מערכות אלקטרוניות לניהול אלכוהול יוצגו בתערוכת האלכוהול המקצועית BARMAN'S 2008

תערוכת האלכוהול המקצועית הראשונה בסימן "תרבות השתייה" תיערך בימים שלישי-חמישי 01-03.07.08 בהיכל נוקיה בתל אביב

כרבע מכמות האלכוהול הנמזגת אינה נרשמת ואינה משולמת ע"י הלקוח. כך עולה מנתונים שנאספו באירופה ובישראל, לפיהם בברים, מסעדות ובתי מלון יש זליגה של 20%-30% מסך כל מכירות האלכוהול.

בתערוכת האלכוהול המקצועית BARMAN'S 2008 שתתקיים בימים שלישי-חמישי 01-03.07.08 בהיכל נוקיה בתל אביב, יוצגו שתי מערכות אלקטרוניות הנותנות פיתרון לבעיה:
BarVision – מערכת אלחוטית לניהול אלכוהול, ומערכת E-Bar (Electronic Bar) – מכשיר אלקטרוני למינון וניטור מזיגה של משקאות.

מערכת ה- BarVision מאפשרת ניהול מעקב אחר מזיגות האלכוהול שבבר. המערכת מיוצרת ע"י חברת Nuvo Technologies מארה"ב, ומבוססת על טכנולוגיית RFID: זיהוי באמצעות תדרי רדיו.
המערכת של BarVision מנהלת רישום של כל המזיגות המתבצעות בבר, ובכך מאפשרת ניהול מקצועי של תחום האלכוהול תוך פיקוח מלא על פעילות הבר. על הבקבוקים ממוקמים תגים חכמים המעבירים למחשב מידע על כל פעולה: יום ושעת המזיגה, זיהוי המותג, הכמות הנמזגת, עמדת העבודה בה בוצעה המזיגה, האם התג הוסר מהבקבוק, מתי ולכמה זמן. המערכת זעירה ובלתי מורגשת, אין כל התערבות בפעולות הבר, ולא נדרש שינוי בשיטת העבודה. כמו כן, ניתן להפיק את דוחות המזיגה ולראות תמונת מצב של פעילות הבר.

ה- E-Bar, המיובא על ידי חברת Electronic Systems הוא מכשיר בעל אפשרויות תיכנות והגדרה מראש של סוגי המשקאות, מחירם, וכן הכמויות המבוקשות (עד ארבע הגדרות כמות שונות בכל מכשיר). המכשיר קומפקטי ובעל אפשרויות ממשק וחיבור לקופות רושמות, לתוכנות בהן נעשה שימוש במסעדה או בבר. הוא מורכב משני חלקים: המחשב עצמו עם מסך המגע, ופיית המזיגה.
השימוש במכשיר פשוט, יעיל ומהיר. כל שעל בעל העסק לעשות הוא לחבר את פיית המזיגה אל הבקבוק המבוקש, שיזוהה מיידית במערכת על ידי התגים המקודדים, להקיש על מסך המגע את הכמות המבוקשת ולמזוג. המזיגה תיעצר אוטומטית עם ההגעה לכמות המבוקשת.

במסגרת תערוכת BARMAN’S 2008 יוצגו מיטב המותגים המיובאים לארץ בפני קהלים מקצועיים מתחום הברים והמסעדות, לקוחות עסקיים ועוד. כמו כן תהיה תצוגה משלימה לתחום הבר: קפה, מים מינרלים, מכונות קרח, פוררים ממוחשבים, כוסות ואביזרים. היומיים הראשונים 01.07-02.07 יהיו לקהל המקצועי בלבד, וביום האחרון (יום חמישי ה-3 ביולי) תיפתח התערוכה גם לקהל הרחב.

לדברי אבי בן עמי, יוזם ומארגן התערוכה, מטרת התערוכה היא ליצור מפגש ישיר ומקצועי בין היבואנים והמפיצים לבין לקוחותיהם מתחום הברים והאירוח; כמו גם לפתוח ולהרחיב את החשיפה לתרבות השתייה, ולהציג חידושים ומגמות מעולם האלכוהול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר