מספר "הנקודות החמות" הוכפל בשנה אחת: 567 אתרים בישראל מספקים שרותי אינטרנט אלחוטי

66% מהנקודות (375) מציעות חיבור ללא תשלום. רוב הנקודות ממוקמות בבתי קפה, מסעדות ובתי מלון

מספר העסקים המספקים ללקוחותיהם חיבור אינטרנט אלחוטי wi-fi הוכפל בשנה האחרונה והגיע ל-567. כך עולה מנתוני אתר מפה www.mapa.co.il הממפה את כל הנקודות החמות בישראל.

על פי נתוני אתר מפה, 385 מהנקודות החמות הן בבתי קפה ובמסעדות, 96 בבתי מלון וצימרים ו-85 בחנויות הנוחות הצמודות לתחנות דלק. בנוסף ניתנים שרותי אינטרנט אלחוטי באוניברסיטאות, מכללות, מוזיאונים, קניונים ואפילו מכוני יופי. מהנתונים עולה כי 66% מכלל הנקודות החמות (375) הן בחינם.

עוד עולה מהנתונים שקיים פער גדול בין מרכז הארץ לפריפריה בכל הקשור לאינטרנט האלחוטי: 68% משרותי האינטרנט האלחוטי ניתנים בגוש דן, 12% בירושלים, 6% בחיפה, 8% באזור הדרום והיתר באזורים בין עירונים ובישובים קטנים.

מאתר מפה נמסר כי לפני שנה וחצי היו קיימות כ-100 נקודות חמות ברחבי הארץ. הגידול העיקרי בכמות הנקודות החמות היה בעיקר בבתי הקפה ובמלונות, כשבמלונות הפך החיבור האלחוטי לסטנדרט מקובל בפנייה לקהל יעד של אנשי עסקים.

רשימת הנקודות החמות בישראל מופיעה באתר בכתובת: www.mapa.co.il/hotspot
. בעלי מחשב נייד יכולים להעזר במידע כדי לתכנן את נסיעותיהם, כך שיוכלו להשאר מחוברים למשרד.

אתר מפה הוא אתר הפנאי, הנופש והמיפוי הגדול והמקצועי בישראל. האתר מקיף אלפי מקומות בילוי המתאימים לכל טעם ולכל כיס, ובהם מסעדות, צימרים, בתי קולנוע, אתרי תיירות, טיולים, מרחצאות, קניות, מופעים, ועוד. מומלצי מפה הם המלצות אובייקטיביות של מערכת המומחים של האתר וכולם נבדקו בשטח. בשום המלצה אין פרסומת גלויה או סמויה, ושום מקום לא מופיע באתר תמורת תשלום. כל המקומות המופיעים או מומלצים באתר אך ורק על פי שיקול דעתה המקצועי של המערכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר