מעדני מיקי טוענים לגידול המשמעותי ביותר בקטגוריית הסלטים המצוננים השנה

לפי נתוני סטורנקסט עדכניים, "מעדני מיקי" מפגינה גידול משמעותי מול "צבר" של אסם ו"אחלה" של שטראוס, במונחים כמותיים המתבטאים בהיקף המכירות ובמונחים כספיים. כך טוענים בחברה, ומוסיפים כי הם מובילים את הצמיחה הגבוהה ביותר קטגוריית הסלטים המצוננים השנה

לפי נתוני סטורנקסט עדכניים, "מעדני מיקי" מפגינה גידול משמעותי מול "צבר" של אסם ו"אחלה" של שטראוס, במונחים כמותיים המתבטאים בהיקף המכירות ובמונחים כספיים. כך טוענים בחברה, ומוסיפים כי הם מובילים את הצמיחה הגבוהה ביותר קטגוריית הסלטים המצוננים השנה.

לפי החברה, הצמיחה המשמעותית של "מעדני מיקי" מתבססת בנתונים המצטברים לחודשי 2009 מול חודשים מקבילים ב- 2008 (ינואר – אוקטובר) לפיהם "מעדני מיקי" נהנתה מצמיחה של 4%, בעוד צבר" ירדה ב- 4.2%, ושטראוס ירדה ב- 5.2% במונחים כספיים.

החברה מציינת כי גם במונחים הכמותיים (היקפי המכירות) היא הובילה השנה גידול משמעותי של 5.4% , לעומת "צבר" שירדה ב- 5% ושטראוס ב- 7.1%.

לפי דיווח מעדני מיקי, אם בודקים את הנתונים הכמותיים לחודש אוקטובר 2009 מול אוקטובר 2008, גם פה "מעדני מיקי" זינקה בהיקף המכירות ב- 9.9% לעומת "צבר" שעלתה ב- 4%, ואילו שטראוס ירדה ב- 10.3% בהיקפי המכירות לחודש זה.
במונחים כספיים של אוקטובר 2008 מול אוקטובר 2009 – "מעדני מיקי" עלתה ב- 6.4% לעומת "צבר" שעלתה ב- 2.6%, ואילו שטראוס ירדה ב- 8%.

רוני רביב, מנהל שיווק ומכירות ארצי ב"מעדני מיקי", אומר: "נתונים מעודדים אלה מוכיחים שההשקעה במיתוג מחדש שביצעה החברה במהלך 2008 בהיקף של כ- 10 מיליון שקל,ממשיכה להניב תוצאות טובות, ובסופו של דבר נמצאה כיעילה ומשתלמת לחברה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר