מסעדת סבינו בכפר סבא – אוכל בלי יומרות

את המסעדה הקים שבתאי (סבינו) אוסמן, שחזר לשכונת עליה בכפר סבא אחרי שנים בקיבוץ רגבים, שם גם הקים את משפחתו. לפני 31 שנה החליט להקים המסעדה במרכז השכונה, כאשר התפריט היה מבוסס על מתכוני אמו ורעייתו, שהייתה הטבחית של רגבים

החלטנו לחגוג את יום חגנו המשפחתי בצהרים, במסעדת "סבינו" שבשיכון עליה בכפר-סבא.
המקום מוכר לנו שנים רבות, אולם לאכול בו ניתן רק בימי חול, ועל כן לא יצא לנו עד כה להזדמן למקום.

את המסעדה הקים בן השכונה, שבתאי (סבינו) אוסמן, שחזר לשכונה אחרי שנים בקיבוץ רגבים, שם גם הקים את משפחתו. לפני 31 שנה החליט להקים המסעדה במרכז השכונה, כאשר התפריט היה מבוסס על מתכוני אמו ורעייתו, שהייתה הטבחית של רגבים.
משך 12 שנה החזיק במקום למרות הפסדים, ונאלץ לעבוד לפרנסת המשפחה בעבודה נוספת. אולם כל השנים האלה שמר על האופי הביתי ים-תיכוני של המקום ושל האוכל.

המקום מוכר לכל תושבי האזור ומגיעים לשם צעירים כמו גם מבוגרים על מנת לאכול אוכל טוב ובמחיר סביר. מסעדת סבינו כשרה, ועל כן המקום סגור משישי בצהרים ובשבת.
לפני ארבע שנים חזר שבתאי בתשובה, ושנה אחר כך פקד את המשפחה אסון. בתם החיילת עדי אוסמן נהרגה בפיגוע שהיה בנצרים שברצועת עזה. פניה של עדי ניכרים מתמונות על קירות המסעדה, וכן מאנדרטה שהקים סבינו בחזית המסעדה.

סודו של סבינו, לדבריו, הוא אוכל פשוט ואמיתי. ירקות קטנים וטריים יום יום, עושים את הסלט ירקות למיוחד. בשר טרי יום יום ואיכותי ללא פשרות, עושה את השיפדים למיוחדים.
חומוס עושים מגרגרים שטוחנים לבד במקום, ולא סומכים על האהבה של פועלי הייצור בסלטי צבר.

אכלנו, חמישה סועדים, סלטים ללא הגבלה ופיתות אפויות במקום בטבון (9 ש"ח לאדם). שלושה חלקו ביניהם חמישה שיפודים גדושים ועסיסיים, ושני הצמחונים שבינינו נהנו מסלט ירקות, חומוס עם פטריות, צ'יפס ושתייה קלה, וגם כוס בירה קרה וטריה. סה"כ החשבון- 260 ש"ח.
יצאנו שבעים ומרוצים.

סטקיית סבינו
רח' רמז 18 כפר סבא
טל. 09-7456668

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר