מעדני מיקי: זינוק של 80% בביקוש לסלטים מצוננים בתוך חודשיים כתוצאה מאריזות חדשות

בחברה מסבירים את התופעה בהחלפת האריזות הישנות בחדשות, מכיוון שלא נעשו כל מבצעי מכירות מיוחדים בשנה האחרונה ברשתות השיווק

"מעדני מיקי", יצרנית הסלטים המצוננים, מדווחת על זינוק חד בשיעור של כ- 80% בביקוש למוצריה בתוך חודשיים. בחברה מסבירים את התופעה בהחלפת האריזות הישנות בחדשות, מכיוון שלא נעשו כל מבצעי מכירות מיוחדים בשנה האחרונה ברשתות השיווק. 

משה קאופטייל, מנכ"ל ובעלים משותף ב"מעדני מיקי", אומר: "העלייה במכירות משתקפת במיוחד ב- 12 המוצרים בהם החלפנו את האריזות, והיא באה לידי ביטוי בכל רשתות השיווק, כולל ברשת הרביעית ובשוק הפרטי".

הכנסת האריזות החדשניות שהחלה ב- 12 המוצרים המובילים, התבצעה כמהלך שיווקי בולט הנותן מענה בהעדר תקציב פרסום, ומדגיש את כלל יתרונות המוצר באריזה, באיכות, בטעם ובמחיר.

אריזות 12 הסלטים המובילים בהם הוחלפה האריזה מתאפיינות בצבע סגול בולט מעל המדפים, תוך מתן דגש לפירוט הערכים הבריאותיים בכל מוצר ואימוץ הטרנד "הירוק". האריזות נהנות מבולטות על המדפים ומושכות את עיני הצרכנים במקררים של רשתות השיווק, תוך אפשרות שימוש רב פעמי וחוזר של האריזות למטרות שונות, כולל אפשרות לחימום במיקרוגל.

"בדרך זו אנו נרתמים גם לצמצום כמויות האשפה מפלסטיק ועונים לדרישות הירוקות", אומר קאופטייל, המוסיף כי "מעדני מיקי" רעננה בנוסף גם את ליין המוצרים, והכניסה סלטים חדשים ברמת מוצרי הגורמה וחומוס, עם תוספות שהגבירו עוד יותר את התעניינות הציבור לטעמים החדשים, והגדילו עקב כך את הביקושים למוצרי החברה.

לדבריו, עלות המיתוג מחדש של "מעדני מיקי " עומדת על כ- 10 מיליון שקל, כולל בין השאר הכנסת מכונות אריזות חדשות, שינוי תשתית הייצור, והתאמת המחסנים. מהלך זה מהווה את החלק העיקרי לשינויים הרבים אותם מתכננת "מעדני מיקי" לציון שנת ה- 70 להיווסדה, ובמסגרתם יוזמת החברה מהלכים שיווקיים נוספים.

"מעדני מיקי" היא יצרנית הסלטים השלישית בגודלה בארץ, וספקית הסלטים המצוננים הראשונה בתחום השוק המוסדי. החברה מספקת כ-70% מצריכת הסלטים של כוחות הביטחון, בכללם המשטרה וצה"ל, ומציינת כי עקב המלחמה בדרום חל זינוק של מאות אחוזים באספקת החומוס ומגוון הסלטים לכוחות הביטחון.
"מעדני מיקי" מספקים לצה"ל ולכוחות הביטחון סלטים באריזות אישיות בנות 100 גרם האחד הנכללות במגשיות הקרביות של החיילים והשוטרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר