מעדנות: בצק עלים עם קמח מלא מופחת שומן

לראשונה בישראל "מעדנות", החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, מרחיבה את קטגוריית בצק העלים ומשיקה בצק עלים עם קמח מלא מופחת שומן

לראשונה בישראל "מעדנות", החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, מרחיבה את קטגוריית בצק העלים ומשיקה בצק עלים עם קמח מלא מופחת שומן.

לדברי כרמית לזר, מנהלת השיווק של מעדנות: "חברת מעדנות, כמובילה בתחום המאפים הקפואים גאה להוביל את החדשנות המוצרית בתחום המאפים הקפואים מוטי הבריאות.

קטגוריית בצקי העלים מגלגלת בישראל כ- 34 מיליון שקל, נתח השוק של מעדנות עומד על 38 אחוז, אחריו שחף עם 14 אחוז נתח שוק.

בצק עלים עם קמח מלא של "מעדנות"
בבצק עלים עם קמח מלא של "מעדנות" הוחלף 50% מהקמח הלבן בקמח מלא והוא עשיר בסיבים! המוצר מכיל פחות שומן, פחות שומן רווי, פחות שומן טרנס, פחות קלוריות ויותר סיבים.

ב- 100 גר' בצק עלים יש 23.6 גר' קמח מלא שהם כשליש מההמלצות החדשות לצריכת דגנים מלאים. לפי ההמלצות החדשות, יש לשים לב שלפחות מחצית מכמות הדגנים היומית תהיה מדגנים מלאים ויש לצרוך לפחות 85 גרם של דגנים מלאים ליום: חיטה מלאה (למשל קמח מלא), אורז מלא, קוואקר, תירס, בורגול, כוסמת וכו'.

מחיר מומלץ לצרכן של 1 קילוגרם בצק עלים עם קמח מלא מופחת שומן של מעדנות 15.99 שקל (מחיר זהה למחירו של "בצק עלים צרפתי מרודד מעדנות").

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר