מסע לטנזניה הבראשיתית

8 ימים בטנזניה עם חברת "עולם אחר" בשמורות הטבע המרתקות והיפות בעולם. שילוב של הרי געש מדהימים המשתרעים לגבהים עצומים, אגמים חבויים, ואריות שוכבים על עצים

8 ימים בטנזניה עם חברת "עולם אחר" והמדריך שלמה כרמל, בשמורות הטבע המרתקות והיפות בעולם. שילוב של הרי געש מדהימים המשתרעים לגבהים עצומים, אגמים חבויים, ואריות שוכבים על עצים – "אכול ושאטו" היה, ראה וחווה, ומאשר שאכן זה כך: חוויה ייחודית במינה.

המסלול כולל:
· אגמי מומלה – ביקור באגמי מומלה המשמשים בית גידול לאלפי פלמינגו ועופות מים. תצפית ממכתש וולקני על צבאי סבך, ג'ירפות, בופאלו. לינה על שפת המצוק של לוע הר הגעש.
· נגורונגורו – טיול ללוע הר הגעש שעומקו כ-600 מ', סיור במכתש שבתוכו: פילים, אריות, ברדלסים, עדרים של זברות ונשרים צבעוניים.
· עמק אולדובאי – ביקור בעמק אולדובאי בו התגלו עצמותיו של האדם הקדמון שחי לפני מליון וחצי שנים, סיור מרתק במניאטה (כפר) של שבט המסאי.
· סרנגטי – טיול בשמורת הסרנגטי שבה הריכוז הגדול ביותר בעולם של בעלי חיים מכל הסוגים: אנטילופות, זברות, ג'ירפות, נשרים, פילים, ברדלסים, נמרים, אריות, ועוד.
· מניארה – סיור באגם מניארה, אחד מאגמי הבקע הסורי אפריקאי. סיור בשמורה הקטנה אך העשירה והמגוונת ביותר. אגם מניארה הוא אחד המקומות הבודדים בו ניתן לראות אריות מטפסים על עצים.


תאריך יציאה:14/10/05
תאריך חזרה: 21/10/05
מחיר: (כולל טיסות, כולל דמי רישום, שירותי קרקע,בסיס כלכלה מלאה, מסי נמל, תשר,כולל אשרות כניסה) $2595לאדם.
טל' להרשמה:6282104 –08 מוקד הרשמה: 999-708-700-1
או באתר "עולם אחר" WWW.ANOTHER-WORLD.CO.IL




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר