מעדני מיקי נכנסת לשוק סלטי הפרימיום עם 19 סלטי גורמה

פיתוח סדרת הסלטים החדשה נמשך כשנתיים בהשתתפות שלושה שפים, ולראשונה פיתוח הטעמים הסופי נקבע ע"י עקרות בית המתמחות בהכנת סלטים במטרה להקנות לצרכן חווית אכילה כמו בבית

"מעדני מיקי" מודיעה כי היא נכנסת לשוק סלטי הפרימיום ומתכוונת להיות שחקן מרכזי בשוק זה. החברה מציגה סדרה חדשה הכוללת 19 סוגים של סלטי גורמה, בפיתוחם הושקעו למעלה ממיליון ש"ח.

פיתוח סדרת הסלטים החדשה נמשך כשנתיים בהשתתפות שלושה שפים, ולראשונה פיתוח הטעמים הסופי נקבע ע"י עקרות בית המתמחות בהכנת סלטים במטרה להקנות לצרכן חווית אכילה כמו בבית.
השפים, המתמחים במסעדות, אולמות וגני אירועים ושף בתי מלון, הרכיבו מתכוני סלטים בניחוח ביתי.

סדרת הסלטים החדשה נמצאת בשבועות האחרונים בשלבי החדרה ראשוניים במרבית סניפי הרשת הרביעית וברשת הריבוע הכחול.

"שוק סלטי הגורמה, המוגדר כסלטי פרימיום, הולך וצובר תאוצה בישראל. 'מעדני מיקי' מתכננת להיות שחקן מרכזי בשוק זה. למעשה, סלטי הגורמה מהווים זרז לפריצת הסטגנציה שבה נמצא לאחרונה שוק הסלטים המצוננים בישראל", אומר רוני ארביב, מנהל שיווק ומכירות ארצי ב"מעדני מיקי".
ארביב מוסיף: "במבחני טעימה מוקדמים שערכנו התקבלו ציונים גבוהים מאוד במרבית המוצרים. הטועמים ציינו כי לא ניתן היה לזהות מי מבין הסלטים הוא מייצור ביתי, ומי יוצר אצלנו במפעל. לאור זאת בכוונתנו להרחיב את הסדרה בתקופה הקרובה, ולצאת עם סדרת סלטי עמים ועדות".

סדרת סלטי הגורמה החדשה מבודלת מסלטים מצוננים אחרים הנמצאים על גבי מדפי המקררים באמצעות קופסאות במשקל 250 גרם הנושאות מפית משובצת בצבעי סגול לבן על גבי המכסים, במטרה להעניק לצרכן תחושה ביתית וליצור אסוציאציה בישיבה סביב השולחן בבית אימא. גם התווית הצדדית מעוצבת בצורת הבד המשובץ.
הסדרה מיועדת למכירה גם במעדניות לפי משקל, והיא תשווק להן באריזות של 2 ו- 4 ק"ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר