מסעדת Fat Duck עם 3 כוכבי מישלן נסגרה לאחר הרעלה המונית

מסעדת Fat Duck של השף הסטון בלומנטל, שזכתה פעם אחר פעם בתואר המסעדה הטובה ביותר בבריטניה, ונחשבת לאחת הטובות ביותר בעולם לצד אל בולי הספרדית, סגרה את דלתותיה בעקבות הרעלות קיבה המוניות מסתוריות, שנכון להיום הגיעו ל- 400 סועדים מורעלים

שערורייה בבריטניה ובעולם הגסטרונומי כולו: מסעדת Fat Duck של השף הסטון בלומנטל, שזכתה פעם אחר פעם בתואר המסעדה הטובה ביותר בבריטניה, ונחשבת לאחת הטובות ביותר בעולם לצד אל בולי הספרדית, סגרה את דלתותיה בעקבות הרעלות קיבה המוניות מסתוריות, שנכון להיום הגיעו ל- 400 סועדים מורעלים.

בלומנטל .שנאלץ לסגור לפני שבוע את מסעדתו בבריי, ברקשייר, שלל את האפשרות שמדובר בהרעלות קיבה, ורשויות הבריאות הארציות בבריטניה בודקות יחד עם הרשויות המקומיות את הסיבה למגיפת ההקאות וההתייבשות של מאות סועדים במסעדת היוקרה.

השף שקיבל ביטולים של למעלה מ- 500 הזמנות לארוחות, אמר כי כל המנות בתפריט נבדקו, ולא נמצאו כל ממצאים המעידים על הגורם או הגורמים להרעלה.

בבריטניה כבר נשמעים קולותיהם של מי שמאשימים את המתלוננים על ההרעלה כנוכלים שאולי רוצים להפיק תועלת אישית ולסחוט כספים מהשף שמן הסתם יעשה הרבה כדי לשמור על מעמדו המכובד ועל כוכבי המישלן שלו (Fat Duck הנה אחת משלוש מסעדות בלבד בבריטניה שיש להן 3 כוכבי מישלן).

מה שבטוח זה שבלומנטל צריך לפעול מהר, מפני שהוא מפסיד 100,000 ליש"ט בכל שבוע בו המסעדה סגורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר