מסעדת Tike בתל אביב מפעילה שירות משלוחים

לאחר שהתמקמה בעיר הגדולה, משיקה Tike תל אביב שירות משלוחים חדש ומביאה לכם את טורקיה עד הבית. מסעדת Tike, סניף תל אביב מביאה לכם את טורקיה אל מפתן הבית או המשרד בשירות משלוחים עשיר בטעמים ובניחוחות

לאחר שהתמקמה בעיר הגדולה, משיקה Tike תל אביב שירות משלוחים חדש ומביאה לכם את טורקיה עד הבית. מסעדת Tike, סניף תל אביב מביאה לכם את טורקיה אל מפתן הבית או המשרד בשירות משלוחים עשיר בטעמים ובניחוחות.

תפריט המשלוחים החדש של Tike תל אביב, כולל מבחר רחב של מנות טורקיות אותנטיות ביניהן מנות הבית המוכרות, אשר יספקו את חובבי הבשר מחד והאוכל הבריא מאידך. אחת המעלות של המטבח הטורקי האותנטי, הינה העובדה שהוא מציע אוכל שונה וייחודי שכיף לחלוק אותו. המנות מגיעות במארזים מהודרים ומעוצבים אשר מעניקים לסועד תחושה מפנקת של ארוחה במסעדה הגם שהוא נמצא בין כותלי ביתו.

להלן הצצה לתפריט המשלוחים
בין הראשונות ניתן למצוא לחמעג'ון- שלישיית מאפים עם עגבניות, בשר טלה קצוץ ועשבי תיבול (18 ₪); יפראק דולמאסי- עלי גפן ממולאים בבשר טלה, צנוברים ועשבי תיבול (22 ₪); ופאצ'נגה- מאפה פילו ממולא בירקות, שבר מעושן וגבינת מוצרלה (19 ₪).

במנות עיקריות ניתן לטעום מהאדנה קבב- הקבב המסורתי של Tike מבשר טלה קצוץ ותערובת תבלינים ייחודית (62 ₪); נאזיק- נתחוני עוף צלויים בתערובת תבלינים על סלט חם של חצילים קלויים ויוגורט (62 ₪); או באבאגנוש- נתחוני טלה צלויים, מוגשים על סלט חם של חצילים קלויים ופלפלים, מוקרם בגבינת מוצרלה (79 ש"ח).

בין 12:00 ל- 17:00 תוכלו להזמין גם את העסקית שכוללת מנת פתיחה, מנה עיקרית ושתייה קלה. המחיר נקבע לפי המנה העיקרית ונע בין 49 ל- 69 שקל.

אבן גבירול 74, תל-אביב
טלפון: 03-6965315
א'-שבת מ- 9:00 –לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר