מסתבר שבקזחסטן מעדיפים את סלטי החומוס של מעדני מיקי

"מעדני מיקי", יצרנית סלטים מצוננים, ייצאה מאז פברואר השנה כ- 5 טון סלטי חומוס לרשת הסופרמרקטים הגדולה בקזחסטן, "רמסטור", ולשוק הפרטי במדינה זאת, ובכוונתה להעמיק את אחיזתה בתחום הסלטים המצוננים ואת מגוון המוצרים המיוצאים לקזחסטן

"מעדני מיקי", יצרנית סלטים מצוננים, ייצאה מאז פברואר השנה כ- 5 טון סלטי חומוס לרשת הסופרמרקטים הגדולה בקזחסטן, "רמסטור", ולשוק הפרטי  במדינה זאת, ובכוונתה להעמיק את אחיזתה בתחום הסלטים המצוננים ואת מגוון המוצרים המיוצאים לקזחסטן.

בין המוצרים המיוצאים: חומוס נטו, חומוס מסבחה וחומוס מסבחה חריף, ומהחברה מדווחים לנו כי ממוצרי "מעדני מיקי" הנמכרים בקזחסטן תחת מותג פרטי, נהנים לא רק יהודי המקום, אלא בעיקר התושבים המקומיים אשר רובם מוסלמים, המהווים את רוב  אוכלוסיית המדינה, המונה למעלה מ- 15 מיליון תושבים.

משה קאופטייל, מנכ"ל ובעלים משותף ב"מעדני מיקי", האחראי על תחום הסלטים המצוננים (ל"מעדני מיקי" מפעל נוסף לייצור מעדני דגים), אומר כי בכוונת החברה להרחיב את מגוון המוצרים שהיא מייצאת למדינה זו, ולהיכנס לרשתות שיווק גדולות נוספות במדינה.

"אנו מזהים היום דרישה הולכת וגוברת למוצרינו בחו"ל, ולכן נרחיב עוד יותר את מערך השיווק לייצוא. כבר היום מייצא מפעל "מעדני מיקי" 12% ממוצריו לחו"ל, והכוונה להכפיל את הייצוא בתוך שנה", מציין קאופטייל.

"מעדני מיקי" מייצרת ומייצאת למגוון רחב של מדינות בעולם, ביניהן ארה"ב, קנדה, צרפת, גרמניה, שוויץ, דנמרק, בריטניה, הונגריה, אוסטריה, איטליה, הולנד, רוסיה.

קאופטייל הוסיף כי המוצרים המיועדים לייצוא נחלקים לשניים: מוצרים ממותגים
"מעדני מיקי" ומוצרים תחת מותג פרטי של הלקוח המזמין. "מעדני מיקי" ערוכה לייצר עבור לקוחותיה מותג פרטי משלהם, עם מתכונים ייחודיים ובכמויות המתאימות עפ"י דרישה. האסטרטגיה המובילה את "מעדני מיקי" בתחום הייצוא היא אסטרטגיה של "תפירה לפי מידות הלקוח".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר