מסעדת רובינשטיין משיקה את מעדניית הבשרים

מסעדת רובינשטיין, היכל הבשר שבמתחם פולג, חונכת מעדניה במסעדה ומזמינה את הקהל ליהנות ממבחר עשיר של נקניקים, בשרים מעושנים ונתחים טריים ועסיסיים של בשר לבן ובשר בקר.

מיטב הבשרים המוגשים במסעדה יימכרו במשקל: נתחים מובחרים של אנטריקוט (86₪ לק"ג), נתחי צלע לבן (47₪ לק"ג), המבורגרים וקבבים בסגנון רובינשטיין (42 ₪ לק"ג), ספריבס עסיסיים (47 ₪ לק"ג), צ'וריסוס (42₪ לק"ג) וכמובן נקניק הפרושוטו המפורסם של משפחת רובינשטיין (120₪). הבשרים הטריים מטופלים במקצועיות ובאהבה בהתאם למסורת המכובדת של שושלת רובינשטיין.

בנוסף, תוכלו למצוא במעדנייה תפריט מהיר של כריכים על טהרת הבשר שאפשר "לחטוף על הדרך" או לאכול במסעדה. בין הכריכים תוכלו למצוא כריך חם של אנטירקוט המגיע בג'בטה טרייה אפויה בתנור אבן (42₪), כריך עוף במרינדה של שום, טימין וקייג'ין בליווי פלפלים מתוקים(28) ועוד.

רקע:
מסעדת רובינשטיין החדשה מזמינה אתכם ליהנות מהבשר האיכותי של "מעדני רובינשטיין" ומתרבות האירוח של משפחת רובינשטיין המוכרים מאז 1966. "רובינשטיין", היכל של בשר איכותי, מציעה נתחי בשר מובחרים, מטופלים במקצוענות, שיצלו בדיוק מירבי, ויוגשו לסועד היישר מהגריל, וכן מבחר בשרים קרים וקדירות לוהטות.

"רובינשטיין"
רחוב גיבורי ישראל 17 מרכז יכין א.ת פולג
שעות פתיחה: ימים א'-ש, משעה 9:00 ועד אחרון הסועדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר