חברת מעבדות מטרנה יוצאת במהלך פרסומי נרחב המלווה את השקת המוצר החדש מטרנה BIG תחת הקונספט – "השוקו הראשון שלי – שוקו בריא לילדים".
מטרנה הציגה עתה את מטרנה BIG – אבקה להכנת משקה חלב מועשר ובריא בטעמים שוקו, בננה ותות, הפונה לקהל צרכנים חדש לחברה: ילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים.
מטרנה BIG מכיל 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO, הינו מופחת סוכר ו- 0 אחוז שומן, ומוגדר ע"י החברה כפותח קטגוריה חדשה בתחום המשקאות בישראל.
חנוכת מטרנה BIG, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪, מלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT בטלוויזיה (רכישת מדיה: טופ מדיה), שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה "השוקו הכי בריא שיש".
הקמפיין הטלווזיוני מציג סיטואציות יומיומיות בין ילדים רכים לאמהותיהם, המתארות את "הפעם הראשונה של הילד": המתנה הראשונה, האהבה הראשונה ועוד.
כמו כן תהיה פעילות קד"מ רחבה: דיוור ייעודי לאימהות מועדון מטרנה, דיול והטעמות בנקודות המכירה, פעילות ממוקדת מול עמותת הדיאטניות ע.ת.י.ד, ועוד.