מעדני מזרע מגלים כי החברות עם טיב טירת צבי עלולה לעלות לה בסוד מסחרי

מזרע טוענת כי חשיפת המתכון במשפט עלולה להפוך אותו לנחלת הכלל, מאחר שהתובעים הודיעו על כוונתם לחדור לשוק הישראלי ולשווק מוצרי מוס כבד עוף שיתחרו במוצרים שלה

מעדני מזרע פנתה לבית המשפט בבקשה שלא לאפשר חשיפת המתכון להכנת מוצרי מוס כבד העוף שלה. זאת במסגרת תביעה שהוגשה נגד טיב טירת צבי. מזרע אומרת כי המתכון אותו נתנה לטירת צבי הנו סוד מסחרי שלה, וחשיפתו עלולה להסב לה נזק כבד ובלתי הפיך.

נגד טירת צבי הוגשה לפני כשנתיים תביעה על-ידי אזרח חוץ בשם מוריס בלישה באמצעות חברה המייצגת אותו בישראל, ובמסגרת התביעה מבקשים התובעים לחשוף את המתכון.
מזרע טוענת כי חשיפת המתכון במשפט עלולה להפוך אותו לנחלת הכלל, מאחר שהתובעים הודיעו על כוונתם לחדור לשוק הישראלי ולשווק מוצרי מוס כבד עוף שיתחרו במוצרים שלה.

מזרע ביקשה להצטרף לתביעת בלישה כנגד טירת צבי, כדי להגן על המתכון הסודי ולמנוע את מסירתו לבלישה. כעת מבקשת מזרע מביהמ"ש להצהיר כי המתכון, בו משתמשת טיב טירת צבי כבר יותר משנתיים, שייך למעדני מזרע.

כתב ההגנה שהגישה מעדני מזרע מגלה סיפור מרתק, במסגרתו פנה מנכ"ל טיב טירת צבי – מפעל כשר של קיבוץ דתי – למנכ"ל מעדני מזרע – היום בבעלות טיב טעם ואז מפעל קיבוצי הנותן כבוד לבשר החזיר – כדי שיעזור לו בעקבות בעיה במפעל טירת צבי, וייתן לו מתכון לייצור תעשייתי של מוס כבד עוף.

כתב ההגנה אומר כי מתכון סודי זה היה מפורט ביותר, וכלל כמויות מדויקות של רכיבי מוס כבד העוף ופירוט של אופן ההכנה. מזרע מדגישה כי מסרה את המתכון בצורה חברית וכמחווה של רצון טוב, ובכל מקרה לא הרשתה לטיב טירת צבי לגלות את הסוד המסחרי שלה לגורם אחר, מםני שהוא שייך לה בלעדית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר