מעדני מיקי בחרו בזהות סגולה ובאריזות ירוקות לשימוש חוזר

במסגרת הרענון החליטה החברה לאמץ את הטרנד "הירוק" למען איכות הסביבה ופיתחה אריזות לשימוש חוזר רב פעמי ולחימום במיקרוגל

"מעדני מיקי", יצרנית סלטים מצוננים השלישית בגודלה בארץ, חוגגת 70 שנה להיווסדה ומרעננת את כלל אריזות הסלטים כשלב נוסף מתוך מהלך כולל של מיתוג מחדש בו החלה לאחרונה ושמטרתו יצירת זיהוי עכשווי וצעיר למוצרי החברה.

מעתה ישלוט הצבע הסגול באריזות המוצרים דבר שיסייע לצרכנים לזהות ביתר קלות את מוצרי החברה. כמו כן, החליטה "מעדני מיקי" לאמץ את הטרנד "הירוק" והמודעות הגוברת לאיכות הסביבה בצמצום כמויות האשפה העשויות מחומרי פלסטיק, והתאימה את האריזות החדשות לשימוש חוזר רב פעמי וכאמצעי לחימום במיקרוגל.

האריזות החדשות כולן במשקל חצי ק"ג ובמבנה אובאלי ייחודי לתחום הסלטים המוכנים ועשויות מגביעי פלסטיק שקוף המאפשר תצוגה ברורה של תכולת הסלט בצבעים טבעיים ומעוררי תיאבון. לשם ייצור האריזות הייחודיות הותאמה במפעל מכונת ייצור אריזות חדשה.

באריזות החדשות מוצגים נתונים החשובים לצרכן, בהם רכיבים, ערכים תזונתיים וסימונים בריאותיים, באמצעות סמלים מעוצבים כגון: עשיר בויטמינים, דל כולסטרול, דל קלוריות דל נתרן ללא שומן רווי וכדומה. כן מובלטת על גבי האריזה כתובת הדואר האלקטרוני של החברה לפניות הצרכנים למחלקת שירות הלקוחות למענה מהיר.

חידוש נוסף באריזה היא יריעת ניילון הנמצאת בתחתית המכסה המאריכה את טריות המוצר ובה מודפס לוגו החברה המחודש וכיתובים המספרים אודות ההיסטוריה של "מעדני מיקי", שנוסדה כעשור טרם קום המדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר