מסעדת פקין: תפריט חדש מהודק ומגוון

לרגל חידוש הפעילות לאחר הסגר השיקה מסעדת פקין תפריט סושי חדש כחלק מהצגת תפריט מלא מחודש שצומצם בהשוואה לתפריט עב הכרס שאפיין את המסעדה הוותיקה לאורך שנותיה

במקביל ליום הסושי הבינלאומי, שחל כמו בכל שנה ב-18 ביוני, ולרגל חידוש הפעילות לאחר הסגר, השיקה מסעדת פקין תפריט סושי חדש, וזאת כחלק מהצגת תפריט מלא מחודש, שצומצם בהשוואה לתפריט עב הכרס שאפיין את המסעדה הוותיקה לאורך שנותיה. זה מתאים להיערכות המותאמת לימי הקורונה – צמצום תפריט כדי לצמצם את ההוצאות, וגם מקל על הסועדים שזקוקים לתפריט מהודק, קל להתמצאות וקל לבחירה מתוכה.

צילום דרור עינב

תפריט הסושי החדש אינו גדול במיוחד אך כן מגוון, ויש בו מבחר מנות, כולל סשימי, סושי מסוג מאקי, אינסייד-אאוט, תמרי סושי, סנדוויץ' סושי וקומבינציות שונות, במחירים שנעים בין 26 שקלים ל-124 שקלים. העיקר הם דגים – טונה, דגים לבנים וסלמון – ומעט מאוד פירות ים. רק קחו בחשבון כי אלה ימי הקורונה, והמלצר הסביר לנו כי אין כרגע (לפחות בעת ארוחתנו) טונה בגלל בעיות יבוא.

צילום דרור עינב

כדי לחוות כמה שיותר ממה שמציע התפריט, בחרנו ישירות בקומבינציה מעורבת (124 שקלים). זו כוללת באלה רול (4 יחידות), ריינבואו (4 יחידות), לילי רול (4 יחידות), סאקה סאן (8 יחידות), תמרי מטוגן (יחידה), ותמרי סלמון (יחידה). חלק מהמנות הגיעו ללא הטונה, ואת הלילי רול החלפנו בגרין רול.

צילום שחר בן-פורת

נתחיל דווקא עם האחרון: הגרין רול הוא הפתעה מדויקת. זה סושי צמחוני המשלב אספרגוס, מלפפון, אבוקדו וקנפיו, אבל מלבד האצה העוטפת את הכל, יש מעטפת נוספת, חיצונית, של מלפפון טרי. הרכיבים הטריים משתלבים היטב ביחד, ועם רוטב איולי ווסאבי ואפונה ווסאבי מעל, מתקבלת מנה קלילה ומרעננת, שמתאימה במיוחד לקיץ הישראלי. התמרי סלמון המטוגן – כדור אורז ממולא בסלמון אפוי, שמצופה בשבבי טמפורה ומוגש עם רוטב איולי ווסאבי – עשה לנו טוב גם הוא. על פניו אין ברכיבים משהו מיוחד, אבל האופן בו הכל מחובר ביחד ומוגש בצלחת, עשה לנו חשק לעוד כדור אחד כזה.

צילום שחר בן-פורת

ויש עוד. כאמור: הריינבואו שילב סלמון, דג לבן וטונה (כשהיא בנמצא) עם מעטפת של סלמון, אבוקדו וטונה (…). הבאלה רול משלב בטטה טמפורה, סיטאקי, אבוקדו, אותו רוטב איולי ווסאבי ושבבי סלק קלויים. הסאקה סאן משלב סלמון אפוי עם מלפפון במעטפת של סלמון סקין ומלפפון. כולם עשויים היטב מבחינת טריות חומרי הגלם וההרכבה שלהם. הם לא חדשניים, אבל בהחלט מספקים.

צילום שחר בן-פורת

באנו בשניים וכל זה, למרבה הפתעתנו, היה משביע ביותר. אז סיימנו עם קינוח אחד: זהב שחור. שילוב של גלידת שומשום שחור, טוויל שומשום שחור מלוח, רוטב שוקולד אגוזים ושערות חלבה (45 שקלים). בינינו, רק בשביל הקינוח הזה שווה להגיע לכאן – שילוב מפתיע ויפה לעין של מרקמים וטעמים שכדאי לשבור בשבילו דיאטה.

מסעדת פקיןמשה סנה 54 תל אביב, 03-6490737. א'-שבת 11:30-23:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר