מעדנות משיקה את סדרת צ'וקור – בורקס משפחתי

הסדרה החדשה כוללת שלוש אריזות בורקס במילויים מיוחדים ועשירים, שפותחו במיוחד לטעם הישראלי

חברת מעדנות, המובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, משיקה סדרת בורקס משפחתי תחת השם "צ'וקור – בורקס משפחתי".

סדרת צ'וקור – בורקס משפחתי מבית מעדנות מגיעה במגוון מילויים: מילוי גבינה צהובה, מילוי גבינה בולגרית ומילוי תפו"א. בורקס צ'וקור מעדנות עשוי מבצק פילאס – בצק עלים איכותי ודק במיוחד, המהווה יתרון בכך שניתן לגלגלו מספר רב של פעמים ולקבל מאפה מעודן ואיכותי.

סדרת בורקס צ'וקור, בדומה למאפים הקפואים של מעדנות, מיוצרת עם פחות מ- 1% שומן טראנס.

בורקס צ'וקור יימכר באריזת 700 גרם, מחירו המומלץ לצרכן: בורקס צ'וקור במילוי גבינה צהובה/גבינה בולגרית 19.90 ₪ , בורקס צ'וקור במילוי תפו"א 15.90 ₪.

מה זה צ'וקור?
בתורכית, הפירוש של צ'וקור הוא חבל. התורכים, על פי המסורת המשפחתית, מייצרים את הבורקס בצורת חבל, ולאחר מכן מגלגלים לצורת שבלול. גם במטבח הבולגרי צורת השבלול (צ'וקור) פופולרית מאוד, והמלית משתנה לפי העונה והחשק מחצילים ועד תרד עם גבינה.
מסקרים שנערכו עולה כי גם מבוגרים וגם ילדים אוהבים בורקס בעיקר בארוחת הערב, וכי הארוחה המשפחתית המשותפת היא בדררך כלל בערב. במעדנות התאימו את גודל בורקס הצ'וקור לאכילה המשותפת של בני משפחה.

מעדנות מציעה מגוון מילויים לבורקס: גבינה/ תפו"א/ קשקבל/ פיצה/ תרד/פטריות. כמו כן מציעה החברה בורקס מיקס, בורקיטס פריך, אמפנדס בשר ומאפה נקניקייה. סדרת מיני בורקס עם: תפו"א/ גבינה/ גבינה וזיתים. סדרת בורקס מופחת שומן עם: גבינה/ תפו"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר