מסתמנת העדפה ברורה למזון אתני על פני מזון אורגני

תחום נוסף שמוסיף להתרחב הוא המזון הכשר, החודר גם לתפריטים של מסעדות מן השורה – כמו רשת הכריכים סאבוויי, המשיקה עתה מחלקה למזון כשר

אחת מתופעות הלוואי של המיתון בארה"ב היא מגמה המראה על העדפה ברורה של מזון אתני על פני מזון אורגני. דו"ח שיצא בימים אלה על מגמות בתחום המזון לשנת 2009, המבוסס על ראיונות עם מנהלי שיווקי של יצרני מזון, ואנליסטים בתחום, מראה כי ניכרת הגדלה משמעותית של מגוון המזון האתני, שעל פי הערכה הוא תוצאה של גידול משמעותי באוכלוסייה האתנית, הסוחפת איתה גם צרכנים רבים אחרים שאינם ממגזרים אתניים.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

התחזית שנערכה על ידי המרכז לפיתוח קולינרי ומיפוי טרנדים, צופה כי קמעונאים המתמחים במזון אתני, ירחיבו את היקף העסקים שלהם, וכי ייפתחו רשתות מזון אתניות חדשות.
הדו"ח מציג גם את הטעמים שיהיו מבוקשים בשנת 2009 בתחום, כמו טעם ה'מוחיטו' (רום, מנטה וליים), שעד עתה היו מזוהים עם קוקטיילים אלכוהוליים, אך השנה יחדרו גם למאכלים מתוקים.

תחום נוסף שמוסיף להתרחב, הוא המזון הכשר, החודר גם לתפריטים של מסעדות מן השורה – כמו רשת הכריכים סאבוויי, המשיקה עתה מחלקה למזון כשר.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: החדירה של המזון האתני לתפריט של הצרכן האמריקני היא תוצאה של הקשר הישיר של הצרכן עם מקורות מידע זמינים, כמו אתרים חברתיים, בלוגים ואתרי חדשות ואקטואליה. הצרכן של היום, יודע מה חדש ולאן נושבות רוחות הטרנדים, מאחר שהוא מחובר אונליין עם מקורות מידע זמינים.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר