקל), עוגת שוקולד חמה עם גלידת וניל (35 שקל).

מיקה
מונטיפיורי 27, תל אביב
טלפון:5283255- 03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר