מעדן בריאות חדש: מוזלי "טרי בריא"

המעדן מכיל חלבונים, סידן, דגנים ופירות טריים לא משומרים, ומתאים כארוחת בוקר או כחטיף בריאות בין הארוחות

"טרי בריא", יצרנית ומשווקת מוצרי בריאות טריים וחתוכים, מוציאה לשוק מעדן בריאות חדש – מוזלי. המארז כולל שלושה מרכיבים נפרדים: יוגורט, גרנולה ופירות טריים חתוכים, ויש לערבב אותם לפני האכילה.

"טרי בריא" מספקת את הפירות הטריים למוזלי – מעדן הבריאות של רשת ארומה, שזוכה להצלחה ולביקוש רב בקרב צרכני הרשת. כעת החליטה החברה לייצר ולשווק את המוזלי בהרכב דומה גם ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

ההפרדה בין המרכיבים חוסכת את הצורך בהוספת חומרי שימור לפירות, כפי שהכרחי לעשות במוצרי יוגורט המכילים פירות בתוך המוצר. הפירות במוזלי, כמו גם בכל מוצרי "טרי בריא", הם ללא כל תוספת מלאכותית, ולכן שומרים על טעמם וערכם התזונתי. הייצור נעשה בחדר נקי מחיידקים בטמפרטורה נמוכה ובאריזה מיוחדת המאפשרת לפירות תנאים אופטימלים לשמירה על ערכם התזונתי, הויטמינים והמינרלים.

מנת המוזלי מתאימה כארוחת בוקר, כארוחת עשר בבית הספר ועבודה, או כחטיף בריאות לאכילה בין הארוחות.
היא מכילה שילוב של מרכיבים תזונתיים חשובים: חלבונים, סידן, דגנים ופירות טריים. היוגורט עשיר בסידן המסייע במניעת אוסטאופורוזיס בגיל מבוגר ובהורדת לחץ דם, הגרנולה טעימה משביעה ועשירה בסיבים מסיסים העוזרים לעיכול, והפירות מכילים סיבים תזונתיים ויטמינים ומינרלים ואכילתם מסייעת למניעת מחלות רבות.
מחיר המוזלי לצרכן כ- 15 שקל.

"טרי בריא", בבעלות ניב חקלאות, עוסקת ביצור ושיווק של מוצרי פירות טריים, כולל גרעיני רימון קלופים, סלט פירות, פומלית, צבר, מנגו ותפוחים (בהתאם לעונות החקלאיות). החברה מגדלת בעצמה חלק מהפירות בכ-55 דונם מטעים שנמצאים בבעלותה. מוצרי "טרי בריא" נחתכים ונארזים בבית האריזה של החברה במושב מסילת ציון שבהרי יהודה. תהליך הייצור נעשה בחדר סטרילי בטמפרטורה קבועה של 12 מעלות כדי לשמור על ניקיון המוצר, איכותו ואורך חיי המדף.
מידע על מוצרי "טרי בריא" באתר: www.taribari.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר